Pupsilure Skrevet 6. oktober 2010 #661 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kos deg masse med søstrene dine, og bestemorbesøk Bare en dag igjen til ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #662 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tusen takk Jaaaaa - gleder meg masse til i morgen!! Og mannen skal selvsagt bli med, han har ordnet fri når vi skal dit. Blir veldig spennende!!! Tar de kort forresten?? hehe Ikke alle klinikker som tar kort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2010 #663 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hva trenger man terminbekreftelse til?? :klø: Endret 6. oktober 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. oktober 2010 #664 Del Skrevet 6. oktober 2010 For å søke om foreldrepenger Man må ha bekreftelse på at man har et levende foster i magen etter uke 26 (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2010 #665 Del Skrevet 6. oktober 2010 Åååå ja.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. oktober 2010 #666 Del Skrevet 6. oktober 2010 Får man det av jordmor? Slipper jeg å gå innom fastlegen? Håper du koser deg med lunsj, Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. oktober 2010 #667 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, du kan få det av jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #668 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ingen problem å få det hos jordmor - tenkte det var lettere enn å få av fastlegen som er så opptatt... Må være en bekreftelse etter uke 26 ja og det sendes inn, i mitt tilfelle, til arbeidsgiver som sender det + skjema for inntekt og sånn direkte til NAV mens jeg sender inn eget skjema. Du Pupsilure, tar ultralydklinikken kort...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. oktober 2010 #669 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, de tar kort Gleder meg til rapport i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2010 #670 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, de tar kort Gleder meg til rapport i morgen Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #671 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, jeg gleder meg masse selv Var mer spent foran ordinær UL, i og med at vi regnet med vi fikk vite kjønnet, men det er jo spennende med i morgen også så klart Dagen i dag var fin forresten. Vi så film (I love Phillip Morris) og spiste god lunch. Deilig, grove rundstykker med godt pålegg, juice og kaffe/te. Mmmm. Filmen var helt grei, men jeg har ikke behov for å se den igjen. Er basert på en sann historie fra USA om en svindler, spilt av Jim Carey. Ellers er Bestemor dement og ikke særlig selskap dessverre. Hun vet ikke at hun skal bli oldemor, selv om jeg sier det flere ganger. Hun husker nok ikke hvem jeg er heller dessverre, så besøkene der blir veldig tunge og dystre. Men hun virker i nogenlunde fin form hvertfall, så det er jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 7. oktober 2010 I dag er det 3D ULTRALYD!!!!!! Gleder meg masse nå - håper bare vi kan se ansiktet hans godt og små detaljer som fingre og tær... :rødme: Nå er han veldig aktiv kjenner jeg.. Er ikke de store sparkene, men veldig til bevegelser og noen litt kraftigere spark. Mannen gleder seg veldig også - så jeg håper det blir vellykket og at han viser seg fra sin beste side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 #673 Del Skrevet 7. oktober 2010 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2010 #674 Del Skrevet 7. oktober 2010 Spent på referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2010 #675 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. oktober 2010 #676 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er veldig spent på å høre hvordan det har gått idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #677 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da er vi tilbake og jeg kan rapportere om både bra og "dårlig". Alt står bra til med Lilletassen vår og vi fikk enda en gang bekreftet at det definitivt er en HAN Han veier nå 1150 gram og de har målt han til å bli rundt 3500gr ved fødsel. Først så gjennomgikk ultralydteknikeren at alt stod bra til, at alt var der (hjerte, lever, nyrer etc). Han målte forøvrig terminen til å bli nyttårsaften, noe ordinær UL også viste på skjermen, men da fikk jordmor 1.januar opp på den dreieskiva hun hadde. Lilletassen lå med ansiktet mot morkaken og ville ikke vise seg særlig frem. Så etter 15 minutter for å prøve å finne en god stilling, så sa han at vi måtte gå oss en tur, drikke litt cola og komme tilbake. Det gjorde vi og etter 35-40 min kunne vi se ansiktet hans. Det ser ut som han har mannens nese og bollekinn () og min munn og muligens øyeparti. Han lå med hendene i ansiktet og virkelig koste seg mot morkaken :gjeiper: Men han ser veldig fin ut altså Det "dårlige" er at jeg ble så skuffet totalt sett at jeg begynte å smågråte da vi satt oss i bilen på vei til svigers for å vise han frem. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men jeg trodde vi skulle få enda flere fine bilder. Vi fikk 2 til utskrift og har 21 bilder totalt og 5 videoer, men ingen av de ble kjempe gode. I tillegg var navlestrengen foran ansiktet hans, så vi fikk ikke et godt og "klart" bilde. Mannen var fornøyd med turen, og han vi var hos var veldig hyggelig, men jeg hadde vel kanskje forventet for mye kanskje.. Jeg kjenner jeg har gråten litt i halsen, samtidig som det var godt å få bekreftet at han har det bra og alt står bra til. Han ligger forøvrig med hodet ved bekkenet/nederst i magen og bena oppover.. Skal prøve å få lagt ut et bilde hvis jeg får det inn på datan og fjernet navn og info og sånn, så kan dere se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. oktober 2010 #678 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så godt å høre at alt står bra til med lille prinsen deres Skjønner litt hva du mener med at du ble litt skuffet, jeg var litt der etter den ordinære ultralyden, fordi da lå lillesnuppa fryktelig krunglete til, slik at jordmor nesten ikke fikk målt hodet og alt hun skulle. Vi har ingen ordentlige bilder fra UL (vi fikk med noen, men det eneste man kan se er ryggraden), fordi det var så vanskelig å få tatt noen gode. Så skjønner tankene dine, ihvertfall når det er 3D, og man gjerne har sett veldig gode 3D bilder som andre har.. Du får prøve å trøste deg med at det bare er +/- 12 uker igjen til du får se han i virkeligheten Spennende hvis du klarer å få lagt ut bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #679 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi hadde også dette problemet på ordinær UL, så fikk bare 1 bilde i profil, de to andre er et fotbilde og så et bilde av en arm.. Så hadde håpet på litt bedre bilder nå.. Men sånn er det og som du sier Jesse, om +/- 12 uker så er han jo ute og vi kan ta bilder av han hele tiden.. :rødme: Må vel bare gråte fra meg og få det ut tenker jeg.. Er altfor emosjonell for tiden, kan ty lett til tårene, og jeg vet jeg overreagerer, men sånn er det når man gleder seg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2010 #680 Del Skrevet 7. oktober 2010 Skjønner at du ble skuffet Hvis det er noen trøst ble ikke våre bilder superfine heller. Men jeg gikk nøye gjennom alle filmene, og stoppet på fine bilder og kopierte det, og lagret, så jeg fikk mange flere bilder. Kan hende du finner noen fine på den måten? Jeg fikk fortsatt ikke mange kjempefine bilder, men det hjalp å få litt flere allikevel Snart kommer han, som Jesse sier, og du kan ta masse bilder. Jeg har nok tatt hundre bilder av Gofflusen min allerede Og ultralydbildene har jeg glemt. Gråt og få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå