Dine Skrevet 2. september 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 2. september 2010 Hei på dere Koselig dere er litt aktive her inne selv om jeg har vært altfor dårlig i det siste.. Jeg jobber 100% og til ganske kjipe tider og ingen tilgang på Kvinneguiden, så da blir det liten tid til å sitte foran datan hjemme. Datan vår er helt håpløs i tillegg - bruker over 1 time for å åpne mailen eller internettsiden.. Herlighet... Imorgen er jeg 23 uker på vei - tiden flyr på noen måter, samtidig som jeg føler den står litt stille av og til.. Vi gleder oss så utrolig til vår lille babytass kommer og det er ikke lenge til vi begynner å kjøpe inn mer utstyr enn bare klær Fremover blir det ikke så mye aktivitet her inne heller er jeg redd.. Til helgen er jeg forlover i et bryllup og så er det litt mer ferietid før høsten setter inn Håper dere alle har det bra og har hatt en fin sommer Jeg kommer til å legge ut et magebilde etterpå også - må bare få lagt det over på datan her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2010 #542 Del Skrevet 2. september 2010 Veldig hyggelig med en oppdatering fra deg, Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. september 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 2. september 2010 JIPPI - 6 måneder allerede la jeg nettopp merke til på tickeren min.. Her er et magebilde tatt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #544 Del Skrevet 2. september 2010 Så flott mage du har, Dine! Jeg har ikke antydning til en sånn en, en gang.... Når kom din ? Føler meg egentlig bare fleskete! Vil ha mage som din! Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. september 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 2. september 2010 Tusen takk Seqaux Den kom for fullt bare for noen uker siden.. Så nå begynner fremmede å legge merke til det også. Den kommer når den kommer - dont worry Herlighet, nå er du allerede 16 uker - tenk som tiden flyr!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #546 Del Skrevet 2. september 2010 Fikk du den for bare noen uker siden, ja! Det var oppmuntrende! I morgen er jeg 17 uker på vei! Tiden flyyyr, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. september 2010 #547 Del Skrevet 2. september 2010 JIPPI - 6 måneder allerede la jeg nettopp merke til på tickeren min.. Det er så kos med den tickeren som bytter bilde, da ser man at det går fremover! Men når den er på det 6. bildet er du 5 mndr på vei og i den 6. mnd.. Flott mage! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #548 Del Skrevet 2. september 2010 Flotte magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. september 2010 #549 Del Skrevet 4. september 2010 Se på den flotte magen :rødme: begynnte å savne det litt i dag, merkelig egentlig for når den var på sitt største var jeg rimelig klar å bli kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. september 2010 #550 Del Skrevet 5. september 2010 Så flott mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #551 Del Skrevet 6. september 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. september 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 8. september 2010 Hei på dere Her har det gått fort i svingene den siste tiden.. Ble innalgt på sykehus med trolig nyrebekkenbetennelse og helt sinnsyke smerter i ryggen. Kastet opp og hadde feber, så var noen dager på sykehus til observasjon og alle slags prøver ble tatt. De trodde en stund at jeg var i tidlig fødsel og heldigvis viste det seg at dette ikke stemte og at den lille tassen herinne har det bra Men nå er jeg sengeliggende og får god hjelp av mannen og smertene har avtatt endel. Må til legen senere denne uken for å ta nye prøver og se utviklingen, og forhåpentligvis få sykemelding fremover, for nå orker jeg ikke komme meg til toalettet alene engang.. Så det som skulle vært ferie og fridager i to uker har nå blitt til smerter og skumle episoder, men heldigvis har ting roet seg ned.. Håper bare jeg får sykemelding over lengre tid og ikke bare to uker, for nå skjønner jeg virkelig at jeg må ta det mer med ro på jobb.. Håper alt er bra med dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2010 #553 Del Skrevet 8. september 2010 Oi, så skummelt!!! Håper du blir tatt godt vare på og at du blir raskt bra igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 8. september 2010 #554 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Huff, det høres ut som at du har hatt noen skumle dager! Godt at alt er bra med den lille! Du får bare ta det helt med ro fremover, og pleie deg selv og den lille Var det nyrebekkenbetennelse, eller fant de ikke ut av hva det var? Forresten, veldig fin mage du har fått!! Nå ser jeg virkelig hva folk mener med at jeg har liten mage, for du har større enn meg, enda jeg er noen uker lengre på vei enn deg God bedring!! Endret 8. september 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. september 2010 #555 Del Skrevet 8. september 2010 Å, nei, så ekkelt! Men enda godt at alt er bra med den lille Håper det ordner seg med sykemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. september 2010 #556 Del Skrevet 8. september 2010 Usj, nyrebekkenbetennelse har jeg hørt er helt ekstremt vondt. Ei jeg kjenner sa det var verre enn fødsel. Håper du blir frisk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. september 2010 #557 Del Skrevet 8. september 2010 Stakkars deg!! Må ha vært ekkelt å ikke vite om dette påvirka den lille i magen...men heldigvis at alt var i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. september 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 12. september 2010 Tusen takk for snille ord dere Legen tror det var nyrebekkenbetennelse, men var ikke helt sikre. De var hvertfall rimelig sikre på at det var nyrestein som var årsaken, men jeg har ikke like vondt lenger heldigvis. Det gjør vondt og jeg har begrenset med tid jeg orker å være ute av sengen, men jeg orker hvertfall å sitte noen minutter å skrive her og det er jo en forbedring Håper virkelig han lille inni her ikke ble påvirket av det hele, men man vet jo aldri. De sa det ikke virker som han har tatt noe skade av det og jeg kjente spark senest i stad, så vi krysser fingrene for at han har det bra og blir en frisk og sunn baby Skal oppdatere meg i deres bøker snart også altså, men det er som sagt begrenset med hva jeg orker for tiden og denne dumme datan bruker over en time på å skru seg på, og i tillegg har mannen ferie og holder meg med selskap, så da blir det lite datatid dessverre.. Men jeg kommer sterkere tilbake, for jeg blir nok sykmeldt ut svangerskapet sa legen, så da har jeg jo litt tid foran datan fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. september 2010 #559 Del Skrevet 12. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. september 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 14. september 2010 Da har jeg vært på svangerskapskontroll hos jordmor og helsestasjon i dag. Alt står bra til i følge jordmor (JM)) og han lilles hjerte slår fint Magen er riktig størrelse sa hun og alt virker bra. Jeg skal få litt flere kontroller siden jeg har vært gjennom sykehusopphold og sånn, så det synes jeg er bra. Går med krykker, men heldigvis er ikke smertene like sterke denne uken som forrige uke. Nå kan jeg gå på toalettet alene uten følge (jippi!) og jeg kan sitte litt mer enn tidligere. Tidligere i dag hadde jeg skikkelig "meg og babyen min" øyeblikk. Jeg klarte å ligge på ryggen på sengen og hørte på musikk høyt. Han rørte seg så fælt der inne at jeg måtte smile og le der jeg lå. Da George Michaels "Jesus to a child" kom på ble han veldig stille mens jeg sang de få setningene jeg kunne og da en annen sang kom på, så ble han aktiv igjen. Utrolig morsomt og jeg følte jeg fikk skikkelig kvalitetstid med babyen vår - inni magen. Litt rart kanskje, men kjempe koselig og en helt herlig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå