Pupsilure Skrevet 12. august 2010 #521 Del Skrevet 12. august 2010 Gleder meg til rapport i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2010 Forfatter #522 Del Skrevet 12. august 2010 HALLOIS UL gikk kjempebra, og alt ser bra ut. Og det er en GUTT Det var veldig klart at det er en han og vi så det ganske godt, hehe. Så nå vet vi det og vi handlet litt gutteklær istad for å markere dagen Er kjempe glade begge to og familiene våre synes det er veldig spennende. Jippi - vi venter en liten sønn og vår lille prins' termindato har blitt flyttet til 1.januar Så da er vi 20 uker i morgen - hipp hurra!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. august 2010 #523 Del Skrevet 12. august 2010 Ååå!! :hoppe: Gratulerer med en liten ! Det er så godt å vite Og gøy at du ble flyttet litt da! Så blir ventetiden litt kortere Hva var det gamle terminen? 1. januar ja, det kan bli årets nyttårsbarn dette her :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2010 Forfatter #524 Del Skrevet 12. august 2010 Tusen takk Du får lære meg litt om hvordan det er å være mamma til en liten gutt da Gammel termin var 4.januar, så vi ble forskjøvet 3 dager tilbake. Helt OK det, så lenge han kommer i januar så er det flott Så vi er helt i ekstase her - mest av alt fordi alt ser bra ut og det er veldig betryggende. Virket som et veldig hyggelig sykehus, så vi er positive *Gleder meg til sladring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. august 2010 #525 Del Skrevet 12. august 2010 Så spennende med en liten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2010 #526 Del Skrevet 13. august 2010 Så fint at alt sto bra til!! Og gratulerer med en liten !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. august 2010 #527 Del Skrevet 13. august 2010 Hurra for frisk og fin guttebebsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. august 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 13. august 2010 Tusen takk dere Vi er kjempeglade vi, så dette skal nok bli bra Ha en fantastisk helg alle sammen - nå har jeg endelig en ferieuke foran meg! Fant ut at vi ikke har hatt fri mer enn noen få dager siden bryllupsreisen for et år siden.. Så dette skal bli godt!!!! Riktig god helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. august 2010 #529 Del Skrevet 13. august 2010 Å, så gøy med en liten !! og så flott at alt så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. august 2010 #530 Del Skrevet 13. august 2010 God tur Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. august 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 19. august 2010 Tusen takk Vi koser oss og tenker masse paa deg i dag og gleder meg til aa hore mer!!!!!!! Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. august 2010 Forfatter #532 Del Skrevet 19. august 2010 Hipp Hipp hurra for lille Goffel som ble fodt i dag!!! Heldigvis staar alt bra til med de begge to (og mannen ogsaa), saa gleder meg til aa hore mer om fodselen og alt sammen. Gratulerer med dagen Goffel! Stor klem til Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. august 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 22. august 2010 Da har vi vår første bryllupsdag i dag og den skal feires med å vaske klær og rydde litt etter en ukes ferie, hehe. Vi har spart på en liten del av kaken fra i fjor og gleder oss til å smake litt senere idag Ellers kan jeg rapportere at lille babytassgutten vår sparker og rører mye på seg, spesielt om kvelden. Han er en veldig aktiv krabat og i går på AHA konserten var han veldig aktiv. Likte sikkert musikken, hehe. Har også endel leamus i magen - noe jeg aldri har pleid å ha tidligere. Er det noe som kommer jo større man blir? Synes det er litt rart siden jeg ikke har opplevd det tidligere (som jeg kan huske) og jeg er veldig sikker på jeg kjenner forskjell på det og han lille. Noen kramper i leggen og opp til midten av låret har jeg begynt å få også Særlig kveldstid og det gjør jo så vondt! Men får lære litt mer om hva jeg kan gjøre for å unngå dette mest mulig. Men alt er bedre enn den kvalmen jeg hadde i noen måneder. Det var jo helt forferdelig! Unner ingen "heldagskvalme" - sender en ekstra klem til dere som sliter med det for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. august 2010 #534 Del Skrevet 22. august 2010 Gratulerer med bryllupsdag! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. august 2010 Forfatter #535 Del Skrevet 22. august 2010 Tusen takk Iril Nå har vi akkurat kost oss med bryllupskaken - som heldigvis var like deilig etter 1 år i fryseren Resten av kvelden skal vi tilbringe i sengen med Prison Break sesonger og kanskje litt godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. august 2010 #536 Del Skrevet 22. august 2010 Hei Dine! Lenge siden jeg har vært innom deg....sist var faktiskt prøvinga satt på vent.....og jammen meg er du gravid og over halveis i svangerskapet nå Gratulerer med 1 års bryllupsdag! Leamus husker jeg å ha hatt....JM mente det var livmoren som drev å vokse seg større...hvis ikke det var den lille da. Og kramper i leggene er ikke noe særlig godt...husk å spise bananer, det hjelper....og hvis ikke så kan jeg anbefale CAL-MAG kosttilskuddstabletter....det er kalcium+magnesium i en tablett......magnesium skal være bra for krampene....og kalcium hjelper kroppen å fange opp magnesium håper ellers helgen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. august 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 25. august 2010 Hehe, var vel mye som var nytt kanskje? Men gode nyheter er det jo, og vi gleder oss masse. Har begynt å gå til innkjøp av endel klær og nå skal vi snart bestille vogn og diverse utstyr. Krampene har ikke vært så ille de siste dagene, men jeg har litt vondt i ryggen og det strekker seg veldig i magen, men det er jo bra han vokser seg stor Rundt 50cm og 3500 gram høres bra ut, hehe Kjempekoselig med bryllupsdag! Vi spiste kaken vi hadde i bryllupet og den var like god som i fjor Vi bestilte hos Pascal, så god kvalitet og gooood smak Til helgen må jeg gå til anskaffelse av flere gravidklær tror jeg.. Buksene strammer inn i magen og det gjør så vondt Nå ser fremmede at jeg er gravid også, så det er jo litt moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. august 2010 #538 Del Skrevet 28. august 2010 Lenge siden jeg har vært innom. 22 uker i går :dåne: Dette går fort! Gratulerer med bryllupsdagen som var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. august 2010 #539 Del Skrevet 28. august 2010 Får du fortsatt på deg dine normale bukser?!!? Det har ikke jeg gjort på mange uker nå.. Mammabukser er ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. august 2010 #540 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg får uten problemer på meg mine pre-gravid-bukser, men de er alt for store rundt lårene, så det ser dust ut. Og mammabukser er såååååååå mye mer behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå