Dine Skrevet 11. august 2013 Forfatter #4941 Del Skrevet 11. august 2013 Heldigvis er formen bedre i dag og brystet er ikke like rødt og ømt. Hun har ammet annenhver time på det, bortsett fra i natt hvor jeg vekte henne kl.02, så fikk hun igjen 4:45 og så 07 og 09. Hadde på alarm kl.02 og da måtte jeg vekke henne selv om hun ikke hadde spist siden kl.21! Pumpet meg da kl.23 og det var vel da jeg fikk ut ca 1 dl (øyemål). Det føles mye bedre ut i dag som sagt, men jeg er forsiktig med trekk og kulde. Tusen takk for tilbudet Cypress - det var snilt! Tror jeg prøver å få registrert på nettet at jeg ønsker resept på Syntocinon, for som jeg skjønner så er det lettere å få det igjen når man først har fått det.. Takk for supre vekketips Neytiri! De kommer nok godt med fremover! Godt å høre Lollipop. Jeg vet jo egentlig at det ikke er noe i veien for å gi MME, det er vel mer det at Tassen aldri fikk det og at jeg føler det er et nederlag for min del å gi det, men jeg ser jo ikke ned på andre som gir det (så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg føler det sånn.. ) Og Pusla, tusen takk for tilbudet om hjelp!! Det setter jeg stor pris på og mulig jeg tar det imot. Må bare få litt oversikt over uken nå ettersom hele gårsdagen gikk med til amming og pumping, men uansett setter jeg stor pris på tilbudet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. august 2013 #4942 Del Skrevet 11. august 2013 Godt å høre at du er på bedringens vei! Håper det gir seg nå. Vanskelig årstid i forhold til betennelse egentlig. Det er jo så varmt at man må kle av seg, men kaldt nok til å være risikabelt.. Jeg har blitt ganske kald et par ganger, senest i dag da vi ble overrasket av skybrudd og kjempehagl! Fikk tatt på et par ullinnlegg jeg heldigvis har med overalt og håper det gikk bra.. Har aldri hatt det før og håper jeg slipper unna.. Vi skal ikke avtale et treff så Cypress kan få født snart da? Eller er du travelt opptatt kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. august 2013 Forfatter #4943 Del Skrevet 11. august 2013 Ja det er sant det, rart med det været.. Skal ikke være lett Og jeg som stod toppløs holdt jeg på å si Gjorde ikke det altså, men stod lenge på balkongen i singlet på fredag for å få Lillesøster til å sovne og med alt som har skjedd i det siste og vind på fredag, så var det tydeligvis gjort. Slet aldri med det med Tassen, så det var sikkert derfor jeg ikke skjønte det tidlig (at det var brystbetennelse og ikke brystspreng). Vet du, helt ærlig må jeg innrømme at jeg har mer enn nok som skjer for tiden. Hele denne uken går til forberedelse til visning og neste uke må jeg bare ta nærmere, da det forhåpentligvis er budrunde tirsdag etter siste visning mandag kveld. Har veldig lyst å hilse på lillesøster (som ikke har fått navn enda eller? ) og dere andre selvfølgelig også Ikke noe feber i dag, så det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 11. august 2013 #4944 Del Skrevet 11. august 2013 Så fint at du er på bedringens vei! Jeg kan også hjelpe deg om du trenger noe, men jeg må ha Murmel med meg i så fall. Kan alltids hoppe på t-bane og hva-det-nå-er som går videre til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. august 2013 Forfatter #4945 Del Skrevet 11. august 2013 Så utrolig snilt av deg Marmot!! Det er kjempe koselig! Jeg tror nok at det skal gå fint for nå er det snakk om at svigermor skal forsøke å få vaskedamen sin til å komme og vaske i forkant av visning (er visst noen som skjønner at det ikke er bare-bare å stelle i stand til visning med to småttiser...) Håper hun får det til og hun spanderer Så da hjelper det masse og rydding i forkant får jeg mannen til å hjelpe til med, men det er kjempe koselig at du tilbyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. august 2013 #4946 Del Skrevet 11. august 2013 Vi skal ikke avtale et treff så Cypress kan få født snart da? Eller er du travelt opptatt kanskje Godt tenkt! Jeg pleier jo å føde når vi skal treffes! Nå har jeg klart å lage meg avtaler hver dag kommende uke mandag til torsdag, så jeg er litt opptatt selv, men uken deretter er wide open! Bortsett fra fødsel da... Jeg lurer veldig på om/hvor mange avtaler jeg må avlyse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. august 2013 #4947 Del Skrevet 11. august 2013 Godt å lese at du er bedre jeg hadde jo brystbetennelse og fy flate så vondt! Jeg fikk antibiotika da, men så hadde jeg ganske høy feber. Godt å lese at svigermor bidrar vi holder kontakten, bare så fra om det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. august 2013 #4948 Del Skrevet 11. august 2013 Så supert å lese du ble bedre, tenk at det strevet med å amme ofte og pumpe hjelper.....deilig om man kan slippe antibiotikakur Lykke til denne uken, helt imponert hvor mye du holder på med om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2013 Forfatter #4949 Del Skrevet 12. august 2013 Skjønner ikke helt hvordan jeg får til alt for å være ærlig... Brystbetennelse over og melken kommer som normalt igjen Deilig at det gikk over!! Leiligheten vår blir lagt ut idag, spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. august 2013 #4950 Del Skrevet 12. august 2013 Så godt at det gikk over Må nok inn å snike litt på finn etterpå for å kikke på leiligheten Tar av meg hatten for deg, med alt du har å styre med om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. august 2013 #4951 Del Skrevet 12. august 2013 Hurra for ting som ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. august 2013 #4952 Del Skrevet 12. august 2013 Du er skikkelig flink som styrer med alt dette og i tillegg klarer å ta deg av helsa di Skal inn og se på annonsen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2013 Forfatter #4953 Del Skrevet 12. august 2013 Ja, deilig at det serut som ting order seg hvertfall Nå gjenstår det "bare" å få solgt leiligheten og så kan jeg virkelig senke skuldrene og kose meg frem til resten av pakkingen og flyttingen gjenstår. Jeg gjør ikke mer enm amdre gjør, men så tett opptil fødsel, pottetrening, brystbetennelse og alt som skjer så ble det for mye for meg lørdag og da hulket jeg bortimot hele dagen fordi brystet verket sånn og jeg var fryktelig sliten. Godt det er to dager siden Godjenta mi er så fin, hun smiler og forsøker å prate hele tiden. Er så godt jeg har fått akkurat henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2013 #4954 Del Skrevet 12. august 2013 Deilig at betennelsen har gitt seg da!! Du er kjempeflink som får til alt dette samtidig!! Jeg hadde blitt råstresset av det kjøret der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. august 2013 #4955 Del Skrevet 12. august 2013 Youuuuuu are suuuperwoman, yes you are, yes you are 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. august 2013 Forfatter #4956 Del Skrevet 13. august 2013 I dag har superwoman stort sett ligget på sofaen og sløva'n.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. august 2013 #4957 Del Skrevet 13. august 2013 Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2013 #4958 Del Skrevet 13. august 2013 En hviledag fortjener alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. august 2013 #4959 Del Skrevet 13. august 2013 Vel fortjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. august 2013 #4960 Del Skrevet 14. august 2013 Selv superkvinner må hvile seg innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå