Pupsilure Skrevet 12. juni 2013 #4761 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg fikk nettopp bilde av nurket Sååå nydelig! Hun skrev at hun snart legger ut på fb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. juni 2013 #4762 Del Skrevet 12. juni 2013 Å, så hyggelig!!! Gratulerer så mye Dine!!!! Håper alt står bra til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. juni 2013 #4763 Del Skrevet 12. juni 2013 Hurra! Endelig var ventetiden over!! Gratulerer så mye, Dine. Håper det står bra til med begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. juni 2013 #4764 Del Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer så mye Dine! Endelig har dere henne på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2013 #4765 Del Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. juni 2013 #4766 Del Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. juni 2013 #4767 Del Skrevet 12. juni 2013 Åh, gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underverker Skrevet 12. juni 2013 #4768 Del Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer med lille prinsessen! Endelig var hun her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juni 2013 #4769 Del Skrevet 12. juni 2013 Fantastisk! *frysninger* gratulerer så mye utrolig glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. juni 2013 #4770 Del Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #4771 Del Skrevet 13. juni 2013 Tusen takk for alle koselige hilsener Alt bra, kom nettopp hjem, så oppdaterer mer senere Endelig begynner den skikkelige moroa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juni 2013 #4772 Del Skrevet 13. juni 2013 Hurra og gratulerer så mye!! Fødte du på Ullevål? Da var vi der samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. juni 2013 #4773 Del Skrevet 13. juni 2013 GRATULERER! Trodde jeg hadde gratulert jeg Kos deg masse med lille jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. juni 2013 #4774 Del Skrevet 15. juni 2013 Går det bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4775 Del Skrevet 16. juni 2013 Det går veldig bra Men det er slitsomt og i går var jeg litt ekstra følsom og gråt litt for det ene og det andre.. Ne, var på Riksen Pyntestøv Ammingen går fint, men hun har gulpet mye etter hvert måltid, så nå prøver jeg å ikke gi så mye til hver gang. Hun har hatt to sprutgulper allerede, det kan vel kanskje tyde på overforing? Har heldigvis gått bedre etter jeg begrenser tiden ved puppen. Hun er et skikkelig puppetroll, så det har jo blitt endel tid ved puppen. Heldigvis er jeg ikke sår og i og med at jeg vet litt bedre denne gangen hvordan det skal være, så synes jeg det går veldig bra. Har masse melk allerede, så det er fint. Men det eneste er at hun skriker endel og gir seg ikke før hun får pupp eller smokk (som vi som 2.gangsforeldre allerede har innført...), så jeg kan synes det er litt tøft noen ganger å "nekte" henne pupp pga gulpingen. Det er jo vanlig at de gulper og det gjør hun fortsatt, men de skal jo ikke sprutgulpe.. Kanskje du har noen tips Neytiri? Skal skrive om fødselen når jeg får litt mer overskudd, men jeg fikk rett og slett drømmefødselen min Det gjorde selvfølgelig vondt, men nå som jeg fikk epidural tidlig og den faktisk funket, så kan jeg si at det er noe elt annet å være i fødsel med epidural enn å være uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 16. juni 2013 #4776 Del Skrevet 16. juni 2013 Så godt å lese at du hadde en fin fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. juni 2013 #4777 Del Skrevet 16. juni 2013 Han her har også sprutgulpet, men tror det var fordi jeg matet han fra hvert bryst under måltidet. Da ble det mye "skummet" formelk og lite ettermelk, som er god og fet. Løsningen tester jeg nå ut - å amme fra kun ett bryst. Det skal nevnes at jeg har stor melkeproduksjon og derfor fint kan amme kun fra ett bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4778 Del Skrevet 16. juni 2013 Takk Marmot Kanskje jeg skal prøve å amme kun fra ett bryst etterpå.. Leste litt i boken din og det skjer det samme hos oss : nemlig skriking i 23-tiden/24-tiden og det kan kanskje komme av for mye formelk og lite av den fete melken kanskje.. Har masse melk foreløpig, så skal forhåpentligvis ikke stå på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 16. juni 2013 #4779 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg håndmelket i begynnelsen for å bli kvitt noe av formelken, det løste utrolig nok problemet med overproduksjon også. Har aldri ammet på mer enn ett bryst av gangen. Tror jeg ville prøvd det heller enn å nekte henne mat. Tenkte på dette mens jeg sto i dusjen i stad og hva jeg skulle svare deg, men når jeg glemt det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4780 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg håndmelket i begynnelsen for å bli kvitt noe av formelken, det løste utrolig nok problemet med overproduksjon også. Har aldri ammet på mer enn ett bryst av gangen. Tror jeg ville prøvd det heller enn å nekte henne mat. Tenkte på dette mens jeg sto i dusjen i stad og hva jeg skulle svare deg, men når jeg glemt det igjen. Føler det er mer riktig enn å nekte henne mat ja. Godt med tips, tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå