Dine Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #4721 Del Skrevet 9. juni 2013 Var kjempe trøtt og sliten i stad, men nå turner hun inni her og jeg har ikke sjangs til å sovne. Nå har hun holdt på i over 1 time og jeg hører masse kneppelyder (har hørt det tidligere også, men betraktelig mer nå). Helt sikkert fordi hun er så villbass. Kjempe koselig å kjenne henne såpass i og med at hn har vært så rolig i hele dag, men litt ugunstig tidspunkt når jeg nå ville sove. Ingen tvil m hvem som viser hvem at hun er sjefen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 9. juni 2013 #4722 Del Skrevet 9. juni 2013 Hehe, det høres kjent ut Jenta mi også er helt vill i magen til tider. Det gjør vondt nedover og jeg hører også kneppelyder. Hva kan det være tro? Hvordan var det med kontroller for deg nå fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4723 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Vet ikke hva de kneppelydene er jeg.. Har ingen kontroll å før jeg settes i gang på torsdag. Skal ringe Føden for å få det bekreftet etterpå, ettersom det var litt usikkert da vi hadde overtidskontrollen fredag. Har ingen tegn på fødsel, så jeg regner med jeg må settes i gang. Har lest endel om det og har ikke lyst å settes i gang helt ærlig... Ringte nettopp og jeg har time torsdag morgen. Da håper jeg jo at jeg føler før det selvfølgelig, men dersom jeg ikke gjør det så håper jeg at det ikke er for mange som føder spontant, sånn at jeg ikke får blitt satt i gang før mandag den 17. Det passer generelt dårlig å føde onsdag den 12. for da er det sommerfest i bhagen som jeg vil hvertfall én av oss skal være der pluss at tanten min har bursdag da og hun kan være litt "egen" på bursdagen sin og vil helst ikke dele den Ikke at jeg tror hun blir irritert (håper..), men det er en litt dårlig dag Men babyen inn her har ngen planer om å bli fortalt hva hun skal gjøre, hun er tydeligvis sin egen sjef. Endret 10. juni 2013 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. juni 2013 #4724 Del Skrevet 10. juni 2013 En sterk og bestemt liten frøken som kommer når hun er klar skjønner at det er litt irriterende for deg da Uansett er det ikke leng før hun er hos dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. juni 2013 #4725 Del Skrevet 10. juni 2013 Høres ut som om det blir 12. Spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4726 Del Skrevet 10. juni 2013 Definitivt det Pusla.. Skal nok ikke gjøre det lett for noen av oss når hun vokser opp Godt vi har storebror til å hjelpe oss, han kan være sta han også Nå lurer jeg på om jeg skal rope på henne som jeg har sett noen gjøre her inne, for å så resultere i å gå i fødsel "rett" etterpå. Lille babyen vår, KOM UUUUUUUUUT!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4727 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, det spøker litt for den datoen Tekola.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2013 #4728 Del Skrevet 10. juni 2013 er ikke det litt sånn med jenter? fashionably late Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4729 Del Skrevet 10. juni 2013 Jo det er kanskje det, hehe. Men nå er det på tide snart synes jeg.. Ekle detaljer under alle sammen: I stad kom en skikkelig geléklump, som en glassmanet/gelé på en måte Ingen farge, men kanskje bittelitt lyyyyyys rosa hvis man legger godviljen til Så ikke noe sånt før fødselen med Tassen, så dette var jo både litt ekkelt, morsomt og rart. Hatt endel murringer i dag, så kommer sikkert av det.. Eller, jeg vet ikke jeg. Ut må hun snart og jeg tror jaggu meg at jeg må gråte en skvett etterpå fordi jeg merker på humøret mitt at jeg venter så fælt og har dårligere lunte fordi jeg har det litt "kjipt" om dagen. Det overrasker meg liksom ikke om jeg våkner i natt av at det starter (er en rar fornemmelse jeg har), samtidig så tror jeg absolutt ingenting skjer før hn blir tvunget ut.. Er så LEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. juni 2013 #4730 Del Skrevet 10. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. juni 2013 #4731 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg skjønner akkurat hvor lei du er Holdt på å bli gal da jeg gikk over selv. Til slutt trodde jeg nesten at han aldri skulle komme Krysser fingrene for at det setter igang av seg selv, så du slipper igangsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. juni 2013 #4732 Del Skrevet 10. juni 2013 Stor til deg. Skjønner at du trenger å gråte litt. Ofte hjelper det etterpå. Jeg husker at det var sjangs for at M kunne bli født på bursdagen til onkelen min. Husker at jeg tenkte noe av de samme tankene som du tenker om tanten din Samtidig så tror jeg han hadde synes det var en ære og det gjør nok tanten din og hvis hun får tenkt seg litt om Ingen kan vel bli sur for å måtte dele bursdagen sin med en liten hjerteknuser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. juni 2013 #4733 Del Skrevet 10. juni 2013 Føler så veldig med deg!! Håpet det var en lykkeklump og at jeg bare blingsa på frokosten.. Bare gråt litt du. Da slipper du litt på stresset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2013 #4734 Del Skrevet 10. juni 2013 sender deg stor uansett om jeg ikke har erfaring på denne overtiden så kan jeg tenke meg man er sliten og vil få henne ut. Gråt i vei du, slipper sikkert mye stress hormoner og setter deg selv på gang.....håpe håpe håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #4735 Del Skrevet 11. juni 2013 Hurra!! Vannet (deler av det hvertfall, hodet er festet, så det kom ikke altfor mye av det) gikk i dag kl.07.30 Rakk akkurat å si hadet til Tassen før barnehagen, men han ble jo så lei seg fordi han ville være hjemme med meg. Prøvde å lokke med at han skal få masse godt når babyen har kommet, men det gikk ikke gitt. Rart å tenke på at jeg kanskje ikke ser han før han er storebror Jeg har ikke begynt å få rier enda, men hadde endel gode tak i natt, så har sovet lite. Hvis ikke riene har begynt før, så skal vi til sjekk kl.16 på Føden. Nå skal vi en tur i butikken for å handle inn litt til svigermor og Tassen, og så håper jeg det setter litt fart på sakene. Men uansett er vi i gang og det er deilig (angrer helt sikkert på ordvalg utover dagen/kvelden/natten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2013 #4736 Del Skrevet 11. juni 2013 Å jaaaaaa!!!! Det var det jeg sa; det var en lykkeklump!! Endelig!! Krysser fingrene for at hun er ute i løpet av dagen! Masse lykke til, Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 11. juni 2013 #4737 Del Skrevet 11. juni 2013 Så bra. Lykke til, dette er så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2013 #4738 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Ble så ivrig at jeg dobbeltpostet Endret 11. juni 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 11. juni 2013 #4739 Del Skrevet 11. juni 2013 Så spennende at siebaeo må skrive det samme to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juni 2013 #4740 Del Skrevet 11. juni 2013 Jaaaa! Hurra for at vannet har gått! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå