Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

Jeg hadde blitt helt rasende om det var min svigermor, så jeg synes du er ganske snill og absolutt ikke storforlangende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som Marmot. Jeg hadde blitt fly forbanna.

Håper du slipper å vente så mye mer nå :klem: Skjønner kjempegodt at du er frustrert og lei. Men hvem vet, kanskje kommer hun plutselig og vips så er du tobarnsmor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneidadu, her har vi vært ute og gått tur, kost oss med is og nå ser Tassen og mannen på Pelle Politibil dvd mens jeg ser bryllupet i Sverige ;)

Ingenting spennende å rapportere, men i dag har jeg faktisk ikke tenkt så mye på fødsel. Jeg har rett og slett ikke hatt lyst til å føde i dag og ikke orker jeg helt tanken på det i natt heller. Denne helgen passer fint å bare være oss tre kjenner jeg ;) Deilig å ikke føle seg så utålmodig og bare kose seg i nuet (som jeg ikke er så flink til). Og siden jeg rett og slett ikke har lyst til å føde denne helgen, så synes jeg godt det ikke trenger å skje før mandag :fnise: Er 41 uker i dag og har egentlig ikke så lyst å :danse: for det. Så da hopper vi over det ;)

Sov faktisk rimelig godt i natt, kun oppe to ganger, ingen oppvåkninger av kynnere. Lillesøster er veldig rolig i dag, men jeg antar at jeg kanskje må drikke litt mer siden alt var fint på kontrollen i går. Jeg kan ikke bli bekymret nå og prøver heller å la være å tenke på fødsel.

Når det er sagt så har jeg fått barnevakt i natt dersom noe skjer. Kusinen min kan komme og hun er i natt bare 5min unna med bil, så det er deilig. Ikke at vi trenger den barnevakten regner jeg med :sjenert:

Tusen takk for støtten på at jeg ikke reagerte rart og ikke minst takk for tilbudet m barnevakt Pupsi! Veldig snilt :) Tassen begynte å snakke om at han ville leke med Goffel i dag. Vi pleier å vise han hvor Goffel bor når vi kjører nærheten og kan se området, så tror han så noen blokker som lignet i stad og at han begynte å snakke om det. Morsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor er likedan - lover en masse hun ikke holder hvis det ikke passer. Utrolig irriterende og iallefall helt uaktuelt i deres tilfelle når det er snakk om fødsel! Jeg hadde blitt sint ja, forstår deg godt :klem:

Godt å lese at dere har hatt en fin da - godt å senke skuldrene litt før det braker løs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at en del av meg har lyst at fødselen starter i natt for å make a point for svigermor.. :sjenert: Ikke akkurat veldig flink svigerdatter av meg, men søren heller. Så forbanna og irritert jeg ble i går for at hun i det hele tatt spurte. Er det mulig.. Hun er egentlig superflott som både svigermor og bestemor, men akkurat dette irriterte meg kjente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å få sove i natt, men hadde jeg visst hvordan jeg kunne sette i gang fødselen på trass, så hadde jeg funnet noe å trasse over for en stund siden tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen begynte å trasse i natt, med 10min mellom hver kynner/rie. Men så ga det seg etter halvannen-to timer. Er så lei av å bli lurt! Kommer jo ikke til å tro det når det først går over i skikkelige rier og ender sikkert opp med fødsel i bilen.. Hvis hun noen sinne har planlagt å komme ut. Må gå over fødebaggen og sjekke str jeg tar med til henne. Tviler på hun passer inn i str 50, så får vel omjustere litt.

I dag håper jeg blir en fin dag, men allerede nå kjenner jeg meg litt pissed helt ærlig og irritert fordi hun aldri kommer. I motsetning til i går hvor jeg ikke ville føde, så kjenner jeg meg klar igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å bli lurt igjen :( Jeg ble også lurt av kroppen min igår, det er frustrerende. Og alle som sier at dette høres ut som fødsel er igang og at de hadde det sånn selv når fødselen var igang. Men det er faktisk ikke alle som opplever det sånn! Noen må bli lurt i mange uker :( Håper kroppen din slutter å tulle og kommer igang snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å bli lurt igjen :( Jeg ble også lurt av kroppen min igår, det er frustrerende. Og alle som sier at dette høres ut som fødsel er igang og at de hadde det sånn selv når fødselen var igang. Men det er faktisk ikke alle som opplever det sånn! Noen må bli lurt i mange uker :( Håper kroppen din slutter å tulle og kommer igang snart :)

Ja, det er så kjedelig når man blir lurt sånn hele tiden. Det er nesten det verste, fordi man "hele tiden" tror man er i gang og så dabber det av. Skikkelig irriterende!

I dag har vi hatt en veldig koselig dag med diverse familie, så jeg har heldigvis fått et lite avbrekk fra å tenke og håpe på fødsel. Jeg har hatt endel murringer i dag, men ikke veldig mange kynnere. Noen i ettermiddag med bittelitt tak og bittelitt geleaktig utflod som jeg mistenker kan være deler av denne dumme proppen :klo: Blir ikke klok på noen ting lenger. Og ikke tar jeg noe for god fisk heller.

Men, nå kjenner jeg meg litt klar igjen, for i går ble jeg litt redd og nervøs igjen, og rett og slett ikke ville føde :jolie::cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en berg og dalbane denne ventetiden er.. For min del tenker jeg at det nesten er verre enn selve fødselen! ;) Ikke gru deg, det kommer til å være enklere denne gangen. Nesten garantert! :opplyser: Plopp! så er hun der! Kanskje til og med klar for frokost i morgen :lur:

:klem: Gleder meg til treff på balkongen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde det bare vært plopp og hun var her hadde det vært deilig ;) De sa det sist også, at nå var det verste unna (med fødsel nr.1), men allikevel.. Håper jeg klarer å se at det er de siste smertene (forhåpentligvis) ifm svangerskapet og at jeg kan glede meg over at hun snart kommer.

Og hadde hun vært her til frokost i morgen er hun hjertelig velkommen ;) Men det høres nesten litt stress ut :fnise:

Vi gjør oss klare til balkongtreff, denne gangen all girls' style ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentetreff på balkongen vil jeg gjerne være med på og!!

Håper vesla plopper ut i løpet av natten!! ;)

Kom på en ting: har dere bestemt hva hun skal hete?? Er det hemmelig??? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentetreff på balkongen er booket når vi alle er up for it :)

Tror nok ikke hun plopper ut i løpet av natten når absolutely nothing skjer for øyeblikket. Men nå har svigermor kommet hjem fra hytta og hatt en super helg, så får vi håpe at hun er klar dersom vi trenger henne :fnise:

Nå køyer jeg med Netflixen og sjekker med doppleren om en halvtimes tid ettersom hun er ekstremt rolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...