Becky1 Skrevet 31. mai 2013 #4581 Del Skrevet 31. mai 2013 Men tror du masse kynnere betyr at fødselen kommer fortere? Syntes det bare hørtes slitsomt ut sånn som du hadde det etter dere hadde sex. Personlig tror jeg ikke at jeg hadde provosert det frem, med mindre jeg trodde det ville framskynde fødselen. Hvem vet? det kan jo hende Imponert over at du klarte å passe Lilletassen alene i disse dager Spennende her Håper for din skyld at det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #4582 Del Skrevet 31. mai 2013 Jordmødre sier hvertfall at mange modningsrier/kynnere/maserier kan gjøre fødselen lettere og kortere, så det motiverer meg når det står på som verst. Men ja, det er slitsomt og ikke mye moro når det dabber av og man trodde at ting var i gang. Og det sies at sæd og sex er den mest naturlige måten å sette i gang fødselen på (hvis man er moden riktignok og det vet jeg ikke om jeg ettersom ingen har sjekket). Jordmor anbefalte sex for å sette i gang ting Litt imponert over meg selv som har Tassen alene i disse dager jeg også, for det hadde jeg ikke trodd Og da er det ekstra godt at vi koser oss sammen mens vi kan Nå er det litt stikkinger nedentil, men ellers lite action. Skulle hoppet i høyet, men tanten min ringte og nå har vi skravlet i 50 minutter, og hvem ligger og sover når jeg kommer til soverommet... Typisk! Hehe Men da får vi kanskje prøve i morgen... Merker jeg har større lyst nå som jeg føler meg bedre, for det var lenge i svangerskapet jeg ikke orket. Så nå gjør vi det delvis for se m noe kan skje, delvis fordi vi har lyst Håper jeg har spennende nyheter å komme med snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. mai 2013 #4583 Del Skrevet 31. mai 2013 Vel kynnere er jo livmorens måte å trene seg til fødsel, og det mer man trener muskler lettere det er å trene ikke sant.....sier seg selv i grunn at en fødsel ville gått bedre da.........også det er derfor de sier de ikke skal være regelmessige for tidlig for det kan gå i fødsel! masse lykke til når det skjer snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4584 Del Skrevet 1. juni 2013 Ingen spennende natt.. Har sovet greit, men masse mensmurringer i magen i dag. Litt uggen i magen fortsatt, men ingen diaré heldigvis. Kjedelig at kroppen "lurer meg" sånn ved å late som den har tenkt å føde snart og så gjør den det bare ikke Fordelen med ingen fødsel i dag er at vi kan gå på kino Vi har lovt Tassen at vi kan ta med godteri (bokstavkjeks og litt sjokolade + fruktpose), så jeg er spent på å se hvordan det går. Heldigvis er vi begge to med, så det går nok bra. I verste fall går vi bare ut hvis tålmodigheten tar slutt, men han så faktisk nesten hele Biler filmen med pappan sin i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juni 2013 #4585 Del Skrevet 1. juni 2013 Kos dere med kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4586 Del Skrevet 1. juni 2013 Og der gikk mer av slimproppen.. Men fortsatt ingen blod eller gørr, så det er nok kinotur allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 1. juni 2013 #4587 Del Skrevet 1. juni 2013 Kos dere på kino Kanskje fødselen starter på kinoen, moro med litt action i hverdagen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4588 Del Skrevet 1. juni 2013 Det hadde forsåvidt vært fint Dyregod Jeg har på følelsen at noe skjer snart, siden mer av slimproppen kom og det murrer hele tiden nå, men nå har jeg ikke kjent særlig til kynnerne siden i natt. Vet jeg har noen, men de er absolutt ikke vonde og det "irriterer" meg Og det hadde jo vært perfekt i morgen, for da blir hun født søndag den 2., akkurat som Tassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4589 Del Skrevet 1. juni 2013 Forresten 40 uker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. juni 2013 #4590 Del Skrevet 1. juni 2013 Kos dere på kino krysser fingrene for at det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 1. juni 2013 #4591 Del Skrevet 1. juni 2013 På barnefilmer, i hvert fall sånne som Pelle der de fleste andre barn er ganske små også, er det gjerne høy takhøyde for litt urolighet, så det tror jeg ikke dere trenger å bekymre dere for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4592 Del Skrevet 1. juni 2013 Tusen takk dere, men det ble dessverre ikke kino. Men ikke av særlig spennende grunner egentlig Tassen var så urolig og smågrinete i stad at vi bestemte oss heller for å kjøpe sykkel (med støttehjul) og så kjørte han jaggu meg ute i halvannen time! Første gang han syklet på annet enn trehjulsykkel og han var så flink!! Vi er så utrolig stolte av han Jeg klarte å jogge noen runder med han og nå kjenner jeg det murrer godt. Håper hun kom lenger ned i bekkenet og at litt sengekos i kveld gjør susen Uansett fikk vi kost oss og det var smartere at Tassen fikk utfolde seg litt fysisk enn på kno, for sånn som formen hans har vært i dag har det nok vært lurt å heller være ute. Han var ikke i bhagen i går pga planleggingsdag, så var sikkert litt ekstra rastløs av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. juni 2013 #4593 Del Skrevet 1. juni 2013 Så flink han er! Jeg tror veldig på 2. juni jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4594 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg håper veldig på 2.juni selv Det er jo fortsatt en mulighet Fra kl.18 har jeg hatt masse kynnere, først regelmessig på 5min. Så ble det litt større mellomrom på rundt 7-9 min og sånn har det vært siden (variert fra 5 min, til 6 min, så 9 min, så 7 min flere ganger på rad og så 8 min nå). Dette er vel ganske så normalt er det ikke? Føler jeg må på do til nesten hver kynner og noen ganger får jeg det til Har flydd så mye på do de siste dagene! Nytt i dag er verking i lysken og noen ganger stråler det skikkelig øverst i låret/lysken. Hun er veldig aktiv på kvelden i dag også (som i går), så dersom jeg våkner i morgen tidlig uten sterkere/flere kynnere så blir jeg skuffet Vurderer å ringe Føden for å høre om dette er normalt og kan vare i noen uker før fødselen går i gang, men kanskje noen av dere har spill først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 1. juni 2013 #4595 Del Skrevet 1. juni 2013 Så flink han er med sykkel, Murmel klarer ikke det. Han skjønner ikke greia med å tråkke, så han sykler ikke på trehjulsykkel heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4596 Del Skrevet 1. juni 2013 Han er superflink Han har syklet på trehjulsykkel en stund, men han knakk koden med "stor sykkel" (12 tommer) med én gang i stad. Veldig stolt mamma altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 1. juni 2013 #4597 Del Skrevet 1. juni 2013 Hmmm, vet ikke helt med de kynnerne, men sånn smerte i lysken har jeg også fått noen ganger. Det virker som om hun treffer en nerve for det lyner skikkelig til også går det over. Jeg har også fått det i ene siden av korsryggen. Man analyserer jo alle vondter til man blir gal ;-) Men det er jo bare å ringe føden om du har spørsmål, det skal jo være lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juni 2013 #4598 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg hadde sånn vondt i lysken/lårene rett før fødselen kom i gang! Lov å håpe! ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juni 2013 #4599 Del Skrevet 1. juni 2013 Og tulla har også fått tohjulssykkel nå, shkler som bare det. Tassen er jo litt yngre og, så det er jo veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #4600 Del Skrevet 1. juni 2013 En runde i høyet og bittelitt bryststimulering etterpå ga både kynnere og rier tror jeg. Mener at rien er den som kom med hint i ryggen først, så stram mage mens jeg måtte konsentrere meg gjennom til den nådde et punkt og dalte igjen. Varte ikke lenge, ca 10 sekunder kanskje? Kom først etter 5 min, så 3 min og så 2 min, så stoppet jeg. Får se om ikke det øker på i løpet av natten eller morgendagen. Det har gitt seg litt nå som jeg sitter (der kom det en igjen gitt!) Denne strammer ikke så mye bak i ryggen, men en liten topp og ned igjen. Ca 10 sekunder igjen. Selve magen er stram litt lenger, men ubehaget gir varer kanskje bare 10 sekunder. Og nå har jeg skikkelig lyst på Cola, noe jeg aldri har Hvordan gikk det i dag Pusla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå