Dyregod Skrevet 1. mai 2013 #4401 Del Skrevet 1. mai 2013 31 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #4402 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Da er vi i gang med tippeliste for fødsel Tekola 29. mai Pupsilure 1. juni Dine og Dinemannen 4. juni Neytiri 6. juni Pusla 30. mai Dyregod 31. mai Marmot 8. juni Cypress 23. Mai Becky 2. juni Småkjekset 9. juni Siebaeo 29. mai eller 2. juni Jesse 2. juni Pyntestøv 1. juni Håper hun ikke kommer 6., 12. eller 16. juni for da har tre i familien bursdag Endret 3. juni 2013 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #4403 Del Skrevet 1. mai 2013 Tror jeg fikk til det med å linke til riktig innlegg Tekola I dag har vi begynt "nesting" for fullt.. Vi har ryddet i boden, kastet masse skvip vi ikke trenger og jeg har brukt halve dagen føles det som, på å lage horn Har aldri laget det før, så er spent på om det smaker godt, men tenker at det kan være genialt å ha i fryseren rundt termin. Fint å legge med i matboksen til Tassen hvis han liker det selvfølgelig. Fant oppskriften i Foreldre & Barn, men målte sånn ca på både smør, salt og honning. Redd jeg har tatt litt lite kanskje.. Pizzasnurrer er vel også genialt å ha i frysern, for vi har fryseboks (husker ikke hvor mye den rommer), og kjøleskap separat. Det er kun 3 skuffer i fryseboksen, så den tar jo ikke all verden. Har forresten kjent hva jeg tror er nedpress de to siste dagene. Det hadde jeg ikke sist, så jeg vet faktisk ikke om det er det det defineres som.. Det føles ikke som babyen er på vei ut (som jeg har lest mange beskriver det som), men mer en slags støl - og stramhetsfølelse helt nede ved skambenet (usj, for et ord!) samtidig som jeg har kynnere. Klarer ikke helt å gå ordentlig oppreist når det holder på, men det gir seg når jeg setter meg ned. Leste på jordmorsiri.no (fin side!) at det er vanlig i svangerskap nr.2. Ellers er det mange kynnere, men ingen regelmessige som jeg har lagt merke til og de er ikke vonde heller. Litt mer mensenaktig murring, men ikke noe jeg behøver å ringe Føden for. Ha en fortsatt strålende 1. mai alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 1. mai 2013 #4404 Del Skrevet 1. mai 2013 Oj, nå er det bare en mnd. igjen! Jeg tipper 8. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. mai 2013 #4405 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg MÅ jo nesten tippe bryllupsdagen vår, 23. Mai. Da kommer hun litt tidlig, for å være grei med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #4406 Del Skrevet 1. mai 2013 Takk for innspill, har lagt dere til på listen Håper nesten det blir 23.mai isåfall fordi det ikke er like lenge tl, men ikke 24. for da har søstern min bursdag Spørs om ikke det blir i juni, det er følelsen hvertfall.. Er jo helt utrolig å tenke på at hun kan komme denne måneden!! Yikes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. mai 2013 #4407 Del Skrevet 1. mai 2013 Tipper 2. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #4408 Del Skrevet 1. mai 2013 Spennende og moro med datotipping Har lagt deg til Becky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. mai 2013 #4409 Del Skrevet 2. mai 2013 Tipper 9. juni jeg da, bryllupsdagen vår :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. mai 2013 #4410 Del Skrevet 2. mai 2013 Da må jeg nesten tippe bursdagen min! Anbefaler den altså! 29 mai! Og nå skal jeg holde meg for å ikke komme med tippedato nr to.. Jeg dobbeltsikrer alltid, og treffer ALDRI riktig dag alikevel 2 juni... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 2. mai 2013 #4411 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg tipper 2.juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #4412 Del Skrevet 2. mai 2013 Du fikk med to datoer Siebaeo, og det er faktisk tre sm tror 2.juni nå.. Spennende! Vi fikk jo Lilletassen 2.januar, så 2.juni hadde vært perfekt Har modningsakupunktur i ettermiddag, så det blir spennende.. Tenker å ta meg en kaffe før timen, forhåpentligvis med solen i ansiktet, for den kommer ikke på balkongen her før om ettermiddagen.. Spådd nydelig vær i dag og i tiden fremover, så utrolig deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2013 #4413 Del Skrevet 2. mai 2013 Veldig spent på den modningsakupunkturen! Håper du deler noen tanker om det etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #4414 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg trodde jeg skulle få modningsakupunktur, men fikk kun modning på 1 punkt. Resten var for søvn, mareritt, halsbrann, restlesslegs, energi og vann i kroppen. Husker ikke om jeg fikk med meg alt Har ny time neste fredag og da får jeg modning også. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje ventet en uke, men det ble det ikke sagt noe om da jeg bestilte time på tlf. Men hjelper det på søvn og det andre er jeg onboard Ellers sa hun at hodet er festet, men ligger ikke unormalt langt nede. Og så spurte hun om jeg vil gå to ganger. Uken for å speede opp prosessen, men jeg ble så satt ut i situasjnen pga flere faktorer at jeg ikke rakk å spørre hva hun mente med det Hva mente hun egentlig? Det er jo ikke sånn at det setter i gang fødselen.. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2013 #4415 Del Skrevet 3. mai 2013 Ah, akupunktur mot restlesslegs! Misunnelig! Skal bli spennende å se om du føler at det hjelper! Hm, mystisk. Jeg har ingen gode tolkninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. mai 2013 #4416 Del Skrevet 3. mai 2013 Tipper 1. juni som er min termin, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #4417 Del Skrevet 3. mai 2013 Har sovet veldig tungt i natt, men er supersliten i dag og fikk ikke sove før sent i natt. Da er det herlig når Tassen starter dagen 5:30... Var på kontroll hos legen i dag pga rhesus negativ prøver og nå har jeg jaggu gått opp 19 kilo...! En del er nok vann, men jeg vet også at jeg ikke har vært i form til å bevege meg så mye + at apetitten er vesentlig større nå enn tidligere.. Så det er ingen vei utenom trening etter lillesøster har kommet. Ellers var alt fint, legen mente også at hodet var festet, men turte ikke helt å skrive det. Legen er ikke veldig erfaren med gravide, så hun lar jordmor "styre" det hele. Nå har jeg kun jordmorkonsultasjoner før fødsel og det føles helt fint. Kontroll på onsdag. Tassen og jeg koste oss sånn i dag tidlig, tross at jeg var uggen og trøtt. Leverte kl.9 i bhagen og da hadde vi 3.5 time alene her hjemme før vi dro Merker han setter stor pris på det og det gjør jeg også. I morgen skal han til bestefaren sin et par timer, så jeg lurer på om vi skal gjøre noe fornuftig og handle inn det siste vi trenger og mest sannsynlig ta en tur på cafè med mannen Nå er det snart 1 måned siden sist, vi som var blitt så flinke til det Men vi har kost oss mye for det, så skal ikke klage. Lunchtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #4418 Del Skrevet 3. mai 2013 Kjøpte nettopp Lynet McQueen lommebok på Ebay til ca 20 kr som jeg håper vi rekker å få innen vi må til sykehuset.. Tenkte kanskje det kunne være storebrorgave fra lillesøster, også putter vi to,tre kroner oppi.. Eller nok til at han kan kjøpe seg en is feks. Hva tror dere? Han kommer til å få en stor bil han kan sitte på selv når vi kommer hjem fra sykehuset alle sammen, for den var satt ned fra 499kr til 99kr på SmartClub for en måneds tid siden Kjøpte to pakker Liberobleier i stad på Rema (husker ikke hvor bleiene skal være billigst nå for tiden? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 3. mai 2013 #4419 Del Skrevet 3. mai 2013 Det høres jo ut som fin gave det da Hvor mye kostet de på rema? Jeg betalte vel 20 kr for den minste størrelsen på rimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. mai 2013 #4420 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg har et par pakker bleier liggende her forresten, i minste størrelsen. Ses vi før frøkna kommer, må jeg huske å gi dem til deg! Endret 3. mai 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå