pusla Skrevet 28. januar 2013 #4121 Del Skrevet 28. januar 2013 Å styre hva man vil se på tv sjøl er det jeg digger mest når mannen jobber (men ikke si det til noen, hehe) Og den lørdagen kommer vi, det er vel fortsatt en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. januar 2013 #4122 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skal også være Alpe-enke i fire netter! Når er det? Huff, det er ikke noe særlig å være så sliten Jeg grein på do tre ganger dagen før jeg fikk sykemelding før jul Og ja, det er superpinlig, men helt naturlig!! Så bare tull å skamme seg egentlig! fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 28. januar 2013 #4123 Del Skrevet 28. januar 2013 Huff, liker ikke å høre at du er så sliten Håper du greier å få hentet deg ordentlig inn igjen snart! (selv om det er vanskelig når man er gravid..) Stor til deg! (Så morsomt at vi er flere Alpe-enker her Gleder meg også til å få fjernkontrollen heeelt for meg selv om kveldene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4124 Del Skrevet 29. januar 2013 Mannen er bortreist fra 6-9.feb, når er deres menn der? Morsomt! Nei, det er ikke særlig stas å gråte offentlig.. Men sånn er det for tiden har jeg skjønt og keg merker urolig forskjell når jeg har fått sove og hvilt meg på dagtid. Den dagen hadde alt vært så kaos og jeg var så utrolig sliten. Man skal ta hensyn til en annen familie og mitt kjære fadderbarn på 4 hang på meg hele helgen, så jeg fikk ikke et pusterom. Hun er skjønn, men når man er så sliten trenger man bare å få hvilt litt;) Det går bedre nå heldigvis, så i går orket jeg å rydde i skapet og fy, jeg har såvidt to bukser som passer nå.. Og selv de vil ikke passe om et par, tre uker... Så jeg må nok handle inn noen. Er bare så kjedelig å handle gravidklær når man vet man aldri skal bruke det igjen. Selv om jeg fortsatt har maaaange uker igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. januar 2013 #4125 Del Skrevet 29. januar 2013 Min mann reiser ikke før i begynnelsen av mars.. Det er kjedelig å handle inn tøy man bare får brukt noen mnd til ja, ser den! Det er faktisk et par av gravidbuksene mine jeg har brukt litt i ettertid Men man ser ikke at det er gravidbukser da Jeg fikk litt sjokk når jeg så på tickeren din isted, syns det har gått så fort!! Du har kanskje skrevet noe om det tidligere, men hvordan er magen nå i forhold til sist, er du større denne gangen eller? Kjenner jeg håper jeg får litt større mage neste gang, for jeg så ikke ordentlig gravid ut før jeg var over uke 30 (Kommer garantert til å trekke det tilbake når jeg sitter der høygravid igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #4126 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg føler meg større denne gangen, men har ikke sammenlignet Symfysemålene.. Kanskje jeg skal sjekke det ut for moro skyld.. Tiden har gått så fort og på lørdag er jeg 23 uker allerede. Jeg kom nettopp fra legen og ny sykmelding tom 1.mars. Jeg har gått opp 5.5 kg så langt, urin og alt ser fint ut, men jeg har fått påvist bekkenløsning og fått henvisning til fysio. Hadde aldri problemer med bekkenet med Lilletassen, men legen sa det er normalt i svangerskap nr2. Heldigvis kjenner jeg liv daglig og nå kjenner jeg henne litt oftere enn tidligere. Har hatt litt følelse av at jeg ikke kjenner henne like godt som jeg kjente Lilletassen på denne tiden, følelsesmessig, men det kommer nok av at jeg er busy med gutten vår + at morkaken ligger på fremsiden denne gangen. Det er allikevel utrolig godt når jeg kjenner at hun holder på der inne Nydelig vær i dag og etterpå skal vi ha barnevakt et par timer så vi kan gå ut og ta en kopp kaffe. Skulle egentlig spise eller gå på kino, men siden Tassen kan være vanskelig å legge og vi skal på hotell i helgen, så sparer vi de pengene og heller bare lufter oss litt. Og så får Tassen kost seg litt med kusinen min, så det er vel vinn-vinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. januar 2013 #4127 Del Skrevet 31. januar 2013 Kos dere : klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #4128 Del Skrevet 2. februar 2013 Sjekket inn på hotellet, kjøpt inn litt snop til kvelden og mannen er og svømmer litt så jeg får hvile-alentid. Deilig! Lilletassen var superglad for å få være hos besteforeldrene sine, men det overrasker meg hver gang at jeg savner han før jeg går ut døren, selv så sjelden mannen og jeg er alene uten han.... Men vi trenger dette, så det er jo bare positivt når man gir slipp på den dårlige samvittigheten og skjønner at han storkoser seg der han er I kveld tror jeg det blir asiatisk take away og tv titting og så er jo det aller beste med hotellopphold frokostbuffeten i morgen tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 2. februar 2013 #4129 Del Skrevet 2. februar 2013 Sjekket inn på hotellet, kjøpt inn litt snop til kvelden og mannen er og svømmer litt så jeg får hvile-alentid. Deilig! Lilletassen var superglad for å få være hos besteforeldrene sine, men det overrasker meg hver gang at jeg savner han før jeg går ut døren, selv så sjelden mannen og jeg er alene uten han.... Men vi trenger dette, så det er jo bare positivt når man gir slipp på den dårlige samvittigheten og skjønner at han storkoser seg der han er I kveld tror jeg det blir asiatisk take away og tv titting og så er jo det aller beste med hotellopphold frokostbuffeten i morgen tidlig.... Hørtes herlig ut! Kos dere max!!! Godt du ble sykemeldt Håpe du tar godt vare på deg selv så du ikke går helt i kjelleren! Du og lillefrøkna i magen kommer føst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. februar 2013 #4130 Del Skrevet 3. februar 2013 Så deilig snuppa! Kos dere masse, du får ta en dupp i bassenget også Det å savne med en gang er noe jeg gjør også, er kanskje om man ikke er så vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. februar 2013 #4131 Del Skrevet 4. februar 2013 Elsker hotellferie. Har ikke fått med meg hvor lenge du blir, men håper du koser/har kost deg maks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4132 Del Skrevet 5. februar 2013 Vi var bare en natt og det var helt katastrofe! Vi gledet oss sånn til litt fritid og kjærestetid bare vi to og sånn ble det dessverre ikke. Lilletassen koste seg hos besteforledrene sine, så det var jo bra, men jeg ble skikkelig dårlig og kastet skikkelig opp hele tiden. Det ble altfor lang kjøretid for meg, 1.5 time ca, og jeg spiste altfor sjeldent. Jeg merker jeg blir kjempe kvalm hvis jeg ikke spiser hver 2./3.time, så mannen gikk og svømte selv og jeg lå rett ut. Jeg klarte ikke å få i meg noe mat og fra kl.19 lå jeg rett ut og klarte ikke å åpne øynene fordi jeg var så dårlig. Selvsagt hadde jeg glemt kvalmetablettene mine hjemme + at det var skikkelig party på hotellet. Vi hadde vindu ut mot barområdet og vi måtte ha vinduet åpent fordi jeg var så dårlig, så da vi stod opp søndag morgen hadde jeg sovet så utrolig dårlig. Magen var helt vrengt fordi jeg hadde kastet sånn opp og den vanligvis deilige frokostbuffeten fristet ingenting. Så var det halvannen time hjem igjen og vi måtte stoppe mange ganger, selv da ble jeg dårlig og måtte ligge i sengen en time før vi hentet Tassen. Tok en kvalmetablett og den hjalp litt, men jeg følte meg skikkelig sliten. Skkert fordi jeg hadde sovet så dårlig også, men det er så typisk at vi skulle kose oss på hotell og så ble det sånn den ene natten vi hadde barnevakt. Mannen spiste rundstykke med smøreost til middag og jeg klarte ikke lukten av noe, så stakkars han fikk en litt kjip kveld han også. Men men.. Svigermor tilbød seg å passe den 16.feb også, så det håper jeg vi får til. Da skal vi kun være hjemme og slappe fullstendig av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. februar 2013 #4133 Del Skrevet 5. februar 2013 oh nei! Stakkars deg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. februar 2013 #4134 Del Skrevet 5. februar 2013 Huffa, så kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. februar 2013 #4135 Del Skrevet 5. februar 2013 Å nei, så dumt at det ble sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. februar 2013 #4136 Del Skrevet 5. februar 2013 Æsj, så kjipt at det ble sånn Nå syns jeg det er på tide at du blir bedre snart altså, syns virkelig du har fått din dose nå God Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. februar 2013 #4137 Del Skrevet 5. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. februar 2013 #4138 Del Skrevet 5. februar 2013 Neimen, huff, for en kjip opplevelse!!! Du har virkelig fått dosen din denne gang syns jeg, det er på tide at det slipper nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. februar 2013 #4139 Del Skrevet 5. februar 2013 Uff, stakkars deg! Kjedelig når ting går helt motsatt vei av det man hadde tenkt seg. Håper at dere får muligheten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. februar 2013 #4140 Del Skrevet 5. februar 2013 Å, nei! Så utrolig kjipt! Stakkars deg! Det var ikke omgangssyke da..? Jeg går ingen steder uten mat og drikke i veska.. Håper den 16 blir mye bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå