Neytiri Skrevet 11. januar 2013 #4061 Del Skrevet 11. januar 2013 Hehe når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #4062 Del Skrevet 11. januar 2013 Blir nok januar 2014, men det er jo for tidlig å søke opp enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. januar 2013 #4063 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvor kunne du tenke deg? Januar må du nok endel sydover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #4064 Del Skrevet 11. januar 2013 I grunn har vi tenkt leeeenge på Thailand, men er så skeptisk tilmden lange flyturen med små.. Tror vi får det flott når vi først er der, men turen i seg selv bør være overkommelig når det er så lang flyreise.. Gran Canaria er vi litt ferdig med og Mallorca feks er ikke så veldig varmt januar har jeg skjønt. Tar gjerne imot tips til steder som er barnevennlige, ikke langt unna, nogenlunde varmt vær og det ideelle hadde vært leilighet med eget basseng feks, noe slik du fant hos deg Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. januar 2013 #4065 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har aldri vært redd å fly med barn, men Thailand er jo mange timer ja. Jeg kan absolut anbefale Florida da, kanskje nærmere bestemt Orlando. Der får du sykt flotte feriehus med egen innstengt for krokodiler basseng, kort vei til disney parkene og store florida mall eller outlets! Det er varmt og godt da, men det er jo rainy season så kan få litt regn, men det er som i fleste tropiske steder, det kommer skur og så tørker solen det fort opp igjen! ellers er jeg glad i karabiske øyer, cuba har jeg alltid hatt lyst til å dra til og er veldig mye fint å finne som pakkereiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #4066 Del Skrevet 11. januar 2013 Har tenkt på Florida jeg også, men det er jo like lang flyreise som til Thailand.. Jeg er veldig glad i USA, så vi kommer garantert til å dra dit med barna, men jeg kvier meg veldig for såpass lang flyreise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #4067 Del Skrevet 12. januar 2013 I dag har vi hatt en så fin dag Både mannen og jeg har vært superslitne og det har forsåvidt Tassen også. Vi var våkne fra 2-5 i natt og jeg sovnet ikke før nærmere 1. Heldigvis fikk jeg sove fra 8:30-10 og det gjorde at jeg har fungert i dag hvertfall. Det som har gjort dagen så bra er at Tassen har lekt mye selv og virkelig kost seg med det Vanligvis pleier han at det må skje noe hele tiden og vil gjerne ha oss med, men i dag synes han sikkert at det var digg å styre litt selv. Han har ryddet leker, lekt med de, puslet, spilt Tozzle på padden (i nesten 1 time!!) og vært svært lite trassete Vi har selvfølgelig vært i stuen sammen med han hele tiden, men jeg fikk ligge en times tid og virkelig slappe av uten at han ville ha meg til å bli med og mannen har fått slappe av også. Han er fortsatt forkjøla og i dag er første dagen på 3 dager at han er sammen med oss. Merker jeg blir fort sliten når jeg må ha eneansvaret nå som jeg blir fort dårlig igjen når jeg ikke slapper av og det er det jeg gleder meg nest mest til ved å ikke være gravid lenger. Aller best blir det å få jenta vår så klart Dt skal bli så digg å ikke bli dårlig av hver minste ting man gjør! Men, ingen klagng i dag, jeg måtte bare dele hvor flink gutten vår har vært i dag til å sysselsette seg selv Og ikke sov han på dagtid i dag heller..! Nå sovnet han med en gang i sengen, så nå sitter vi med er vår Munkholm og skal kose oss med lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. januar 2013 #4068 Del Skrevet 13. januar 2013 Så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. januar 2013 #4069 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg har forresten kjøpt lamineringsark nå. Har lamineringsmaskin på jobb. Kostet 150 kr for 100 ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 13. januar 2013 #4070 Del Skrevet 13. januar 2013 Heia! slitsomme dager ser jeg! Mye sykdom i disse mnd, skikkelig kjipt! Tenk nå er du halveis, synes du tiden går fort? Ha en fin fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #4071 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja, nå er jeg veldig lei sykdom.. Så fort Tassen og jeg ble friske etter forkjølelse, så har mannen nå blitt sykmeldt pga influnesavirus. Og som m det ikke er nok så pusser naboen nder g ved siden av oss opp og de borrer i murvegg halve dagen, så jeg hører ingenting selv med maks styrke på tvn. Jeg sover dårlig på natten fordi jeg er så varm og på dagtid får jeg naturligvis ikke sove med dette bråket. På lørdg hadde de under oss fest og dundrende (!!!) musikk fra kl.19-04:00 og jeg sov kanskje tre tmer. I natt har jeg sovet like lite, men det er fordi jeg selv brygger på ny forkjølelse.. Bihulene og ørene verker og da jeg våknet i dag tidlig var jeg superkald. Nå må jeg dra på 2 årskontroll med Tassen, og jeg skjønner ikke hvordan dette skal gå hvis vi begge blir syke. Jeg orker rett og slett ikke en ny rnde år jeg såvidt har hatt to uker uten! I tillegg er jeg svimmel, har kynnere og er kvalm ofte, så jeg blir GAL snart! Kan kkke huske sist jeg følte meg frisk i to dager i strekk, sist var det jo nesten sommer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #4072 Del Skrevet 14. januar 2013 Æsj, nå ser det ut som Tassen har litt feber også... Nå holder det syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. januar 2013 #4073 Del Skrevet 14. januar 2013 Stakkars deg vennen, håper det går fort over nå! Har du ingen som kan hjelpe til å avlaste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. januar 2013 #4074 Del Skrevet 14. januar 2013 Huff dette var leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #4075 Del Skrevet 15. januar 2013 Neytiri og Pusla Akkurat nå sitter jeg mutters alene på et hotellrom.. I går knakk jeg sammen og gråt skikkelig, for jeg kjenner a jeg er så fryktelig sliten. Jeg er så lei av å være dårlig hele tiden og med alt sm foregår så bare begynte jeg å gråte i går kveld. Mannen kom med et forslag som tok litt tid å svelge, og dt var at jeg fikk 1 natt på hotell for å sove ut og fullstendig slappe av mens han tok Lilletassen. Heldigvis er ingen av oss verre og mannen er bedre, så da har han overskudd som jeg ikke har akkurat nå. Så nå har jeg vært her litt over to timer og blir hentet i morgen rundt kl.12. Kjenner meg allerede rastløs, men hele poenget er at jeg faktisk skal rekke å puste og ha fullstendig avslapning. Det tok lang tid før jeg følte at det var riktig av meg å gjøre, for jeg får så dårlig samvittighet, men mannen klarte å overbevise meg om at jeg trenger det og kalte det morsdagsgave fra Lilletassen og Minitassen. Så nå har jeg sushi og bris på vent til i kveld og en full natts søvn forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. januar 2013 #4076 Del Skrevet 15. januar 2013 Høres ikke ut som det er noe greit for tiden Håper du klarer å få litt ro og hvile nå helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. januar 2013 #4077 Del Skrevet 15. januar 2013 Vet du, jeg skjønner at det er rart å sitte alene på hotell, men det kan være et smart tiltak når du er så sliten som nå. Nå må du passe på å nyte det og slappe av maks Må si du har en oppegående mann godt han tar tak når det er som det er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. januar 2013 #4078 Del Skrevet 15. januar 2013 For en utrolig god ide..! Håper du slapper av og koser deg. Og får hvilt ut!! Nyt sushien, senga, tv(?) og søvn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #4079 Del Skrevet 15. januar 2013 Takk for gode ord alle tre Ja, er veldig glad for mannen jeg har altså og han er god som gir meg muligheten til å slappe av. Jeg kjenner en ro nå som jeg ikke har kjent på en stund og jeg håper jeg tar den med meg når jeg sjekker ut imorgen Først skal det bli mye tv titting, sushi og avslapning ja Og ikke minst frokostbuffe i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. januar 2013 #4080 Del Skrevet 15. januar 2013 Hotellfrokost er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå