Gå til innhold

hvor finner jeg spøkelseshistorier for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har linker til sider med spøkelseshistorier for barn, fra 4-5 år og oppover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bibloteket har bøker med slike fortellinger til barn. casper the friendly ghost feks. kjenner ikke til linker beklager..:) du har også den vesle vampyren, buhu

Skrevet

Damm forlag har ei serie med bøker for Høytlesing og den ene boken som jeg har heter SMÅGRØSS med 8 små historier i. Barnas alder for denne boken er 6-9 år. Lykke til. :natti:

Skrevet

Jeg er glad mine foreldre ikke serverte meg spøkelseshistorier, jeg har fortsatt traumer nok etter pompel og pilt :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen som har linker til sider med spøkelseshistorier for barn, fra 4-5 år og oppover?

Hvorfor i alle dager ønsker du skremme dine barn med spøkelseshistorier? Spøkelser kan vente til de kanskje en vakker dag (natt) møter et...

Gjest Gjest_Lilla_*
Skrevet

Det kan jo være at denne personen skal arrangere Halloween-fest for barna og fortelle en spøkelseshistorie?

Jeg husker jeg hadde "Den store fullmåneboka" da jeg var liten. Mange "fullmånehistorier" for både store og små barn :) Du finner den nok på biblioteket.

Skrevet
Hvorfor i alle dager ønsker du skremme dine barn med spøkelseshistorier? Spøkelser kan vente til de kanskje en vakker dag (natt) møter et...

enig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...