Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har linker til sider med spøkelseshistorier for barn, fra 4-5 år og oppover?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Bibloteket har bøker med slike fortellinger til barn. casper the friendly ghost feks. kjenner ikke til linker beklager.. du har også den vesle vampyren, buhu
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Damm forlag har ei serie med bøker for Høytlesing og den ene boken som jeg har heter SMÅGRØSS med 8 små historier i. Barnas alder for denne boken er 6-9 år. Lykke til.
Snop Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er glad mine foreldre ikke serverte meg spøkelseshistorier, jeg har fortsatt traumer nok etter pompel og pilt
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har linker til sider med spøkelseshistorier for barn, fra 4-5 år og oppover? Hvorfor i alle dager ønsker du skremme dine barn med spøkelseshistorier? Spøkelser kan vente til de kanskje en vakker dag (natt) møter et...
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Det kan jo være at denne personen skal arrangere Halloween-fest for barna og fortelle en spøkelseshistorie? Jeg husker jeg hadde "Den store fullmåneboka" da jeg var liten. Mange "fullmånehistorier" for både store og små barn Du finner den nok på biblioteket.
Epica Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor i alle dager ønsker du skremme dine barn med spøkelseshistorier? Spøkelser kan vente til de kanskje en vakker dag (natt) møter et... enig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå