Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi har hatt sex, og han har sprutet inni meg, får jeg en enorm kløe dagen etter. Spesiellt hvis jeg har hatt sæden der natta over. Er dette normalt??

Er jeg allergisk mot sæd?? Eller er det flere som har det sånn?

Lea

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet

Jeg får ikke en enormkløe, men jeg klør litt ja. Lar jeg sæden være, uten å gå på do etterpå kan jeg lett få soppinfeksjon. Har fått inntrykk av at det er ganske vanlig.

Skrevet

Mener sæd inneholder en del aggressive enzymer, som bl.a er der for å løse opp slimproppen i livmormunnen. Sånn sett ikke usannsynlig du kan reagere på det.

Husker en gang det hadde rent litt sæd fra meg tversover låret når jeg lå på siden. Fikk en illrød stripe på huden der i noen timer.

Skrevet
Jeg får ikke en enormkløe, men jeg klør litt ja. Lar jeg sæden være, uten å gå på do etterpå kan jeg lett få soppinfeksjon. Har fått inntrykk av at det er ganske vanlig.

Samme her. Det er nok ganske vanlig, ja.

Skrevet

Yes, det er ganske vanlig. Husk å alltid tisse etter samleie, da kvitter du deg med en del uhumskheter. Kanskje han også noen ganger kan sprute på deg istedenfor inni deg? For endel gutter er det faktisk opphissende, det også. :)

Skrevet

Jeg klør også. Istedet for å ha post coitus koseprat springer jeg på badet og tisser og dusjer :fnise: Ellers klør jeg som en gal etterpå.

Skrevet
Jeg klør også. Istedet for å ha post coitus koseprat springer jeg på badet og tisser og dusjer :fnise: Ellers klør jeg som en gal etterpå.

Jeg vet, kjemperomantisk... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...