Gå til innhold

Hvor ofte?

Gjest Gjest_Tore_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet

Jeg er gift og har en sønn. Jeg og kona har i gjennomsnitt sex annenhver dag, i perioder hver dag, og flere ganger om dagen.

Er dette ofte/vanlig for dere som faller i samme kategori? Gift med barn? Bare lurer?

Tore...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg er gift og har en sønn. Jeg og kona har i gjennomsnitt sex annenhver dag, i perioder hver dag, og flere ganger om dagen.

Er dette ofte/vanlig for dere som faller i samme kategori? Gift med barn? Bare lurer?

Tore...

Tror nok dette varierer veldig. Jeg er gift og har to barn, og vi har sex ca hver tredje dag. Jeg synes det er helt ok, og jeg tror mannen min også er fornøyd med det. Det har vært mindre i perioder, og da har han reagert negativt. For min del har dette handlet om hvordan vi ellers har hatt det sammen. Vi har jo våre ups and downs, og det påvirker ofte kvinnens sexlyst- mer enn mannens...har jeg hørt. Antall ganger i uka kommer også litt an på hvor i syklusen jeg befinner meg. Før og unner eggløsning har jeg veldig lyst. Da kan det bli mye på han, men etter eggløsning dabber det litt av. Tror det også er ganske vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...