Gjest Gjest_ina_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei alle sammen! Jeg trenger noen gode råd og tips fra dere!! Har vært syk i noen år nå og føler jeg har fallert i løpet av denne tiden. Ønsker gjerne en "bli ny" dag nå for å få føle meg bedre og freshe meg opp litt.. Har dere en plass å anbefale til å få en fantastisk ansiktspleie, vokse meg, en god massasje, manikyr/ pedikyr osv.? Og en god frisør som ser hvilken frisyre jeg trenger for å se fin ut og kommer med råd ang. dette? Jeg bor i Hordaland, men er villig til å ta en weekend en annen plass for å få gjort dette.. Håper noen der ute kan være så snill å svare!
Gjest Fugl Fønix Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Dersom du har råd så ville jeg tatt meg en weekend på enten Alexandra Hotell eller Solstrand. Det blir ikke full pakke, for de har ikke frisøt, men spaene er gode. Alexandra har jeg bare fått anbefalt av andre, men Solstrand har jeg vært på selv Ellers vet jeg om ganske mange som har tatt turen til Riga, for å ta både spaferie, og bli ny ferie der. Der er det billig. Endret 4. oktober 2009 av Fugl Fønix
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jan Thomas Studio i Parkveien i Oslo tilbyr også "bli ny" dag. En bekjent av meg har vært på det og var veldig fornøyd. De klipte håret hennes, la sminke og en stylist var med henne i klesbutikker i noen timer og hjalp henne med å sette sammen en basisgarderobe.
Gjest Gjest_ina_* Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk for svar!! Skal ta å sjekke opp de stedene dere har anbefalt meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå