Gjest Gjest_justme_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg og kjæresten har bodd sammen i et halvt år og vært sammen (nesten) hver eneste dag, hele dagen (dvs. vi kan jo holde på med hvert vårt, men sitter fortsatt i samme rom). Jeg merker at det egentlig er for mye for meg og merker at det har gått veldig utover spenningen. Jeg lurer på om noen andre har opplevd at det har gått veldig utover spenningen å være for mye sammen.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har ikke opplevd dette selv, men er det ikke bare å trekke seg litt unna? Hvis det er for mye for deg, og du trenger skikkelig alenetid, eller tid med andre, eller bare tid i det hele tatt så tar du det du trenger. Bedre for deg, bedre for forholdet.
Gjest Gjest_justme_* Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, joda, jeg skjønner jo det, gadd bare ikke forklare hvorfor det har blitt sånn.
Bomullstrusa Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Går dere ikke på skole eller jobbber? Siden dere er sammen hele dagen.. Da kan jeg jo skjønne at det blir litt kleint.
Gjest m47 Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg og kjæresten har bodd sammen i et halvt år og vært sammen (nesten) hver eneste dag, hele dagen (dvs. vi kan jo holde på med hvert vårt, men sitter fortsatt i samme rom). Jeg merker at det egentlig er for mye for meg og merker at det har gått veldig utover spenningen. Jeg lurer på om noen andre har opplevd at det har gått veldig utover spenningen å være for mye sammen. Jeg har vært med dama mi snart ett år. Jeg synes ikke det er noe særlig spenning. Men jeg gleder meg til å være med henne, og nyter all tid sammen med henne, med få unntak som man må regne med.
Liisemor Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Ja. Har mistet spenningen flere ganger, men man trenger å skape spenning føler jeg, ikke bare sitte rundt og ikke gjøre noe. Kanskje reise ut på byen med venninner eller kompiser en dag, alene, om det fungerer for dere (om ikke dere er for sjalu).. Men alt varierer fra forhold til forhold
Gjest Bellie Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 For all del!! kom deg ut og gjør noe uten kjæresten.. trenger ikke være så lenge borte, men å komme seg ut litt gjør mye!! kjenner veldig godt til problemet selv.. til slutt gikk vi hverandre på nervene!
Gjest Cynthia Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg og kjæresten har bodd sammen i et halvt år og vært sammen (nesten) hver eneste dag, hele dagen (dvs. vi kan jo holde på med hvert vårt, men sitter fortsatt i samme rom). Jeg merker at det egentlig er for mye for meg og merker at det har gått veldig utover spenningen. Jeg lurer på om noen andre har opplevd at det har gått veldig utover spenningen å være for mye sammen. Jepp. Og det viste seg at vi ikke passet sammen. Synd vi ikke forstod det der og da...
Aftensol Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg og samboer jobbet sammen i 1,5år etter at vi ble sammen... Mistet ikke spenningen eller gikk hverandre på nervene av den grunn... Nå er jeg hjemme med babyen og han på jobb, og vi begge to savner å ha den andre der hele tiden... Så det er nok forskjellig fra par til par.. Men hvis du føler at det blir for mye, hva med å ha et par venninnekvelder i uken feks? Sånn at du kommer deg litt ut og får oppleve andre ting...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg og min samboer har bodd sammen i seks år, og det går bare fint. Vi har samme hobbyer og interesser, men forskjellig jobb, så vi er borte fra hverandre 8 timer av dagen Henger med vennene våre sammen, men også separat, for litt alenetid har man godt av. Vi er nok slik at vi trives godt i hverandres selskap, men det er jo forskjell på folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå