Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Noen som vet om hvor man kan sminke seg til bryllupsdagen som brud, i stvanger, sandnes, ålgård eller i nærheten der? er også på utkikk etter frisør. tips??? har aldri vært hos makeup artist, eller vet ikke om frisører også har sminkeutdanning (?), så jeg må spørre
gotcha Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Det er mange dyktige frisører i området her. Alle frisører har basic sminkekunnskaper, og kan en del, da de kan få sminke på fagprøven. Talentet varierer jo og det varierer hvor mye salongen har satset på sminke, og hvor mye utstyr de har. Jeg vet også at make up store sminker bruder (det sa de i allefall på et kurs jeg var på der) og de er utdannet makeupartister. Var også innom den nye sminkebutikken på kvadrat (husker ikke hva den het) og så at de drev med timebestilt sminking der også.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 jeg skal på frisørhuset, både for hår og sminke. De har rykte på seg for å være den beste på brud i Rogaland. Jeg har hørt de er fullbooket neste år, men vet ikke om det stemmer.
Gjest :) Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 jeg leter også etter frisør i dette området:) til sminke og hår:) Hvilke andre gode steder er det enn "frisørhuset" da?
idyll Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 jeg giftet meg på utstein kloster i sommer. da brukte jeg silje marie (www.chique.no). hun sto for både sminken og håroppsett. kan ikke si annet enn at jeg var veldig fornøyd med alt!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 jeg skal også på frisørhust, men vil bli sminket av Make up store. Nå er det en stund siden jeg har vært i byen, men sist jeg var der var det hvitt papir på innsiden av vinduene der, som om de pusser opp (men det var jo så fint der allerede), flytter, eller, i verste fall, legger ned! Noen som vet noe mer?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 jeg giftet meg på utstein kloster i sommer. da brukte jeg silje marie (www.chique.no). hun sto for både sminken og håroppsett. kan ikke si annet enn at jeg var veldig fornøyd med alt! De har lagt ned. Ei venninne av meg giftet seg for en måned siden, og skulle der, men hun sa hun fikk beskjed at det var lagt ned. Hun sminket seg på Frisørhuset, hvor hun satt opp håret
Gjest Jay Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Takk! Greit å få det bekreftet, så da blir det full pakke hos frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå