Gå til innhold

Betatt av en på jobben

Gjest Betatt av en på jobben

Anbefalte innlegg

Gjest Betatt av en på jobben

hei

jeg er betatt av en jeg jobber med..nettop begynt i ny jobb og han er nestsjef(jobber på pub)...jeg har kun snakket med han en gang, og da var det opplæring i å ta oppgjøret.vet jeg skal jobbe med han bare to ganger denne måneden..:/...men må jo prøve å ta kontakt! tips? burde jeg bare være veldig casual og bli kjent med fyren, og prøve meg når det er julebord?:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg er betatt av en jeg jobber med..nettop begynt i ny jobb og han er nestsjef(jobber på pub)...jeg har kun snakket med han en gang, og da var det opplæring i å ta oppgjøret.vet jeg skal jobbe med han bare to ganger denne måneden..:/...men må jo prøve å ta kontakt! tips? burde jeg bare være veldig casual og bli kjent med fyren, og prøve meg når det er julebord?:-/

Hva er det med kvinner og det å tenne på sjefen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner og det å tenne på sjefen?

Fordi man vil ha en som er bestemt og besluttsom - og ikke en som bare dilter rundt og ikke vet hva han vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi man vil ha en som er bestemt og besluttsom - og ikke en som bare dilter rundt og ikke vet hva han vil?

Hva med å være bestemt og besluttsom selv? De fleste personer jeg ville karakterisere som usikker, som mangler selvtillit etc. er faktisk kvinner, ikke menn. Hvorfor kan dere ikke bare innrømme det først som sist - dere ønsker ikke en likeverdig i forhold, men en overordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bestemt og besluttsom selv. Veldig. Derfor kan jeg ikke ha en som hopper bare jeg sier hopp. Han må kunne få meg til å hoppe litt også.... ;-)

Endret av Snipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold med kollega er sjelden bra. Blir man såret så går det så sabla utover jobben! Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd holde følelsene unna og håpet det gikk over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Inviter ham med på noen aktiviteter utenfor jobben, bli bedre kjent, bedre å vite enn å leve i uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...