KinderMaxi Skrevet 3. oktober 2009 #1 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Er det noen som vil si meg hvordan denne buksen er i str, og om den passer til ei jente med vanlige former? Jeg har ikke mulighet til å prøve den før jeg evt. kjøper den, så kanskje dere har noen erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 4. oktober 2009 #2 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei Wolkri... Jeg har den buksen selv... i to varianter.. Det finnes en med stetsj og en som er litt fastere... Begge går veldig mye ut... så kjøp den liten...den former seg også i linningen så ikke vær redd for "håndtakene"... ang str er det jo litt vanskelig å si....men dersom du har ei levis bukse fra før kan det gi deg en pekepinn! men vær ob på at de går ut..jeg skulle kjøpt mine i mindre str, selv om de satt fint på i butikken...(jeg selger dem selv..) men ikke kjøp større enn hva du vanligvis bruker... Jeg er forresten ei formfull jente selv, og synes absolutt den er fin på lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå