Tuline Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Som tittelen sier, enda en gavetråd.. Håper noen der ute gidder å svare Om 3 uker har kjæresten min bursdag (han blir 28) Har spurt han hva han ønsker seg, uten noen særlig respons. Vurderer klær siden det er noe han sier at han sjelden gidder å kjøpe seg selv. Men jeg vil gjerne gi noe annet lite også... men hva? To dager før han har bursdag har vi vært sammen et halvt år - og jeg vet det ikke er noen stor dag, men jeg vil gjerne markere det på en eller annen måte - noen forslag til hvordan? I tillegg holder han på å slutte å snuse (endelig!), jeg vil i den sammenheng gi han noe som sier "du er flink" - Trenger ikke være noe voldsomt akkurat. Har vurdert selvlaget kort og en 5ukers lottokuppong eller noe - er det en god idè? Og som ikke dette er nok blir sønnen hans 5 år dagen etter han selv har bursdag. Min kjære sier jeg ikke trenger gi han noe ("du er student, har dårlig råd, blablabla") - men jeg vil gjerne gi han også noe - til en hundrelapp eller to.. forslag? Endret 3. oktober 2009 av Tuline
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Typen: lag favorittmåltidet hans, gi han massasje, god sex og ellers det som inkluderes i drømmekvelden hans (film, fotball, billøp whatever...)... Trenger absolutt ikke koste mye!!! Sønnen hans: lego?
MissCoverdale Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hva er interessene hans da? Hva med å kjøpe en sesong eller to av en serie dere kan se sammen i høst/vinter? Det var veldig populært her i gården. F.eks. The Shield, Dexter, Las Vegas, The Unit (IKKE greys, desperate housewives og de der;). På play.com finner du de første sesongene av disse seriene til under hundrelappen! Eller noen hobbybøker som passer hobbyene hans, dykking, klatring, biler? Et abonnement på et blad han liker. Jeg prøver å styre unna å kjøpe klær til typen, for jeg tror ikke de blir sånn kjempeglad for det, veldig standardgave. Du kan lage en liten blokk med hjemmelagde gavekort i, forskjellige sex-relaterte ting, god middag, massasjer, osv. Eller kjøpe noe sexy undertøy ev.leketøy og overraske han litt:) Nå bare skrev jeg ned alt jeg kom på, men sikkert greit å høre fra gutta her inne hva de foretrekker å få. Lykke til uansett! PS.Ender du opp med å bestille fra play.com f.eks. så har de ca to ukers leveringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå