Gå til innhold

Det store korslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er duket for en ny runde med det store korslaget og her er de nye korslag kjendisene.

Korslag kjendiser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder nok ikke å følge med på dette. Eneste grunnen til at jeg så på sist gang var fordi et kor fra byen min var med, men likevel ble jeg ikke så veldig engasjert.

Skrevet

Jeg vet heller ikke om jeg kommer til å se på. Ble ganske fort lei sist. Får se første episode og ta det derifra.

Skrevet

Hadde det vært noen spennende deltakere så kanskje, men dette var bare sinnsykt kjedelig.

Glam? Brøndbo? Veldig lite overraskende.

• 4 uker senere...
Skrevet

Sist fulgte jeg kun med fordi ei fra hjemplassen min var med. Og selv da var det såvidt jeg gadd se alle episodene.

Denne gangen står jeg over, gitt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Syns den norske versjonen er ganske så tam...fulgte med et par episoder med et halvt øye, men fant fort andre ting å gjøre.

Det svenske kørslaget har jeg derimot sett alle episodene av.

Skrevet

Synes det er litt tøft av Jørgen Nordeng er med.

Og bra med Benedikte Adrian, hun er utrolig flink og musikalsk

• 4 uker senere...
Skrevet

I dag begynner det. Det begynner kl 20:00

Skrevet

Jeg gadd ikke å følge med sist, og gidder ikke denne gangen heller..

Skrevet

I følge TV programmet, så skal Det store korslagert gå på fredager heretter.

Skrevet

Tuva er med i gruppen Valkyrien Allstars.

Skrevet
Synes det er litt tøft av Jørgen Nordeng er med.

Og bra med Benedikte Adrian, hun er utrolig flink og musikalsk

Helt enig, gleder meg til å se Jørgen.

Skrevet

ser på, men er skuffet over hvem som er med i år. de når liksom ikke helt opp til de som deltok i fjor. litt skuffa ,men kommer nok å følge med hvis jeg har tid.

Skrevet

Den berømte vakre Ann-Christin fra Sarpsborg i Østfold var med på Audition til Åge i "Det Store Korslaget":

Men han valgte ikke Ann-Christin, som er så flink!: Hun jobber i Tyskland og lever av musikaler: kanskje Åge var misunnelig? :

Skrevet
Den berømte vakre Ann-Christin fra Sarpsborg i Østfold var med på Audition til Åge i "Det Store Korslaget":

Men han valgte ikke Ann-Christin, som er så flink!: Hun jobber i Tyskland og lever av musikaler: kanskje Åge var misunnelig? :

Ann-Christin Elverum er medlem i Åges kor, så her tar du nok feil.... hun var i alle fall med i programmet i går, og står oppført som medlem på facebooksiden til Team Åge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...