Gå til innhold

En mystisk person

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

hvordan definerer folk her inne en mystisk person?

Hvilke oppførsel gjør at dere oppfatter en person som mystisk? ..er det gåtefulle svar, eller utseende som avgjør?

Hadde vært litt gøy å starte en debatt om dette her inne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_LKS_*

Hmm, en mystisk person for meg er en person som ikke gir alt av seg selv med en gang, svarer noe unnvikende på personlige spørsmål, ikke lar seg imponere så lett og gir meg en følelse av at jeg ønsker å vite mer om han eller henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker at noe eller noen er mystisk, mener jeg at det er noe mistenkelig inne i bildet, at noe ikke er som det burde eller skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_LKS_*

Det kan være noe mistenkelig inne i bildet, men min erfaring er at å være mystisk er en måte å presentere seg selv på som ikke nødvendigvis er negativ. Enkelte er naturlig mer tilbakeholden med å gi personlige opplysninger om seg selv.. hvis det brukes riktig kan det gjøre at folk blir interessert i deg som person, det finnes utallige sjekkeguider osv. som sier nettopp dette. andre igjen kan bruke det som et vern/skjold mellom seg og andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være noe mistenkelig inne i bildet, men min erfaring er at å være mystisk er en måte å presentere seg selv på som ikke nødvendigvis er negativ. Enkelte er naturlig mer tilbakeholden med å gi personlige opplysninger om seg selv.. hvis det brukes riktig kan det gjøre at folk blir interessert i deg som person, det finnes utallige sjekkeguider osv. som sier nettopp dette. andre igjen kan bruke det som et vern/skjold mellom seg og andre mennesker.

Jeg blir ofte omtalt som mystisk uten at jeg helt skjoenner hvorfor selv, men jeg kan nok vaere tilbakeholden saa det er kanskje noe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mere interessant med damer du må jobbe litt med, enn de som prater hull i hodet på deg med å fortelle livs historien sin og hva de mener og ditt og datt så fort de får muligheten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er en mystisk person en som virker spennende, men som det er vanskelig å finne ut noe om. Vanskelig å definere.

Endret av Tante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...