Gå til innhold

Hva er den VERSTE hevnen dere har gjort mot tidl.partner/ex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv så ble eg kraftig lurt og brukt av en fyr,som utgav seg for å være en HELT annen enn hva han var.

Han kom med DE løftene og sa hvor glad han var i meg osvosv,vi holdt på en stund og eg trodde jo seff at alt var som det skulle,og eg ble oppriktig glad i mannen.

Så viste det seg at han hadde en dame og unge i en annen by,som han gjevnlig dro å besøkte(han hadde en jobb hvor han reiste enn del)

og hadde seg selvsagt med denne dama hver gang han var der.

og eg satt som en idiot og ventet på han hjemme uten å vite noenting. :kjempesinna:

Så før eg pakket sakene og stakk så brukte eg tannbørsten hans som do-kost,og satte den fint tilbake på plass i tannbørsteglasset. :lur:

Haha og det beste er at han vet det ikke den dag idag,eg bare flirer når eg møter han og ser for meg at han kom hjem og pusset tennene med DET ekle belegget på kosten.hahaha hevnen er søøøt!! :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste var at jeg aldri noen sinne gjorde noe galt mot ham. Og at jeg senere giftet meg "høyere" og fikk flere barn.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Verste jeg har gjort er å totalt ignorere mine utro ekser. Merkelig nok så er det en fantastisk hevn :cool:

Skrevet

(Han visste ikke at jeg visste)

Jeg lå med stebroren hans. Jeg sa til og med på forhånd at jeg hadde lyst på han, og at det bare var spørsmål om tid før "det skjedde". Idioten dumpet meg ikke da, engang. Tror han holdt ut en måned uten "sexlyst" før han til slutt gav opp og sa at han ikke ville være sammen med meg lengre, fordi han trodde jeg ikke var glad i han mer. DUH!

Gjest Gjest_Helene Harefrøken_*
Skrevet

Eksen min behandlet meg som DRITT, og jeg godtok alt mulig. Da jeg fant ut at kjæresten min hadde vært utro flere ganger og sa til vennene sine at jeg bare var til knullings ble jeg sammen med bestekompissen hans (som hadde hatt lyst på meg hele tiden, og er desuten mye kjekkere). Først var det mest for å jævles med eksen, men så oppdaget jeg hvor herlig denne gutten var da jeg ble kjent med ham og ble hodestupsforelsket. Idag har vi en datter, og eksen min sine venner er idag våre beste venner og de har ikke kontakt med den tosken. Alle kompisene og til og med broren til eksen min sa jeg fortjente bedre og det gjor jeg.

Idag er jeg lykkligere enn noen sinne, hva angår han bryr meg virkelig ikke. :)

:ler:

Skrevet

Vel... bare det at jeg har et mye bedre liv uten han enn jeg hadde med han, og det vises :lur:

Skrevet
Verste jeg har gjort er å totalt ignorere mine utro ekser. Merkelig nok så er det en fantastisk hevn :cool:

Helt enig, den beste "hevnen" er når man er blitt totalt likegyldig i forhold til den som gjorde deg vondt.

Skrevet
Helt enig, den beste "hevnen" er når man er blitt totalt likegyldig i forhold til den som gjorde deg vondt.

Enig, det kan gjøre vondt men likegyldighet og det å vise at man går videre i livet kan være den beste hevn. En eks. ble skikkelig sur da jeg gikk videre og ikke sutret til han om hvor fælt jeg savnet han, han tok det opp i fylla.... stakkars. :fnise:

Skrevet

Vet ikke om det kan kalles hevn... Men da jeg fant ut at eksen min var utro var han bortreist. Jeg tok da med meg både vaskemaskin, seng og ting som er ganske nødvendige og flyttet ut uten at han visste det. Han ble rimelig flat da han kom hjem.

Nå fryder jeg meg bare med at jeg har funnet en mann som er mye bedre på alle måter, og vi venter barn sammen. Noe som min eks maste mye om da vi var sammen. ;)Er så deilig å komme over slike idioter...

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Tok ut lufta av dekkene til bilen til en. Stakk hull i dem med kniv :lur:

En annen tok jeg og la ut leiligheten, og alt han eide til salgs på finn.no. La også til noen ekstra ting som dildoer og slikt :jepp:

Også er det en del der jeg har fortalt en del intime, ufyselige og ytterst hemmelige ting til familie og venner til mine ekser :)

Gjest Gjest_posh_*
Skrevet
Tok ut lufta av dekkene til bilen til en. Stakk hull i dem med kniv :lur:

En annen tok jeg og la ut leiligheten, og alt han eide til salgs på finn.no. La også til noen ekstra ting som dildoer og slikt :jepp:

Også er det en del der jeg har fortalt en del intime, ufyselige og ytterst hemmelige ting til familie og venner til mine ekser :)

Men ble du ikke oppdaget. Ble det noen konsekvenser?

Kunne tenkt meg og gjort noe av det samme mot min siste ex, en idiot av største klasse

Gjest Cynthia
Skrevet

Av praktiske årsaker måtte jeg bo sammen med ham i noen uker etter at det ble slutt. I den perioden fortalte jeg de fleste at det var over mellom oss, jeg ble mye mer sosial, gikk på byen etc., noe som resulterte i en del sms fra interesserte menn. Kledde meg i tillegg mye mer sexy enn vanlig og vandret rundt med et konstant smil om munnen. Jeg som slo opp, og han var knust da han dro ;)

Skrevet

Høres ut som en forsonede og empatisk og forståelsesfull jente cynthia. Særlig for andre mennesker som har det vanskelig, og i de tilfellene det er ekstra viktig å være god og snill og grei!

Skulle ønske at dette ikke dette er sjeldne egenskaper for de aller fleste jenter...

Gjest Cynthia
Skrevet
Høres ut som en forsonede og empatisk og forståelsesfull jente cynthia. Særlig for andre mennesker som har det vanskelig, og i de tilfellene det er ekstra viktig å være god og snill og grei!

Skulle ønske at dette ikke dette er sjeldne egenskaper for de aller fleste jenter...

Ja, jeg har så stor sympati for en utro drittsekk av en eks. :popcorn:

Skrevet

Dette skriver seg fra langt tilbake, fra den tiden jeg gikk på folkehøgskole og bodde på internat. Det var forresten ikke ment som hevn heller.

Ble sammen med kjæresten rett etter at skolen begynte, og like etter jul gjorde han det slutt fordi han var, etter eget utsagn, lei av meg og å være i et forhold.

Jaja, tenkte jeg, hadde ikke noen kjempestor kjærlighetssorg, vi var jo så unge, og det var ikke seriøst. Ble sammen med en annen på skolen, men det rare var at vi aldri fikk være i fred. Eksen satt sammen med oss og så tv, han hang sammen med oss når han kunne, var alltid i nærheten. Følte det som jeg hadde to kjærester, der jeg hadde en på hver side av meg til enhver tid. Dette forholdet varte jo heller ikke så lenge, han ble vel lei av eksen den nye kjæresten;)

Eksen og jeg ble sammen igjen, han angret seg jo. Men da skoleåret var slutt og vi skulle reise hjem til vårt, gjorde han det slutt pga avstand. To år etter det ble vi sammen igjen, og deretter gift i 14 år. To barn fikk vi også.

Men poenget her, før jeg forvillet meg utpå egne historier, var vel det at han slet med at jeg ble sammen med han andre, og at han virkelig hang seg på. Oppdaget at jeg hadde andre å velge i når han ble lei;)

Skrevet
Ja, jeg har så stor sympati for en utro drittsekk av en eks. :popcorn:

Huff, det kom ikke helt fram i det første innlegget ditt;) Og mange her vet ikke historien før innlegget.

Skrevet

Ok, det er vel kanskje femten år siden dette her skjedde. Dengang jeg var yngre og mer vågal enn i dag. Uansett, jeg reiste med en attenåring til spania hvor jeg kjørte bil nedover. Begynnelsen av reisen var dfds-ferjeruten fra oslo til københavn (tror ikke den eksisterer lengere). På båten så klarte faen meg fittekjerringa å pule en fremmed gutt på en lugar.

En rekke spørsmål dukke opp.

Hva gjør en da? Man skal liksom reise nedover til spania med en jente som puler den første hun møter på?

Jeg ga båtreturbilletten til han karen som hun hadde pult på. Bagasjen hennes la jeg inn på lugaren hans. Og jeg sa til ham, "siden du pulte på henne så er henne nå ditt ansvar, hun får bli med hjem til oslo, og ikke med meg nedover til spania, hun får bo i din lugar". Siden ringte jeg moren hennes på mobiltelefon og forklarte hva som hadde skjedd sånn at moren hennes kunne møte henne på havnen.

Siden har jeg aldri sett henne.

Gjest Cynthia
Skrevet
Huff, det kom ikke helt fram i det første innlegget ditt;) Og mange her vet ikke historien før innlegget.

Flere som "kjenner" meg her inne, men det får så være. Siden du mener at jeg er så lite sympatisk, har jeg vært sympatisk nok til å ikke spre budskapet til hele verden, selv om jeg skal love deg at det har fristet til tider. ;)

Skrevet
Flere som "kjenner" meg her inne, men det får så være. Siden du mener at jeg er så lite sympatisk, har jeg vært sympatisk nok til å ikke spre budskapet til hele verden, selv om jeg skal love deg at det har fristet til tider. ;)

Neida det var ikke jeg som mente det.

Jeg mente at årsaken til din oppførsel ikke kom fram i det første innlegget, og jeg har ikke lest nok på forumet til å kjenne historien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...