NoAngel Skrevet 3. oktober 2009 #21 Skrevet 3. oktober 2009 ja det er jo det vi skal nei har barn som har sin pappa her, så det kan jeg ikke ja han vil ha et barn til, så ja
Gjest emmeline Skrevet 3. oktober 2009 #22 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg ville ikke giftet meg etter bare noen måneder, men jeg hadde vært villig til å flytte for hans skyld. Barn er uaktuelt.
Brunhilde Skrevet 3. oktober 2009 #23 Skrevet 3. oktober 2009 Den rette innebærer at det finnes et fasitsvar, teoretisk sett. Den rette innebærer at det kun finnes en riktig, i ordets betydning. Det blir mer riktig å si at det finnes flere personligheter der ute som matcher med hverandre. "Den rette" er villedende og kan fort bli til en sannhet om folk tror på, og som de da blir knust når det ikke fungerer og tro at de aldri aldri kan møte noen igjen for den rette dumpa dem. For noe tull
stortsettglad Skrevet 3. oktober 2009 #24 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg ville verken giftet meg eller fått barn etter få måneder, man trenger en viss tid for å vite at ting går bra gjennom utfordinger som dukker opp i livet. Jeg ville heller ikke flyttet laaangt avgårde for noen, uten å ha bodd sammen en liten stund først og erfart at det funker. Jeg hadde aldri tidligere planer om å gifte meg, da jeg ikke synes det er en nødvendighet for å definere et forhold. Jeg endte likevel med å fri til han som nå er mannen min, fordi jeg vet at det var noe han gjerne ville. Siden jeg uansett har som intensjon å stå på for at dette skal vare livet ut, så så jeg ingen grunn til å holde på mine "prinsipper". Jeg flyttet litt over en time unna hjembyen min sammen med han, bare 3-4 mnd etter vi traff hverandre. Det føltes helt riktig, og det var jo fremdeles lett å holde kontakten med alle. Etter 1/2 år der flyttet vi helt vekk fra østlandet og til Stavangerområdet. Den tiden var alt jeg trengte for å vite at jeg følger denne mannen verden rundt om det er det. Og jeg vet han ville gjort det samme for meg. Heldigvis er vi fra samme sted, og er enige om å ende opp tilbake der etterhvert. Det gjør det litt lettere å følge hverandre underveis. Det med barn begynner vi å nærme oss veldig, og setter vel i gang med prøving over nyttår. Vi har vært veldig klare for barn begge to nesten fra starten, men har villet ha litt tid bare vi to før vi satte i gang. Jeg ville ikke fått barn for hans skyld, om jeg ikke var klar for det selv.
canya Skrevet 3. oktober 2009 #25 Skrevet 3. oktober 2009 For noe tull Det var et eksempel på hva ordføringer kan føre til oppi hodene til folk. Det er vitterlig ikke en sannhet jeg skulle statuere. Jeg har hørt/sett flere venninner bli knust fordi de trodde "han var den rette"
Gjest Nattvette Skrevet 3. oktober 2009 #26 Skrevet 3. oktober 2009 Eg har møtt den rette og vi har vært sammen i over 6 år.. Vi er ikkje gift og har ingen barn bare så det er sagt :gjeiper: ---------------------------------------------------- Nei. Eg hadde villet venta ett år eller tre før det. Nei. Eg liker meg hvor eg bor nå faktisk. Eg liker være nær familien min. Kanskje, men det hadde også tatt noen år.
Pirana Skrevet 3. oktober 2009 #27 Skrevet 3. oktober 2009 - Gifte deg bare etter noen måneder? Nei - Flytte for hans skyld? Nei - Få barn? Nei Jeg har ikke noe ønske om å gifte meg, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang. Flytte er ikke aktuelt. Jeg skal ikke ha flere barn.
LilleLu Skrevet 3. oktober 2009 #28 Skrevet 3. oktober 2009 Gifte meg etter bare noen måneder? Nei. Og jeg synes denne trenden særlig folk under 22 har med å forlove seg med noen de ikke en gang har vært sammen emd i et år fordi de "vil gjerne vise kjæresten min at jeg virkelig elsker dem". Er man nødt å gå så langt for at man skal skjønne at man elsker hverandre etter 7 måneder, så er det noe galt. Dessuten er det svært få under 20 som finner personen de faktisk er modne nok til å kunne være sammen med i mer enn 2-3 år. Flytte for hans skyld? Siden jeg ikke selv helt er 20 enda (halvår til, folkens!)så kan jeg ikke påstå at kjæresten jeg har nå er den rette, men joda, jeg har allerede flyttet tvers over landet for ham. Få barn? Joda, om vi enda er sammen når jeg er 22, så kan det være at vi en dag setter oss ned og snakker sammen om det ikke er på tide å få barn, men foreløpig så synes jeg ikke at jeg er hverken økonomisk eller psykisk moden nok til å kunne forsørge et barn etter beste evne i ihvertfall et eller to år til.
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 3. oktober 2009 #29 Skrevet 3. oktober 2009 Hadde du da vært villig til å: - Gifte deg bare etter noen måneder? - Flytte for hans skyld? - Få barn? (Ikke at jeg planlegger alt av dette, jeg bare lurer, av ren nysgjerrighet). på dette spørsmålet må jeg i grun svare sånn -ja -ja -ja jeg fant min store kjærlighet for 4,5år siden ca. jeg møtte han på nettet og vi tastet i 7 måneder ca før jeg dro nedover for å møte han i des 2005. i februar 06 ble vi sammen og jeg flyttet inn samme dag. og vi ble forlovet oss 1 måned etter at vi ble sammen. nå i sommer giftet vi oss. men hadde giftet meg med han etter noen måneder.
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #31 Skrevet 3. oktober 2009 Hadde du da vært villig til å: - Gifte deg bare etter noen måneder?Ja - Flytte for hans skyld?Ikke etter et par måneder. - Få barn?ikke etter et par måneder, nei.
Gjest Lunis Skrevet 4. oktober 2009 #32 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg syns egentlig ekteskap er en veldig overdådig og oppskrytt institutsjon, om dama absolutt vil gifte seg er jo det smigrende såklart. Men ikke nødvendig for meg. Jeg har en fetter som er litt på det punktet nå faktisk, hans samboer igjennom, tja...7 år som han har 3 barn med vil ha ett tradisjonelt white wedding mens han vil på tinghuset og få det overstått på ti minutter. Derfor har de ikke gifta seg ennå og er fortsatt "bare" forlovet den dag idag. Om hun virkelig var "the one", så hadde jeg nok gifta meg med ho ja. Jeg har alltid ment at om det ikke er noe å lure på, så er det ikke noe å lure på. Men...da skal det på en måte virkelig ikke være noe å lure på heller Flytte for henne - må si "tja" på den. Kommer an på hvor. Innenfor landets og fornuftens grenser. Personlig har jeg lyst å bo ved havet. Såklart, jeg har store planer om å flytte utenlands og bli der så... Jeg ville gjort det om det lå til rette for oss. Barn - Hmm. Jeg tror faktisk jeg hadde syns det hadde vært enklere om hun hadde en kidd fra før med en annen mann. Jeg har ett utrolig lite behov for å spre min sæd som de sier. Jeg føler ikke noen syk trang til å ta slekten videre, det kan brødra mine få gjøre. Et barn en eller annen gang er vel greit, men sånn spontant etter en kort stund...det måtte vi ha pratet skikkelig om først ihvertfall.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. oktober 2009 #33 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, jeg hadde ikke giftet meg etter kun noen få måneder. Ja, jeg skal flytte til kjærestens hjemby om kun få måneder Nei, jeg kan ikke få flere barn. Vi har 5 stk til sammen, og syns det er bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå