Gjest Dutta Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei! Jeg er så utrolig lei av at enkelte jeg har på Facebook poster flere resultater av "tester" hver eneste dag. Dette gjelder bare noen få personer, og jeg har ikke lyst til å slette dem, jeg vil bare ikke ha oppdateringer om testene deres. Går dette ann å fjerne, og i så fall hvordan?
Jade Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Send de en melding og spør de hvorfor de tror at andre har glede av de dumme testresultatene de poster i tide og utide. Da går det gjerne opp et lys for dem. De start-quizene går det ikke an å sperre for (med mindre du bruker mobilversjonen (m.facebook.com)), men noen installerer en applikasjon for hver bidige quiz de tar. De går det an å blokkere - en etter en etter en etter en. Nyttig hvis noen venner tar samme quizen... sukk :/
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Du kan skjule alt personen(e) gjør da, hold musen over oppdateringen og velg skjul til høyre. Det er jo ikke alle man har så stor interesse av å bli oppdatert på :-) Erfaringsmessig er det de samme som publiserer sånt i tide og utide..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå