Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Rart spørsmål, men når ble suge å slikke sex vanlig. Antar at det er vanlig hos dere også. Men var det vanlig hos våre foreldre?? 1978 Modell
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Det varierte vel sikkert sånn som nå, er selv født i 77, når jg var ca. 13 Husker jeg en natt at jeg våknet av spesielle lyder fra soverommet til folka mine, det det hendte jeg sneik meg frem til døra for å tyvtitte gjennom nøkkelhulet, de hadde ialefall 69 rett som det var
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hvor vanlig var det allikevel??
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Rart spørsmål, men når ble suge å slikke sex vanlig. Antar at det er vanlig hos dere også. Men var det vanlig hos våre foreldre?? 1978 Modell Det har vært vanlig til alle tider det, jenta mi . Jeg antar at du synes bare tanken på at dine foreldre, for ikke å snakke om besteforeldre, bedriver den slags aktivitet, er frastøtende. Sex har ingen aldersgrenser.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Pompeii ble lagt under aske i år 79. Der finner en referanser til mye felatio. Så med litt ukvalfisert gjetning vil jeg si at har funnet sted i minst 10 000 år.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Så ja TS, dine foreldre har nok praktisert suging, slikking, analsex og sæd utover pupper. Bare fordi de er dine foreldre, så betyr det ikke at de ikke puler. Tvert om
Rimmern Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Det har nok, som andre sier her, vært en vanlig sexakt i nærmest uminnelige tider. Imidlertid har nok slikt, og andre ting, gått i bølger opp gjennom historien i forskjellige samfunn og sivilisasjoner. F.eks. er det nok mye som er hakket vanligere nå, rett og slett fordi det snakkes, skrives og vises mye i forbindelse med sex, slik at det skal godt gjøres å ikke få med seg de forskjellige måtene folk rundt en har sex på. Hvis en aldri fikk noen inspirasjon utover vanlig samleie, så ville sannsynligvis færre folk vært eksperimentelle. I tillegg så har religion spilt en STOR rolle i seksuell sammenheng (ingenting har vel vært med negativt for seksualiteten enn religion, og i vår del av verden stort sett kun kristendommen). F.eks. var det helt vanlig tidligere at all annen sex enn samleie ble sett på som syndig, og f.eks. oralsex var det kun skjøger som bedrev. Heldigvis - tross en overseksualisering som langtfra er bare positiv i vår tid - så har en større åpenhet om og et mindre skambelagt syn på seksualitet mange gode konsekvenser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå