Gjest Mei Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hvordan få nye venner i voksen alder , hvis man ikke kan treffe nye venner gjennom jobb/skole , har begrenset med tid og er litt småsjenert/anspent i sosiale settinger og i tillegg har begrenset med tid ?
Gjest Gjest_minime_* Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Kurs er vel ikke så enkelt, hvis ikke du har noe spesielt du brenner for. Men da hadde du vel allerede gjort noe med det..? Er du gutt eller jente? Alder? Ser de har treffer her på kvinneguiden, kanskje det hadde passet? Hvis ikke kan du henge med meg jeg er i samme situasjon.. Og det er ikke lett å finne nye venner i "voksen" alder!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Hva med venners venner? Idrettsforening? Dersom du er i forhold, hva med parkvelder så du kan bli kjent med damene til hans kamerater? Eller andre foreldre dersom du har barn?
Gjest MooCow Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Man maa jo nesten hive seg ut i det og oppsoeke situasjoner der man treffer nye mennesker. Sliter med det samme selv, jeg kommer liksom ikke saa godt overens med kvinner og er tydeligvis for pen til aa ha guttevenner ... Ikke lett! Men jeg har tenkt aa begynne med judo igjen, og kanskje jeg blir kjent med noen nye mennesker der. :D
Gjest ts Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Altså , problemet er den såkalte tidsklemma . Vi har små barn , så det setter jo endel begrensninger , men skulle så gjerne ha hatt en god venninne å kunne besøke etter at barnet har laget seg for kvelden eller noen å finne på noe med av og til i helgene .... Problemet er bare hvordan jeg skal finne denne gode venninnen , i voksen alder og helst en som bor såpass nærme at det ikke kreves prosjektplanlegging på høyere nivå for å besøke .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå