Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes at alle barn og voksne i hele Naorge burde ha byttet om på rollen for en dag, kanskje ei uke. Så kunne vi sett om barna klarte å styre landet bedre, være foreldre bedre og rett og slett bestemt alt det voksne bestemmer. Så kunne de voksne vært barna.
Gjest jentaa93 Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 synes det var en artig tanke jeg, men enda bedre, JEG ville styr hele Norge for 1 uke, åå er så masse jeg ville gjort da ! 1. det skulle hvert FORBUDT å gått med pels, med andre ord så blir det stopp på pelsproduksjonen..går du med pels, ja da blir det en stor bot. 2. nordmennene i kongo, de skal rett HJEM til "oss" de er nordmenn, vi er nordmenn og vi skal stå i sammen. så kan de heller få en fengselstraff her, å forbud om å reise til andre land enn i Skandinavia. 3. alle, (over 18, med jobb) skal betale 200 kr til veldedighet, hver måned, da også dyrepensjonater. 4. lengre og "hardere" fenselstraff for voltektsmenn og barnemisshandlere. 5.bedre undervisning i skolen, istedenfor å lese om samfunnet osv, skulle man hver uke tatt en tur i feks et fengsel, hvert år reist til et land å lært og sett andre kulturer, dette tilsvarer da at det må bli enda en regning, 100 kr annenhver måned, hver person over 18 betaler dette, å det går til klasseturer osv. 6.lavere bensin priser, og høyere røyk og alkohold priser. 7.homofile skal kunne adoptere, men de burde kanskje hatt en oppfølging for å se hvordan det går, hvertfal til å begynne med. 8.søndagopne butikker, alle skal være opne. jaaaaa, bare 8 av maaaaange punkter jeg ville "jobbet" medXD 5.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Og da sier jeg takk gud for at de fleste som styrer landet vårt har fått litt flere år på baken og er litt mer reflekter over at det å ønske, og det å ha midler til å utføre, gjerne er to heeeeelt forskjellige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå