Gjest PrøverNesteMåned Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg og min mann har planer om å begynne prøvinga neste måned. Hva kan man gjøre, spise, ikke spise etc for å bli fortere gravid? Jeg har allerede begynt på folat.
Renesmee Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Tror ikke du blir raskere gravid fordi om du spiser folat, men det er viktig allikevel Hvis dere ikke har begynt prøvingen enda kan dere prøve med sex i første omgang.. Det er mer enn nok for mange som forsøker å bli gravide Dersom dere ikke blir gravid i løpet av et halvårs tid kan dere søke litt rundt i arkivet her inne, siden det er mange tråder om det fra før Endret 3. oktober 2009 av Renesmee
+nette+ Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har kjøpt vitex:) leste så masse bra om det. Hvis det ikke fungerer så er det helt greit er jo ikke noe farlig siden det bare er en urt.... lykke til:)
Renesmee Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg prøvde masse urter, men da jeg ble gravid i PP 10 var det veldig lenge siden jeg hadde tatt noe slikt. Om du har det veldig travelt kan det være en ide å kartlegge syklusen din. Finne ut når du har eggløsning slik at du vet når det er lurt å være ekstra aktiv . For hvis du ikke klarer å treffe eggløsningen hjelper det ikke om du knaskrer all verdens urter. Får du raskt tilbake eggløsning, har normale sykluser og er frisk ellers ser jeg ingen grunn til at du skal shoppe urter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå