kaprifolen Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 som kan fortelle meg hvor i svarte helvete jeg har gjort av overføringskabelen til kameraet mitt!?!?!?! Sist sett ved pc'n på sofaen for ca en uke siden!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 som kan fortelle meg hvor i svarte helvete jeg har gjort av overføringskabelen til kameraet mitt!?!?!?! Sist sett ved pc'n på sofaen for ca en uke siden! Vanskelig å finne noe i helvete. Og i det svarte området er det nesten håpløst. Men prøv å gå nærmere ilden...
kaprifolen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 I ledningsfloken bak PC'en vel Laptop, ikke store floka å gjemme seg i!
Cata Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Laptop, ikke store floka å gjemme seg i! *æsj*
kaprifolen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2009 *æsj* Jeg vet! Puss krystallkula di!
Gjest Gjest_Heia_* Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 som kan fortelle meg hvor i svarte helvete jeg har gjort av overføringskabelen til kameraet mitt!?!?!?! Sist sett ved pc'n på sofaen for ca en uke siden! Den ligger der du la den sist.
Gjest VinglePetter Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Sist sett ved pc'n på sofaen for ca en uke siden! Du vil finne den på det siste stedet du leter.
kaprifolen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2009 Den ligger ikke mellom sofaputene, og jeg finner den garantert der jeg la den sist, som kommer til å være det siste stedet vi leter... Med mindre spøkelset har flyttet den, noe jeg seriøst begynner å mistenke!
tortilla Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 den er nært. men ikke langt unna. jeg kan kjenne den i huset du befinner deg i. den vil være der når du finner den. og da vil du huske at det var der du la den, for du har egentlig visst det hele tiden..........
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 som kan fortelle meg hvor i svarte helvete jeg har gjort av overføringskabelen til kameraet mitt!?!?!?! Sist sett ved pc'n på sofaen for ca en uke siden! Ja, jeg ser nå ganske så klart. Den ligger i safen til Satan. Du bare går forbi den lille vulkanen og så går du rett frem og så tar til venstre. Gå inn døra og du finner safen bak det store bilde av et pentagram opp ned. Koden er 666.
kaprifolen Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2009 NEI! Men god og kreativ innsats, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå