Gå til innhold

Hvorfor har pene jenter som regel utiltrekkende personlighet?

Gjest Gjest_Petter_*

Anbefalte innlegg

Jeg tolker det som at det er det du ikke gjør. Og da mener jeg at du kan gå glipp av noe fint.

Noe man fort gjør opm man dømmer folk utifra utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tolker det som at det er det du ikke gjør. Og da mener jeg at du kan gå glipp av noe fint.

Noe man fort gjør opm man dømmer folk utifra utseendet.

Ja, alle kan dessverre gjøre feil. Men jeg skal gjøre mitt beste for å ikke bare fortsette med det i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langt mot Nord

De damene som er en klar tier blir hele tiden sjekket opp av menn og blir drittlei dette og utvikler etterhvert noen temmelig effektive avvisninger. Dog har fysisk skjønnhet en bakside, som ordtaket sier all makt korrumperer, absolutt makt korrumperer absolutt, samme gjelder for kjønnslig makt.

Når man ikke behøver å tenke, annet enn å gjøre seg dum og deilig (autopilot), lever man i en boble hvor nesten alt smiler til en. En "forsaker" sin personlighet gjennom underkastelse, hva som ligger i dets makt fungerer aldeles utmerket, easy going og sola skinner.

Når man kommer ned fra denne sukkerhøyen så blir man fort amper, men er såpass smart at det pakkes inn på en slik måte at en kommer ut av det som en femme fatale, så lenge tilskuerene rundt en sikler etter et realt stykke kake.

Devaluerer man denne tieren og fra ens kjerne til fingerspissene utstråler at vedkommende ikke bare er totalt uaktuell, men også helt og holdent uspiselig så ser man sannelig hva ordet utilstrekkelig er.

Ååååh gud, hjelp meg, juba, juba...

Når man da ikke viker en tomme så ser man ting slik de virkelig forholder seg, noe som er så grotesk grunnet kontrasten at man kan bli helt perpleks. Forventer faktisk denne "såkalte" tiern at jeg nå skal løfte henne opp fra dette pølet og smile.

Som en skulle gidde å spille en rolle resten av livet som Renfield, hvor trofékjerringa hele tiden benytter seg av sin makt for å skape det liv som hun akk... har blitt så avhengig av, drama er et dårlig substitutt for kjærlighet.

Det er hva som er så jævla kvalmende og utiltrekkende ved personligheten til pene jenter, de har aldri møtt motgang og klarer definitivt ikke takle det annet enn gjennom en ekstern energikilde.

Det er utiltrekkende at de kan leses som en åpen bok, det er også dørgende kjedelig å se all dritten som renner ned fra malkuth. Eneste positive er at man med ett ser hva Aleister Crowley siktet til når han sa at kvinner aldri ville kunne komme langt innen magi.

Kan legge til at det finnes unntak, de som alle sier er så vanskelig å snakke med. Slikt gjør i mine øyner en jente tiltrekkende, at det er noe ved hun.. akkurat som hun kontemplerer på noe udefinerbart og smiler lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hun her kommer nok til å bli en svært snill og fortåelsesfull person etterhvert. Ikke hennes feil da, men foreldrenes. Det er viktigere å være et glansbilde enn å være smart.

http://www.youtube.com/watch?v=kQRBaBYoXnM

Oh my fucking lord! Kan en få dømt disse foreldrene for barnemisshandling? Og... Hvis det er så forbanna viktig å være pen, hvorfor ser foreldrene ut som fantasifigurer fra Star Wars? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Because they can.

Noen ganger er pene mennesker mer arrogante enn andre fordi mange så fort blir interesserte. Jeg merker at jeg må være litt forsiktig med hvor hyggelig jeg er med gutter som er litt mindre attraktive. Det ligger for meg å være hyggelig mot alle, men jeg har hatt noen mindre hyggelige opplevelser bl.a. på jobb pga. interesse for meg som ikke har blitt gjengjeldt og sexpress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også jævla synd og trist at (gifte) menn visstnok tror at de kan kaste seg over pene damer og at de kun er til for å tilfredstille dem, for så å dumpe dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også jævla synd og trist at (gifte) menn visstnok tror at de kan kaste seg over pene damer og at de kun er til for å tilfredstille dem, for så å dumpe dem!

Har ikke disse damene noe som helst vett oppi nøtta selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som mener at jeg skulle ha en utiltrekkende personlighet på grunn av mitt utseende, er jeg ikke interessert i å bli kjent med. Så de får bare leve videre med fordommene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke disse damene noe som helst vett oppi nøtta selv?

Pene damer faller jo lett for menn som tilsynelatende ikke bare er opptatt av en ting. Men de var jo verre og mer utspekulerte enn alle andre tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene damer faller jo lett for menn som tilsynelatende ikke bare er opptatt av en ting. Men de var jo verre og mer utspekulerte enn alle andre tilsammen.

Når man surrer seg borti noen som er gift/opptatt så må man nok bare skylde seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man surrer seg borti noen som er gift/opptatt så må man nok bare skylde seg selv.

Blitt moderne for menn å si "ikke rett personlighet" Dette blir nok misforstått av damer. Kan vel heller si at personlighetene ikke passer sammen. Kjønnene legger tydeligvis forskjellige betydninger i dette. Det å ikke "ha rett personlighet" kan tolkes støtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
De damene som er en klar tier blir hele tiden sjekket opp av menn og blir drittlei dette og utvikler etterhvert noen temmelig effektive avvisninger. Dog har fysisk skjønnhet en bakside, som ordtaket sier all makt korrumperer, absolutt makt korrumperer absolutt, samme gjelder for kjønnslig makt.

Når man ikke behøver å tenke, annet enn å gjøre seg dum og deilig (autopilot), lever man i en boble hvor nesten alt smiler til en. En "forsaker" sin personlighet gjennom underkastelse, hva som ligger i dets makt fungerer aldeles utmerket, easy going og sola skinner.

Når man kommer ned fra denne sukkerhøyen så blir man fort amper, men er såpass smart at det pakkes inn på en slik måte at en kommer ut av det som en femme fatale, så lenge tilskuerene rundt en sikler etter et realt stykke kake.

Devaluerer man denne tieren og fra ens kjerne til fingerspissene utstråler at vedkommende ikke bare er totalt uaktuell, men også helt og holdent uspiselig så ser man sannelig hva ordet utilstrekkelig er.

Ååååh gud, hjelp meg, juba, juba...

Når man da ikke viker en tomme så ser man ting slik de virkelig forholder seg, noe som er så grotesk grunnet kontrasten at man kan bli helt perpleks. Forventer faktisk denne "såkalte" tiern at jeg nå skal løfte henne opp fra dette pølet og smile.

Som en skulle gidde å spille en rolle resten av livet som Renfield, hvor trofékjerringa hele tiden benytter seg av sin makt for å skape det liv som hun akk... har blitt så avhengig av, drama er et dårlig substitutt for kjærlighet.

Det er hva som er så jævla kvalmende og utiltrekkende ved personligheten til pene jenter, de har aldri møtt motgang og klarer definitivt ikke takle det annet enn gjennom en ekstern energikilde.

Det er utiltrekkende at de kan leses som en åpen bok, det er også dørgende kjedelig å se all dritten som renner ned fra malkuth. Eneste positive er at man med ett ser hva Aleister Crowley siktet til når han sa at kvinner aldri ville kunne komme langt innen magi.

Kan legge til at det finnes unntak, de som alle sier er så vanskelig å snakke med. Slikt gjør i mine øyner en jente tiltrekkende, at det er noe ved hun.. akkurat som hun kontemplerer på noe udefinerbart og smiler lurt.

Og ellers går det bra med forfatterskapet?

Pass opp for selvhøytidelighet og pompøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
.

.

Hvordan kan du vite hva pene jenter har møtt av motgang? Og du karakteriserer deres pesonlighet. Hvordan kan du klare det? Er du Gud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor snakker man alltid om jenters utseende? Hva med menns utseende? Baseres alle forhold utifra hvordan dama ser ut? Er det et forhold skal handle om - damas utseende? Og dere som snakker om skalaer... Er dere seriøse? Det finnes ingen skala. Folk har ulik smak. Det å snakke om hvor mye en jentes utseende styrer hennes personlighet, vel, det virker litt for lettvint og ulogisk. Dessuten, kanskje menn burde tenke seg om hvordan de behandler damer generelt sett - både de dere tenner på og de dere ikke synes er attraktive. Med vanlig høflighet og sjarme så vil dere oppdage at mange flere damer vil like dere. De fleste menn har jo verken et pent utseende eller penger å skryte av uansett.

Hvorfor skal en vakker kvinne være takknemlig for at middels pene/middels suksessfulle menn gir henne oppmerksomhet? Hun vet jo at de vil ha henne på grunn av utseendet hennes. Alle menn ønsker jo å bli sett sammen med en "pen dame". Hun kan jo aldri vite om de virkelig er glad i henne eller ikke... Hva hvis hun legger på seg eller ødelegger kroppen sin/ansiktet sitt i en ulykke? Hvor mange av dem som likte utseendet hennes (når de først traff henne) vil stå ved hennes side da? Hun ønsker seg jo bare en mann som elsker henne og ikke det oppkonstruerte idealet. Selvsagt skal hun få lov til å være kresen og "bitchy" noen ganger. Pene kvinner tiltrekker seg jo både det ene og det andre. Det å like noen kun på grunn av utseendet, er ikke kjærlighet. Heller ikke ekte begjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får en gift mann til å tro at kvinner som står alene i baren etter kl. 24 er fritt vilt og noen de kan bedyre sin kjærlighet til...

Det første de sier er da ikke at de er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får en gift mann til å tro at kvinner som står alene i baren etter kl. 24 er fritt vilt og noen de kan bedyre sin kjærlighet til...

Det første de sier er da ikke at de er gift.

Tja, alkoholen kan vel ha noe med det å gjøre vil jeg tro.

Dessuten burde det da kanskje være ditt første spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at det fantes så mange fordommer om dette temaet i befolkningen... Det virker nærmest som det er et hat mot pene jenter hos en del her.

Jeg har blitt kalt pen en del ganger gjennom livet, men går ikke rundt og føler meg som pen, fordi jeg ikke synes det selv. Så dette er ikke noe jeg tenker på i min omgang med andre i dagliglivet. Men det er skremmende å tenke på at det kan gå en del mennesker å ha forutinntatte meninger om meg bare fordi de finner mitt utseende pent. For meg avslører slike holdninger frykt og mangel på rasjonell tankegang. Slike mennesker vil jeg holde meg langt unna. Skulle faktisk ønske de avslørte holdningene sine med en gang, så jeg slipper å kaste bort tiden på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...