Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #21 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det handler om mennesket, ikke utseendet. Å? Utseendet er jo en del av mennesket. Du kan ikke se bort fra utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. oktober 2009 #22 Del Skrevet 3. oktober 2009 Å? Utseendet er jo en del av mennesket. Du kan ikke se bort fra utseendet. Næ? Hvordan man oppfører seg handler om hvilket menneske man er ikke hvordan man ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. oktober 2009 #23 Del Skrevet 3. oktober 2009 Næ? Hvordan man oppfører seg handler om hvilket menneske man er ikke hvordan man ser ut. Ja og tja. Av og til orker ikke folk å vente til den indre kjernen som de må grave og slite frem over tid. Da er det kjekt å kunne få et inntrykk via utseendet/vesenet/helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hehe;) Skrevet 3. oktober 2009 #24 Del Skrevet 3. oktober 2009 pene jenter er slemme slik at stygge jenter skal kunne føle seg bedre;)..det verste som fins er å miste en potensiell en til ei vakker OG snill jente:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. oktober 2009 #25 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja og tja. Av og til orker ikke folk å vente til den indre kjernen som de må grave og slite frem over tid. Da er det kjekt å kunne få et inntrykk via utseendet/vesenet/helheten. Har det der egentlig noe med denne diskusjonen å gjøre? Skjønner hva du sier, men jeg forstår ikke helt poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. oktober 2009 #26 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har det der egentlig noe med denne diskusjonen å gjøre? Skjønner hva du sier, men jeg forstår ikke helt poenget? Nei, det har ikke noe med diskusjonen å gjøre. Jeg forstår heller ikke poenget. Men jeg sa det likevel, og må bare leve videre med det. Slik kan det gå når en sveiper innom og ikke ser så nøye på overskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. oktober 2009 #27 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei, det har ikke noe med diskusjonen å gjøre. Jeg forstår heller ikke poenget. Men jeg sa det likevel, og må bare leve videre med det. Slik kan det gå når en sveiper innom og ikke ser så nøye på overskriften. Tror jeg liker gjestdeluxe veldig godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #28 Del Skrevet 3. oktober 2009 Disse pene damene blir store rasshøl fordi evneveike menn legger seg på rygg for dem hele livet. Om vi menn skal kunne møte pene jenter som er jordnære og som har vettet i behold må vi slutte å særbehandle dem. For én ting må dere huske, kvinner har færre moralske skruppler enn menn. Slik kan vi ikke forvente at de skal klare å ta ansvar for egen integritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #29 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Disse pene damene blir store rasshøl fordi evneveike menn legger seg på rygg for dem hele livet. Om vi menn skal kunne møte pene jenter som er jordnære og som har vettet i behold må vi slutte å særbehandle dem. For én ting må dere huske, kvinner har færre moralske skruppler enn menn. Slik kan vi ikke forvente at de skal klare å ta ansvar for egen integritet. Hvorfor mener du det? Jeg kan ikke se eller forstå at kvinner har noe mindre ansvar for sin egen moral og sin egen oppførsel. Endret 3. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #30 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor mener du det? Ford han er blitt sveket av tidligere kvinner i sitt liv...som kanskje de fleste har fått med seg. Dermed generaliserer han til alle kvinner i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #31 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor mener du det? Jeg kan ikke se eller forstå at kvinner har noe mindre ansvar for sin egen moral og sin egen oppførsel. De har ikke mindre ansvar, de har bare ikke evnen. ergo så må menn ta ansvar for dem. Ser du på hvem som er de verste torturister, svikere, mordere og konspiratører så er de alle kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #32 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) De har ikke mindre ansvar, de har bare ikke evnen. ergo så må menn ta ansvar for dem. Ser du på hvem som er de verste torturister, svikere, mordere og konspiratører så er de alle kvinner. Her er jeg redd du er ute og sykler, brutal. Må ikke pilse for mye hehe Jeg er enig i at en del kvinner blir bortskjemte og kravstore av naive eller spekulative mannfolk, men det unnskylder ikke hvordan kvinnene oppfører seg. At de ikke skulle ha evnen er i så fall bare en dårlig unnskyldning. Og disse verste torturistene etc. har ikke jeg hørt om i hvert fall. Har du noen eksempler? Endret 3. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #33 Del Skrevet 3. oktober 2009 Med fare for å generalisere lurer jeg på dette. Når jeg sier pene jenter ja da mener jeg jenter øverst på skalaen som du finner kanskje toppen 2-3 av på et middels stort utested. Desverre har jeg inntrykk av at mange av de som oftest forventer at de skal bli behandlet bedre, slippe å stå i kø, bruker utseendet for å få fordeler på jobben, bevisst utnytter naive menn som tror de har sjans for å oppnå økonomiske eller andre fordeler. Har inntrykk av at mange er veldig arrogante også. Fordi 95% av alle menn er ute for å utnytte eller bruke de på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. oktober 2009 #34 Del Skrevet 3. oktober 2009 De har ikke mindre ansvar, de har bare ikke evnen. ergo så må menn ta ansvar for dem. Ser du på hvem som er de verste torturister, svikere, mordere og konspiratører så er de alle kvinner. Merkelig, slik så jeg på menn før, helt til det gikk opp for meg at slik er individuelt fra person til person. Men har like mye/lite skrupler som damer, men man må være villig til å se at de finnes. Om man har bestemt seg på forhånd at kvinner ikke har skrupler, er det ikke rart at du ikke finner en kvinne med skrupler og moral. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #35 Del Skrevet 3. oktober 2009 Her er jeg redd du er ute og sykler, brutal. Må ikke pilse for mye hehe Jeg er enig i at en del kvinner blir bortskjemte og kravstore av naive eller spekulative mannfolk, men det unnskylder ikke hvordan kvinnene oppfører seg. At de ikke skulle ha evnen er i så fall bare en dårlig unnskyldning. Og disse verste torturistene etc. har ikke jeg hørt om i hvert fall. Har du noen eksempler? Er totalavholds... Men av flotte kvinner har vi http://no.wikipedia.org/wiki/Lynndie_England og en artikkel her http://nortrib.com/content/view/4028/ viser par tre eksempler på andre kvinner med myke verdier. Forøvrig har jeg aldri unnskyldt pene kvinner sin rasshøl oppførsel, men jeg har forklart hvorfor kvinner med slik personlighet oppstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #36 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er totalavholds... Men av flotte kvinner har vi http://no.wikipedia.org/wiki/Lynndie_England og en artikkel her http://nortrib.com/content/view/4028/ viser par tre eksempler på andre kvinner med myke verdier. Forøvrig har jeg aldri unnskyldt pene kvinner sin rasshøl oppførsel, men jeg har forklart hvorfor kvinner med slik personlighet oppstår. Det vil selvfølgelig alltid finnes individer av begge kjønn som ikke er normale og oppfører seg deretter. Men hvis vi ser på andelen så er jeg redd det er menn som dominerer disse statistikkene sterkt. Og som jeg skrev tidligere, så kan jeg bare være enig i at mannfolk ikke alltid har noen god innflytelse på kvinner. Ikke mye nytt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 3. oktober 2009 #37 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er totalavholds... Men av flotte kvinner har vi http://no.wikipedia.org/wiki/Lynndie_England og en artikkel her http://nortrib.com/content/view/4028/ viser par tre eksempler på andre kvinner med myke verdier. Forøvrig har jeg aldri unnskyldt pene kvinner sin rasshøl oppførsel, men jeg har forklart hvorfor kvinner med slik personlighet oppstår. Og du har desverre et poeng. Noen kvinner kan bli skikkelig bitchy fordi noen menn lar dem gjøre hva de vil. De forguder dem, nærmest. Men dette er ikke noe som man ser "overalt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 4. oktober 2009 #38 Del Skrevet 4. oktober 2009 Disse pene damene blir store rasshøl fordi evneveike menn legger seg på rygg for dem hele livet. Om vi menn skal kunne møte pene jenter som er jordnære og som har vettet i behold må vi slutte å særbehandle dem. For én ting må dere huske, kvinner har færre moralske skruppler enn menn. Slik kan vi ikke forvente at de skal klare å ta ansvar for egen integritet. Dagens! Det lyser offer av alt her. Det er dessutten få type damer som vil ha en evneveik mann som ligger på rygg hele livet. De damene som vil det har kanskje spsesielle intensjoner, og er kanskje sånn som endel menn som finner seg naive og underlegne kvinnfolk. Men finner alle menn seg underlegne og naive kvinner? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2009 #39 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Dagens! Det lyser offer av alt her. Det er dessutten få type damer som vil ha en evneveik mann som ligger på rygg hele livet. De damene som vil det har kanskje spsesielle intensjoner, og er kanskje sånn som endel menn som finner seg naive og underlegne kvinnfolk. Men finner alle menn seg underlegne og naive kvinner? Nei Det brutal mener - og som jeg bare kan si meg enig i dessverre - er at kvinner utnytter menn som er så naive (ikke sterke nok) at de lar kvinnen få gjøre som hun vil. Det å prøve å utnytte andre er en av menneskets virkelig dårlige sider. Endret 4. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #40 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er totalavholds... Men av flotte kvinner har vi http://no.wikipedia.org/wiki/Lynndie_England og en artikkel her http://nortrib.com/content/view/4028/ viser par tre eksempler på andre kvinner med myke verdier. Forøvrig har jeg aldri unnskyldt pene kvinner sin rasshøl oppførsel, men jeg har forklart hvorfor kvinner med slik personlighet oppstår. Det var da ekstremt...totalavholds? Må være en sær grunn til det. Men hun Lynndie England er da ikke pen! Hun har guttekort hår og ser ut som en lama i ansiktet, og er tynn og skranglete. Ærlig talt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå