Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 2. oktober 2009 #1 Del Skrevet 2. oktober 2009 Med fare for å generalisere lurer jeg på dette. Når jeg sier pene jenter ja da mener jeg jenter øverst på skalaen som du finner kanskje toppen 2-3 av på et middels stort utested. Desverre har jeg inntrykk av at mange av de som oftest forventer at de skal bli behandlet bedre, slippe å stå i kø, bruker utseendet for å få fordeler på jobben, bevisst utnytter naive menn som tror de har sjans for å oppnå økonomiske eller andre fordeler. Har inntrykk av at mange er veldig arrogante også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Skulle det være noe overraskende med dette? Dette er regelen - ikke unntakene. Men svaret er altså helt enkelt at de er bortskjemte. Endret 2. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #3 Del Skrevet 2. oktober 2009 Med fare for å generalisere lurer jeg på dette. Når jeg sier pene jenter ja da mener jeg jenter øverst på skalaen som du finner kanskje toppen 2-3 av på et middels stort utested. Desverre har jeg inntrykk av at mange av de som oftest forventer at de skal bli behandlet bedre, slippe å stå i kø, bruker utseendet for å få fordeler på jobben, bevisst utnytter naive menn som tror de har sjans for å oppnå økonomiske eller andre fordeler. Har inntrykk av at mange er veldig arrogante også. Ja, hvorfor ikke utnytte den eneste gleden man har her i livet. Er man ikke til for å tilfredstille dere useriøse menn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #4 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, hvorfor ikke utnytte den eneste gleden man har her i livet. Er man ikke til for å tilfredstille dere useriøse menn da. Og mannen er til for å betale shoppinga og alle regningene selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #5 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det finnes faktisk endel fantastisk nydelige damer som har eit jordnært forhold til andre mennesker =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #6 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det finnes faktisk endel fantastisk nydelige damer som har eit jordnært forhold til andre mennesker =) Ja, de er unntakene fra regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og mannen er til for å betale shoppinga og alle regningene selvfølgelig. Vi kan da ikke både være familiekjære og hjemmeværende, og finansiere shoppinga på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #8 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vi kan da ikke både være familiekjære og hjemmeværende, og finansiere shoppinga på en gang. Neida, bare du gir meg valuta for pengene mine så kan jeg godt finansiere shopping jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 2. oktober 2009 #9 Del Skrevet 2. oktober 2009 STOR fare for generalisering her ja Om dette er normalen for deg så har det nok en del med ditt miljø å gjøre, hva du oppfatter som fine damer og i tillegg en liten porsjon forhåndsdømming og tolkning av situasjoner til å stemme med din egen oppfatning. Jeg kjenner mange fantastisk vakre kvinner som er like vakre inni som utenpå, de er ydmyke, vennlige og jordnære og forventer ikke noe mer enn andre. Omtrent alle skjønnheter jeg kjenner godt er faktisk slik, så min empiri tilsier at pene kvinner er bra folk. Men jeg har vett nok til å vite at det kommer av miljøet jeg vanker i. Henger du f eks på sånne "se og bli sett"-steder, golddiggernes mekkaer, steder hvor bra utseende er en veldig bra valuta? Synes du de damene som er på toppen av skalaen er de som ser ut som de har brukt en hel del tid og penger i frisørstolen/solariumet/sminkedisken/designerklærbutikken? Altså de som har lange blonde extensions, solbrun hud, blendene hvite tenner, sexy kjoler og nydelig sminke.. kvinner som kanskje legger veldig mye i utseende både på godt og vondt. Ser du sammenhengene jeg tegner opp? Uansett så tviler jeg sterkt på at det du skriver er regelen, selv om det selvsagt kan gjelde mange. Men det finnes faktisk jenter som til tross for et vakkert utseende har klart å utvikle en bra personlighet og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. oktober 2009 #10 Del Skrevet 2. oktober 2009 Neida, bare du gir meg valuta for pengene mine så kan jeg godt finansiere shopping jeg Må bare dumpe guttevennene mine først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #11 Del Skrevet 2. oktober 2009 Må bare dumpe guttevennene mine først. Høres fornuftig ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. oktober 2009 #12 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva er malen for hva som er pent da? Jeg kjenner mange nydelige jenter som har flotte personligheter, men det er vel øyet som ser, som alt annet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 2. oktober 2009 #13 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og for å generalisere enda mer, menn som utvilsomt er øverst på utseendeskalaen er jo alltid noen helgener, ikke sant? Trukke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. oktober 2009 #14 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette er bare tull. Ingen blir motbydelig bare fordi de er vakre. Det handler om mennesket, ikke utseendet, desverre finnes det såklart ekle mennesker som er vakre, men skulle det ikke det da? Å tenke noe annet er jo rimelig snodig egentlig? Jeg synes faktisk at de verste jeg har truffet på er de som er desperate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #15 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva er malen for hva som er pent da? Jeg kjenner mange nydelige jenter som har flotte personligheter, men det er vel øyet som ser, som alt annet. Mvh Yvonne Jeg tenker i hvert fall hovedsaklig på dette: "Henger du f eks på sånne "se og bli sett"-steder, golddiggernes mekkaer, steder hvor bra utseende er en veldig bra valuta? Synes du de damene som er på toppen av skalaen er de som ser ut som de har brukt en hel del tid og penger i frisørstolen/solariumet/sminkedisken/designerklærbutikken? Altså de som har lange blonde extensions, solbrun hud, blendene hvite tenner, sexy kjoler og nydelig sminke.. kvinner som kanskje legger veldig mye i utseende både på godt og vondt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #16 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og for å generalisere enda mer, menn som utvilsomt er øverst på utseendeskalaen er jo alltid noen helgener, ikke sant? Trukke det Selvfølgelig ikke. Ikke mye positivt med noe menneske som er bortskjemt, arrogant og kravstort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. oktober 2009 #17 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg tenker i hvert fall hovedsaklig på dette: "Henger du f eks på sånne "se og bli sett"-steder, golddiggernes mekkaer, steder hvor bra utseende er en veldig bra valuta? Synes du de damene som er på toppen av skalaen er de som ser ut som de har brukt en hel del tid og penger i frisørstolen/solariumet/sminkedisken/designerklærbutikken? Altså de som har lange blonde extensions, solbrun hud, blendene hvite tenner, sexy kjoler og nydelig sminke.. kvinner som kanskje legger veldig mye i utseende både på godt og vondt." Bare fordi en kvinne har brukt mye tid på sitt utseende er ikke ensbetydende med at hun er pen i mine øyne. Mange synes Angelina Jolie er *så* flott og nydelig, jeg gjør ikke det, samme med Brad Pitt. Så med andre ord - smaken er som baken, delt. Jeg foretrekker det naturlige, uten at 100 stylister står bak mesteparten av grunnen til at man blir regnet som pen. Dessuten gjør personligheten til mange pene, slik jeg ser det, at de ståler og gløder, og det i seg selv gjør dem nydelige. Mvh Yvonne Endret 2. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #18 Del Skrevet 2. oktober 2009 Desverre har jeg inntrykk av at mange av de som oftest forventer at de skal bli behandlet bedre, slippe å stå i kø, bruker utseendet for å få fordeler på jobben, bevisst utnytter naive menn som tror de har sjans for å oppnå økonomiske eller andre fordeler. Har inntrykk av at mange er veldig arrogante også. Ja, og så? Pene jenter har utiltrekkende personligheter fordi alle andre behandler de dårlig fordi de er misunnelig på at enkelte er pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nk. Skrevet 3. oktober 2009 #19 Del Skrevet 3. oktober 2009 Synes ikke de har det, ikke de jeg kjenner iallefall. Derimot har de har ofte det berømte skjoldet oppe når de prater med noen de ikke kjenner, men som oftest snille mennesker når du blir kjent med de. Generaliserende, men det er nå min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #20 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bare fordi en kvinne har brukt mye tid på sitt utseende er ikke ensbetydende med at hun er pen i mine øyne. Mange synes Angelina Jolie er *så* flott og nydelig, jeg gjør ikke det, samme med Brad Pitt. Så med andre ord - smaken er som baken, delt. Jeg foretrekker det naturlige, uten at 100 stylister står bak mesteparten av grunnen til at man blir regnet som pen. Dessuten gjør personligheten til mange pene, slik jeg ser det, at de ståler og gløder, og det i seg selv gjør dem nydelige. Mvh Yvonne Joda, helt enig med deg her. Naturlige og normale mennesker er det jeg syns er pent også - både når det gjelder utseende og personlighet. Festegale damer med større eller mindre personlige problemer er det i hvert fall bare å sky som pesten - samme hvor bra de måtte se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå