Leo Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Og for første gang på flere uker øyner jeg en mulighet til en god natts søvn! Gleder meg som et lite barn til å legge meg og sove normalt i syv - åtte timer. Har forberedt det hele med sengetøysskift, grundig rengjøring av soverommet samt dusj & hårkur. Sitter nå i "pysjen" og gleder meg som et barn på julaften Bare meg som gleder meg over væromslaget? (At det kom samtidig med rentenedsettelsen virker bare positivt på min nattesøvn...) Bare jeg nå ikke blir sittende her å surre alt for lenge...
Maxine Grey Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Jeg må si jeg undres på hvorvidt det kan være riktig at du er en løve! Dette kan ikke stemme, for alle løver liker da å velte seg rundt i sol og varme! pst! jeg har bursda i dag!
Retz Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Man vet man har fått en overdose av de siste dagers KG når man leser Gapestokken viser... :o :rømmer:
Gjest Lea Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Jaaaa... *glede seg* Endelig går det an å få sove godt. De siste to nettene har vært OK, men i natt blir det enda bedre. Problemet blir jo å komme seg ut av den varme senga når vekkerklokka ringer i morgen :x
Marianne Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Og her viser den 15 og det regner, kanskje jeg rett å slett skulle lagt meg nå så jeg i tillegg til en god natts søvn får an lang natt :D
lillesol20 Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Folkens, da. Gjør som meg- ha vifte på soverommet! :D
Marianne Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Det virker ikke, da irriterer jeg meg sånn over lyden av viften :-?
Leo Skrevet 13. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2003 Ble litt engstelig for det med gapestokken... Har nemlig følt det sånn de siste ukene... (Tenkte på å være fastlåst i varmen jeg da... :blunke: ) Og, MoB, har du sett løvene når det er varmt? De slumrer i skyggen under et stort tre! (Særlig hanløvene selvfølgelig...). Det ville jeg også ha gjort, hvis det ikke hadde vært for at norsk næringsliv ikke forstår at løver sover om dagen og jakter om natten...
Barbie Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 Her viser stokken 14 grader,og jeg FRYSER! :-? Måtte lukke verandadøra for første gang på over en mnd,og sette på ovnen.... Brrrrr.. Godt jeg reiser til Hellas på fredag!
Gjest Madam Felle Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Jeg må si jeg undres på hvorvidt det kan være riktig at du er en løve! Dette kan ikke stemme, for alle løver liker da å velte seg rundt i sol og varme! pst! jeg har bursda i dag! jo varmere desto bedre
Leo Skrevet 13. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2003 GRATULERER MED DAGEN, MADAM FELLE!!! (Jeg er sikkert en hanløve...)
Gjest Madam Felle Skrevet 13. august 2003 #12 Skrevet 13. august 2003 Jeg må si jeg undres på hvorvidt det kan være riktig at du er en løve! Dette kan ikke stemme, for alle løver liker da å velte seg rundt i sol og varme! pst! jeg har bursda i dag! Behøver tydeligvis briller to you to you to Mother of the briiied to you
Maxine Grey Skrevet 14. august 2003 #13 Skrevet 14. august 2003 Ble litt engstelig for det med gapestokken... Har nemlig følt det sånn de siste ukene... (Tenkte på å være fastlåst i varmen jeg da... :blunke: ) Og, MoB, har du sett løvene når det er varmt? De slumrer i skyggen under et stort tre! (Særlig hanløvene selvfølgelig...). Det ville jeg også ha gjort, hvis det ikke hadde vært for at norsk næringsliv ikke forstår at løver sover om dagen og jakter om natten... Løvene har det GODT i varmen. De slumrer, ja vel, men ser det ut som de PLAGES der de ligger? Hva med en skikkelig siesta? DA blir du opplag til jakt!
Grooo Skrevet 14. august 2003 #14 Skrevet 14. august 2003 Tror det har blitt vinter jeg. Eller høst i alle fall... Er jo så kaldt som fy! Blåser og regner og alle skumle ting. *grøsse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå