Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Vanskelig å finne riktig farge, men hvilken tilsvarer iD light?
lovenemo Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) N2 fra Tikei og light fra ID passet bra på meg, ikke noen særlig fargeforskjell som jeg kunne merke. Men prøveboksene fra Tikei er jo latterlig billige, så du går ikke i tap akkurat om du kjøper flere farger for å prøve. Endret 2. oktober 2009 av Aryia
Essie_ Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg brukte fairly light i id, og har funnet min match i tikei - C2. Tikei passer meg bedre enn id, den ble nesten for gul på min hud, men det så jeg ikke før jeg hadde prøvd tikei sin og så hvor naturlig foundation kunne se ut (både med tanke på farge og skinn).
Rosenrød Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Vet dere hvilken farge som tilsvarer id sin medium beige?
Lilandry Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Trekker denne tråden opp litt! Jeg har nå bestilt masse prøver fra Tikei, ulike foundationer, skygger, blush, concealer, primer og mattende pudder. Jeg håper jeg finner en foundation iverfall som kan passe meg. Håper bare den dekker bra nok. Jeg tenkte på en ting, hva påfører dere concealer med? en skyggepensel? Jeg kan ikke se de har en concealer pensel i børsteutvalget sitt. Noen her som er strålendes, super duper fornøyd med Tikei?
Essie_ Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg er veldig fornøyd med tikei. For meg er det bedre enn noe annet jeg har prøvd og brukt. Tikei har en concealer-børste, men den er større enn vanlige concealer-børster. Du kan se den "in real life" på en Hilde Christina har laget. Endret 20. oktober 2009 av Anemsi
desperate Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Trekker denne tråden opp litt! Jeg har nå bestilt masse prøver fra Tikei, ulike foundationer, skygger, blush, concealer, primer og mattende pudder. Jeg håper jeg finner en foundation iverfall som kan passe meg. Håper bare den dekker bra nok. Jeg tenkte på en ting, hva påfører dere concealer med? en skyggepensel? Jeg kan ikke se de har en concealer pensel i børsteutvalget sitt. Noen her som er strålendes, super duper fornøyd med Tikei? Jeg bruker primer, foundation og både den grønne og den gule concealeren fra Tikei, og jeg er kjempefornøyd med alle produktene Jeg bruker ofte bare fingrene til å påføre concealer med, men det er vel smak og behag.
Lilandry Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg bruker primer, foundation og både den grønne og den gule concealeren fra Tikei, og jeg er kjempefornøyd med alle produktene Jeg bruker ofte bare fingrene til å påføre concealer med, men det er vel smak og behag. Ja, så det går an å bruke fingrene selv om det er "pudder"? Det er jo greit! Jeg bestilte ikke den gule foundationen, angrer litt på det nå. Men, det er jo helst kviser jeg vil dekke uansett. Blir det matt resultat med primeren? Jeg tok med primeren og finish pudder jeg, for jeg klarte ikke å bestemme meg. Vet du om det funker å bruke begge? Eller er det unødvendig?
desperate Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, så det går an å bruke fingrene selv om det er "pudder"? Det er jo greit! Jeg bestilte ikke den gule foundationen, angrer litt på det nå. Men, det er jo helst kviser jeg vil dekke uansett. Blir det matt resultat med primeren? Jeg tok med primeren og finish pudder jeg, for jeg klarte ikke å bestemme meg. Vet du om det funker å bruke begge? Eller er det unødvendig? Ja, jeg får det hvert fall til på et vis Jeg bruker den grønne mest uansett, men du kan jo teste om du liker "konsistensen" og resultatet før du eventuelt etterbestiller den gule Veldig fornøyd med at det holder seg matt lenge, men jeg har aldri vært borti no sånt man skal ha på etterpå, så jeg vet ikke hvordan det er.
Lilandry Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Forresten, får vi hentelapp eller dumper det rett oppi postkassa?
desperate Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Forresten, får vi hentelapp eller dumper det rett oppi postkassa? Kommer rett i postkassa. Mine 2 bestillinger ble levert etter 3 dager
Lilandry Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 Kommer rett i postkassa. Mine 2 bestillinger ble levert etter 3 dager Oj! Da ligger det sikkert allerede i postkassa da, har ikke vert hjemme idag, så posten er ikke hentet! Da får jeg ivertfall, kanskje prøvd det ut!
Lilandry Skrevet 23. oktober 2009 #15 Skrevet 23. oktober 2009 Skuffet måtte jeg dra fra postkassen, med bare en regning i handa...! Håper det kommer imorgen.
MissCoverdale Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Skuffet måtte jeg dra fra postkassen, med bare en regning i handa...! Håper det kommer imorgen. Regner med du har fått det nå. Hva synes du isåfall? Bestilte en prøvepakke i går med forskjellige foundations, begge consealerne, finish, primer, øyenskygge, ja - alt ELSKER at man kan prøve før man kjøper store pakker. Kjøpte prøver for 200kr, dvs 20 stk BTW, er det 200kr grense når en bestiller fra tikei.se? Vet at flere svenske nettsider har lager e.l. i norge og derfor sender toll- og momsfritt til norge.
Lilandry Skrevet 28. oktober 2009 #17 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Regner med du har fått det nå. Hva synes du isåfall? Bestilte en prøvepakke i går med forskjellige foundations, begge consealerne, finish, primer, øyenskygge, ja - alt ELSKER at man kan prøve før man kjøper store pakker. Kjøpte prøver for 200kr, dvs 20 stk BTW, er det 200kr grense når en bestiller fra tikei.se? Vet at flere svenske nettsider har lager e.l. i norge og derfor sender toll- og momsfritt til norge. Jaaaaaah! Fikk de igår! Jeg fikk lagt en rask make- up igår kveld fordi jeg skulle på besøk. Da tok jeg en av de foundationene som jeg trodde ville passe og la matt finish pudder over. Jeg må bare si- FOR EN DEKKEVNE! Akkurat slik jeg ønsket det, mulig jeg tok litt for mye på, men var så vanskelig i de små krukkene! Fargen jeg tok på igår, tror jeg passet min hud, men jeg var så dum og glemte hvilken. Men jeg har mye igjen, så jeg får da en dag og prøve de ut skikkelig og notere meg hvilken jeg kan bruke. Skyggene var helt fantastisk pene, skimrende, kraftige farger og dryssfrie (mulig det har noe med børsten å si). Jeg elsket den lilla og rosa skyggen (er bare de jeg har prøvd hittil). Jeg ble varm løpet av kvelden, det prikket ikke og jeg følte meg ikke stram i masken, som jeg har har følt med ID sin. Jeg bestilte 13 prøver i alt og fikk 2 gratis prøver (sn skygge og glow finish pudder). Jeg er fornøyd, enkelt og greitt! Men, nå har jeg bare testet de en dag da... Og ja, det er 200 grense der også. Endret 28. oktober 2009 av Lilandry
Lilandry Skrevet 28. oktober 2009 #18 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skal nå legge en hel make- up for å teste de ut grundigere, så kan jeg komme med flere tilbakemeldinger! Jeg prøvde forresten en rouge igår også, en for lys\medium hud. Den var veldig lekker og naturlig.
MissCoverdale Skrevet 28. oktober 2009 #19 Skrevet 28. oktober 2009 Så gøy! Ser frem til du har prøvd det skikkelig. Jeg har så merkelig hud, og av id sine så kunne jeg bruke alt fra medium tan, til golden beige, osv. Helst blandet jeg de sammen og laget en egen for å få det til å passe skikkelig. Så jeg bestilte masse foundationprøver P3,P4,N3,N4,W3 og W4 Regner med en av dem passer!
Gjest Vampen Skrevet 28. oktober 2009 #20 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har bestilt for mer enn 200 fra Tikei mange ganger, og det dumper alltid ned i postkassa uten krav om moms og tulltoll. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå