Gå til innhold

Hva slags strømpebukse/tights, haster!

Anbefalte innlegg

Gjest Pannekaker
Skrevet

Huff, er litt krise :P

Skal på fest etterhvert, har smått begynt å ordne meg. Skal ha på meg svart og hvit trang kjole, og høye skinnstøvletter.

Hva slags farge bør jeg ha på strømpebuksa/tightsen? Har svart, gråhvit, halveis hudfarget.. Både tynne og tjukke og med forskjellige "mønstre" utenom den som er halveis hudfarget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte... Hva slags stoff er kjolen av? Kaldt for tiden, så jeg ville tatt tykke strømper, men ikke sikkert det ser så bra ut til kjolen :)

Skrevet

Jeg synes at høst og vinter kan man gå i mørke strømpebukser. Det ser litt nakent ut i hudfarget.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Ville gått for svart strømpebukse, ikke tights.

Skrevet
Huff, er litt krise :P

Skal på fest etterhvert, har smått begynt å ordne meg. Skal ha på meg svart og hvit trang kjole, og høye skinnstøvletter.

Hva slags farge bør jeg ha på strømpebuksa/tightsen? Har svart, gråhvit, halveis hudfarget.. Både tynne og tjukke og med forskjellige "mønstre" utenom den som er halveis hudfarget.

Som mann vil jeg foreslå brune og relativt tynne (det er jo festantrekk). Dette gir en o.k. kontrast til både sort og hvitt. Det er kanskje litt avgjørende hva slags farge støvlettene har også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...