Miko Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Skulle gjerne hatt kontoutskrifter for september i nettbanken innen lørdag formiddag, men når den ikke er tilgjengelig nå fredag ettermiddag - er det da noe håp om at den blir lagt ut i kveld/natt? Endret 2. oktober 2009 av Miko
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Får du ikke tilgang til å skrive den ut allerede nå? Hvilken bank bruker du?
Miko Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Får du ikke tilgang til å skrive den ut allerede nå? Hvilken bank bruker du? En sparebank. Kontoutskrifter pleier å være tilgjengelig i nettbank den 1. el. 2. hver måned. Nå var de det selvsagt ikke denne måneden og regnskapsfører vil gjerne ha bilag for september i morgen. Bortkastet uten kontoutskrifter.
Noli Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Litt av poenget med nettbank for meg er å slippe å vente på kontoutskrifter. I nettbanken min kan jeg lage kontoutskrift i akkurat det tidsrommet jeg vil, akkurat når jeg vil.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 I begge mine nettbanker også. For meg er det helt fremmet at man må vente på en kontoutskrift, trodde det var noe man bare kunne skrive ut når det måtte passe. Slik er det som sagt i mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå