Gå til innhold

Til dere single:

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dere istede for å sitte her inne på KG heller kommer dere litt ut, ber med noen på date eller en uforpliktende tur, cafe, kino (er jo bare å spørre noen her på KG feks. eller møteplassen så kanskje dere treffer noen. det verste som kan skje er jo at det ikke klaffer og blir med det ene møtet.

Hverken drømme dama eller mannen kommer dalende ned fra himmelennår du minst venter det hvis du ikke jobber litt for det.Jeg kjenner folk i slutten av 20 åra og opp i 40 åra som kun gjør de vanlige tingene fra jobb hjem trenning hjem osv. ikke rart en ikke møter noen. enkelte av dem har gitt opp, og husk at tiden går fort, jo eldre dere blir jo vanskeligere blir det.

Ønsker dere lykke til! :)

What`???? Jobbe for det?? Nei guri, det ante jeg ikke. Trodde det de skulle dukke opp når man minst ventet det jeg....

Takk for tips. Dah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel gutt :)

Ikke alle MÅ ha en kjæreste. Jeg er en singel gutt på 21, aldri hatt kjæreste og søker heller ingen. Trives veldig godt med det, og jeg tror verden blir enklere om folk slutter å mase om at folk må få seg kjæreste.

Tror kvinner i ung alder bør starte jakten nå, hvis de ønsker en kjære, mens vi menn godt kan vente til vi er rundt 30. Sjangsene våre øker uansett først da.

Uansett, tror mange som er på leting etter kjæreste er på leting nettopp fordi samfunnet krever at man skal ha en. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å søke etter kjæreste, og tror mange egentlig vil trives veldig godt som singel.

Kos deg som singel, enten du er kvinne eller mann. Det finns viktigere ting her i verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg for gammel dersom jeg er 60+ og hunkjønn?

Ja, du er bittelitt for gammel dessverre. :Nikke:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i snart 5 år og trives forbausende godt med det! I hvertfall med tanke på alt maset rundt det å MÅTTE ha en kjæreste! Sær har jeg visst blitt å.. :lol:

Antar det at hvis det er meininga at jeg skal ha en kjæreste så møtes vi sikkert en gang. Klarer sikkert å søle en kopp med kaffe på vedkommende eller noe annet surr..typisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian82: Innlegget mitt hadde blitt endret, men fikk du det med deg? Jeg forandret bare adressen til.

Har du fått mail :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristian82: Innlegget mitt hadde blitt endret, men fikk du det med deg? Jeg forandret bare adressen til.

Har du fått mail :popcorn:

Så modden var der og endret ja, men fint du endret det før det. :klem: Jepp, fikk en mail. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så modden var der og endret ja, men fint du endret det før det. :klem: Jepp, fikk en mail. :Nikke:

Men så du hva jeg hadde endre det til?

Endret bare det for alfakrøll håtmail

Blir det date på deg a?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så du hva jeg hadde endre det til?

Endret bare det for alfakrøll håtmail

Blir det date på deg a?!

Nei så det ikke, hva gjorde du ??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk ut msn om du ikke har vært der i dag ;)

Will do, hadde problemer med å få logget inn i går. :jepp: Jeg sendte deg en mail nå . :)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...