kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #21 Del Skrevet 2. oktober 2009 jøss! flink til å sette grenser du! ses vi ikke? jeg er jo ikke en gammel mann da...er en hyggelig jente på 23:) Ja, grensesetting er viktig. Hyggelig jente på 23 hørtes langt bedre ut. Send meg en Pm da...hmm..du kan vel ikke det siden du er gjest..men mener jeg har en mailadresse du kan sende til om du trykker på Kristian82. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. oktober 2009 #22 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hverken drømme dama eller mannen kommer dalende ned fra himmelennår du minst venter det hvis du ikke jobber litt for det. Jeg kjenner folk i slutten av 20 åra og opp i 40 åra som kun gjør de vanlige tingene fra jobb hjem trenning hjem osv. ikke rart en ikke møter noen. enkelte av dem har gitt opp, og husk at tiden går fort, jo eldre dere blir jo vanskeligere blir det. Ønsker dere lykke til! Jeg treffer menn med ulike og jevne mellomrom: dater og treffes. Prates og sjekker ut. Nå er jeg litt sliten etter alt dette, og føler bare for å vie oppmerksomhet til mine interesser, jobb og andre sysler jeg driver med. Jeg kan virkelig ikke bruke altfor mye tid på standardscenariene, bare for å få barn og/eller ikke ende opp "alene": Jeg har det travelt og har mer enn nok å holde på med. Det hender rett som det er at jeg avlyser en date fordi jeg har andre mer viktige ting jeg heller vil gjøre. Det er jo samme pakken hver gang: Jeg er 35, så menn jeg treffer er separert eller skilt, og de har alle alskens historer: og det kommer frem at det er dama som har dumpet de. Så sitter igjen, vonbråtne og med store barn som har flyttet ut. Det blir litt stusselig det hele, og jeg synes ikke de er menn nok. For meg blir dette for kjedelig: kino, middag, turer i parken osv, er hyggelig nok det, men når det ikke er topp kjemi så gidder jeg ikke investere mer. Jeg har det bra nok som det er. Hadde jeg vært gift og hatt barn ville jeg ha klaget da også: da ville jeg ha lengtet til singlelivet, som jeg er mest vant til. Egentlig misunner jeg ikke min bror eller mine kolleger, som alle har familier. Det virker slitsomt og masete. Jeg kan reise hvor jeg vil når jeg vil og bestemmer min hverdag selv i mitt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #23 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, grensesetting er viktig. Hyggelig jente på 23 hørtes langt bedre ut. Send meg en Pm da...hmm..du kan vel ikke det siden du er gjest..men mener jeg har en mailadresse du kan sende til om du trykker på Kristian82. ja vi får ta resten på "bakrommet" vi har allerede underholdt på snart 200 visninger... men stod at e-post adressen ikke var tilgjngelig for gjester får registrere meg da, hvis du ikke har noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #24 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) ja vi får ta resten på "bakrommet" vi har allerede underholdt på snart 200 visninger... men stod at e-post adressen ikke var tilgjngelig for gjester får registrere meg da, hvis du ikke har noen andre forslag? underholdt for 200 visninger ja... Gi faen i å titt på oss da. Hmmm... 3333########## skriv den ned da, jeg sletter den om 2 minutter. Fikk du med deg den? Endret 2. oktober 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. oktober 2009 #25 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) underholdt for 200 visninger ja... Gi faen i å titt på oss da. Hmmm... xxx skriv den ned da, jeg sletter den om 2 minutter. Siterer jeg E-post redigert iht reglene. Yvonne (mod) Endret 2. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #26 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) underholdt for 200 visninger ja... Gi faen i å titt på oss da. Hmmm... xxx skriv den ned da, jeg sletter den om 2 minutter. nå har jeg skrevet den ned, så du kan slette den så ingen oppgir seg for å være meg, og lurer til seg et treff med deg E-post redigert iht reglene. Yvonne (mod) Endret 2. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #27 Del Skrevet 2. oktober 2009 nå har jeg skrevet den ned, så du kan slette den så ingen oppgir seg for å være meg, og lurer til seg et treff med deg da snakkes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #28 Del Skrevet 2. oktober 2009 Siterer jeg change it please. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #29 Del Skrevet 2. oktober 2009 nå har jeg skrevet den ned, så du kan slette den så ingen oppgir seg for å være meg, og lurer til seg et treff med deg dumt du siterte adressen på nytt men. Vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. oktober 2009 #30 Del Skrevet 2. oktober 2009 change it please. dumt du siterte adressen på nytt men. Vi snakkes. Du med henne kan det stå, men ikke med meg. Tenk hvis jeg vil sende en mail til deg da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #31 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du med henne kan det stå, men ikke med meg. Tenk hvis jeg vil sende en mail til deg da?!? Hun får ikke redigert gjeste innlegget sitt da, så den blir jo stående. :gjeiper: Du kan sende mail du og trultis, du er jo med i foreningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #32 Del Skrevet 2. oktober 2009 dumt du siterte adressen på nytt men. Vi snakkes. Ops! så mye klokken har blitt, tiden flyr i godt lag Kan ikke prates mer nå, jeg har et ærende å utføre, men jeg lar høre fra meg! oki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #33 Del Skrevet 2. oktober 2009 dumt du siterte adressen på nytt men. Vi snakkes. oi gjorde jeg Unskyld jeg skal be moderator fjerne det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. oktober 2009 #34 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hun får ikke redigert gjeste innlegget sitt da, så den blir jo stående. :gjeiper: Du kan sende mail du og trultis, du er jo med i foreningen. Makan! Se på innlegge mitt a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 2. oktober 2009 #35 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for tipset TS.. skal se etter noen snertne asiater eller polakker i kveld og tenke mer koffert. Nastarovje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. oktober 2009 #36 Del Skrevet 2. oktober 2009 Korva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 2. oktober 2009 #37 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmm... ja.. kanskje jeg bør blinke ut den aldersgruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 2. oktober 2009 #38 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Snygg mailadresse Kristian kanskje mailen kommer fra noe i sammestil xxxx hehe, men enjoy, håper dere gjør noe mer enn bare å preike om dette. Og for guds skyld, skriv en tilbakemelding! Endret 2. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. oktober 2009 #39 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis dere istede for å sitte her inne på KG heller kommer dere litt ut, ber med noen på date eller en uforpliktende tur, cafe, kino (er jo bare å spørre noen her på KG feks. eller møteplassen så kanskje dere treffer noen. det verste som kan skje er jo at det ikke klaffer og blir med det ene møtet. Hverken drømme dama eller mannen kommer dalende ned fra himmelennår du minst venter det hvis du ikke jobber litt for det. Jeg kjenner folk i slutten av 20 åra og opp i 40 åra som kun gjør de vanlige tingene fra jobb hjem trenning hjem osv. ikke rart en ikke møter noen. enkelte av dem har gitt opp, og husk at tiden går fort, jo eldre dere blir jo vanskeligere blir det. Ønsker dere lykke til! Å tro meg, jeg har datet... bare synd at det er så få som fortjener en 2., og ikke minst 3. date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #40 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ops! så mye klokken har blitt, tiden flyr i godt lag Kan ikke prates mer nå, jeg har et ærende å utføre, men jeg lar høre fra meg! oki? Ja, gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå