Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #1 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis dere istede for å sitte her inne på KG heller kommer dere litt ut, ber med noen på date eller en uforpliktende tur, cafe, kino (er jo bare å spørre noen her på KG feks. eller møteplassen så kanskje dere treffer noen. det verste som kan skje er jo at det ikke klaffer og blir med det ene møtet. Hverken drømme dama eller mannen kommer dalende ned fra himmelennår du minst venter det hvis du ikke jobber litt for det. Jeg kjenner folk i slutten av 20 åra og opp i 40 åra som kun gjør de vanlige tingene fra jobb hjem trenning hjem osv. ikke rart en ikke møter noen. enkelte av dem har gitt opp, og husk at tiden går fort, jo eldre dere blir jo vanskeligere blir det. Ønsker dere lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis dere istede for å sitte her inne på KG heller kommer dere litt ut, ber med noen på date eller en uforpliktende tur, cafe, kino (er jo bare å spørre noen her på KG feks. eller møteplassen så kanskje dere treffer noen. det verste som kan skje er jo at det ikke klaffer og blir med det ene møtet. Hverken drømme dama eller mannen kommer dalende ned fra himmelennår du minst venter det hvis du ikke jobber litt for det. Jeg kjenner folk i slutten av 20 åra og opp i 40 åra som kun gjør de vanlige tingene fra jobb hjem trenning hjem osv. ikke rart en ikke møter noen. enkelte av dem har gitt opp, og husk at tiden går fort, jo eldre dere blir jo vanskeligere blir det. Ønsker dere lykke til! Men..men....kan jeg ikke være på KG...om jeg vil ha kjæreste... .... så jeg må velge enten eller? .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #3 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du motsier deg selv litt. I stedet for å sitte på KG skal vi spørre noen fra KG om en date? For å spørre noen på KG må vi jo faktisk først være på KG Du generaliserer også voldsomt når du automatisk antar at "vi single" ikke allerede gjør det du sier. Jeg er singel, til tross for at jeg oppsøker situasjoner der jeg treffer nye mennesker. Det er ikke slik at mangel på sosial omgang med andre mennesker er den eneste grunnen til at man er singel. Man skal faktisk treffe noen man liker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Del Skrevet 2. oktober 2009 Men..men....kan jeg ikke være på KG...om jeg vil ha kjæreste... .... så jeg må velge enten eller? .... Livets kvaler vet du;)Du kan jo finne en jente som virker hyggelig her da, spørre om et lite møte, diskutere litt face to face Også kan dere sitte på kg sammen etter at dere har blitt kjærester vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Del Skrevet 2. oktober 2009 Livets kvaler vet du;)Du kan jo finne en jente som virker hyggelig her da, spørre om et lite møte, diskutere litt face to face Også kan dere sitte på kg sammen etter at dere har blitt kjærester vet du Det er sant. Men mer seriøst, så er jeg nok aaaaltfor dårlig til å få ut fingeren og "lete" ja, noe som ikke er bra, så ser poenget ditt - selv om jeg alltids kunne lett og lurt inn litt KG tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #6 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er sant. Men mer seriøst, så er jeg nok aaaaltfor dårlig til å få ut fingeren og "lete" ja, noe som ikke er bra, så ser poenget ditt - selv om jeg alltids kunne lett og lurt inn litt KG tid. hvis noen her hadde hatt lyst til å møte deg da, ville du blitt med på det? Selv har jeg fått et veldig godt intrykk av deg, du virker egentlig litt for god til å være sann etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 hvis noen her hadde hatt lyst til å møte deg da, ville du blitt med på det? Selv har jeg fått et veldig godt intrykk av deg, du virker egentlig litt for god til å være sann etter min mening Så hyggelig sagt da! Ja, kan absolutt tenkes jeg hadde blitt med på det ja. For god til å være sann...hmmm...nei, har jo mine feil og mangler jeg også hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #8 Del Skrevet 2. oktober 2009 Så hyggelig sagt da! Ja, kan absolutt tenkes jeg hadde blitt med på det ja. For god til å være sann...hmmm...nei, har jo mine feil og mangler jeg også hehe. he he som hva da? Eksperimentering i kjellern og å slå deg selv i ludo?? Det innlegget der var jo bare herlig. Alle har jo sine ting, ingen er perfekte og det vet de fleste så det er jo ikke noe å ta på vei for, så lenge de grunnleggende verdiene er gode, og det virker det som de er hos deg:) Hvor i landet befinner du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #9 Del Skrevet 2. oktober 2009 he he som hva da? Eksperimentering i kjellern og å slå deg selv i ludo?? Det innlegget der var jo bare herlig. Alle har jo sine ting, ingen er perfekte og det vet de fleste så det er jo ikke noe å ta på vei for, så lenge de grunnleggende verdiene er gode, og det virker det som de er hos deg:) Hvor i landet befinner du deg da? Ja, eksperimentering i kjelleren ja. (Håper folk skjønte det var fleip ). Ja, mine grunnleggende verdier er gode! Befinner meg på østlandet, nærmere bestemt østfold..Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #10 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, eksperimentering i kjelleren ja. (Håper folk skjønte det var fleip ). Ja, mine grunnleggende verdier er gode! Befinner meg på østlandet, nærmere bestemt østfold..Du da? Ja når det ble så mange unormalheter på en gang så skjønnte nok de fleste at det var en fleip Hmmm fra Oslo her da, hadde håpet på at du kanskje bodde i naboblokka jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #11 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja når det ble så mange unormalheter på en gang så skjønnte nok de fleste at det var en fleip Hmmm fra Oslo her da, hadde håpet på at du kanskje bodde i naboblokka jeg... Ja, ble vel mange unormalheter ja. Oslo ja, oki..Ja, naboblokka hadde jo vært bedre såklart. Er vel 45 min fra oslo jeg, sånn cirkus. Er rett som det er i Oslo, fleste kompisene mine bor egentlig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #12 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, ble vel mange unormalheter ja. Oslo ja, oki..Ja, naboblokka hadde jo vært bedre såklart. Er vel 45 min fra oslo jeg, sånn cirkus. Er rett som det er i Oslo, fleste kompisene mine bor egentlig der. oi så du er en del i oslo, da kan vi få til et treffe en dag da så kan vi diskutere singellivet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #13 Del Skrevet 2. oktober 2009 oi så du er en del i oslo, da kan vi få til et treffe en dag da så kan vi diskutere singellivet... Ja, det hadde vært morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #14 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det hadde vært morsomt. mener du det? sikker på at du tørr, en kan jo ikke vite hvem som skuler seg bak tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #15 Del Skrevet 2. oktober 2009 mener du det? sikker på at du tørr, en kan jo ikke vite hvem som skuler seg bak tastaturet Nei, kanskje jeg ikke tør. Joda, tror jeg skulle tørt det..Går ut i fra at du ikke er så veeeeeldig skummel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #16 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, kanskje jeg ikke tør. Joda, tror jeg skulle tørt det..Går ut i fra at du ikke er så veeeeeldig skummel? nei ikke så veeeeeldig nei eller synes du en gammel mann på 60 er veeeeeldig skummel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #17 Del Skrevet 2. oktober 2009 nei ikke så veeeeeldig nei eller synes du en gammel mann på 60 er veeeeeldig skummel? Ja, det syns jeg. Det hadde kristian82 blitt svææært redd for..hadde blitt en usedvanelig kort prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #18 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det syns jeg. Det hadde kristian82 blitt svææært redd for..hadde blitt en usedvanelig kort prat. en kort prat er bedre enn ingen prat da ses vi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #19 Del Skrevet 2. oktober 2009 en kort prat er bedre enn ingen prat da ses vi da Ikke om du er 60 pluss og mann nei. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #20 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke om du er 60 pluss og mann nei. :gjeiper: jøss! flink til å sette grenser du! ses vi ikke? jeg er jo ikke en gammel mann da...er en hyggelig jente på 23:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå