Gå til innhold

Hjelp, det var naboen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En periode tidligere i høst bedrev jeg heftig nettdating med en hyggelig fyr. Han sa han bodde på en annen kant av landet. Kontakten ble ganske heit, og vi chattet ganske mye på msn og det hendte mer enn en gang at jeg koste med meg selv etter hans instruksjoner og motsatt. Godt og frekt, var det. En kveld ble vi enige om å slå på webkameraet slik at vi kunne se hva den andre gjorde. Hans kom heldigvis på først, og jeg fikk hakaslepp. Det var småbarnsfaren som bor tvers over gangen som satt med godsakene sine i hendene. Han er mye yngre enn meg. Tror jeg fikk stengt internett før han rakk å se meg. Og nå har jeg slettet brukeren.

Chatting med ukjente kan være herlig, men også skummelt. Kanskje det er noen du kjenner på den andre siden.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, denne var jo litt morsom! Sikkert ikke like gøy for deg men! Har du sett ham i etterkant da? :P

Skrevet
Hehe, denne var jo litt morsom! Sikkert ikke like gøy for deg men! Har du sett ham i etterkant da? :P

Ja, ser ham mange ganger i uka. Men vi er bare på hils. Han skjønner tydeligvis ikke hvem jeg er.

Skrevet

"Han sa han bodde på andre siden av landet". Regner med at du også har presentert for han hvor du bor? Og da du sa at du bor der du bor- så viste han seg allikevel naken på internett?

Veldig veldig tilfeldig.

Skrevet

Hehe, denne var egentlig litt søt.

Regner med du syns det er veldig naturlig og lett å snakke med naboen nå..

Du har min dypeste medfølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...