Gjest Cash Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Hei. Siden jeg grunnet visse omstendigheter ikke har mulighet for tiden å få bankkort, lurer jeg på om noen vet om hvilke banker som foreløpig -ikke- planlegger å kutte utbetaling av kontanter i skranken. Nordea-filialen jeg er i nå, skal kutte dette snart. DNBNor her har visst allerede gjort det. Ellers vet jeg ikke. På forhånd takk for alle tips.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Det varierer vel fra filial til filial? Har DnBNor, men ikke fått beskjed om at de har sluttet med kontanter i kassen... (tror jeg... ) Vet dog at Postbanken her kun har dette utvalgte dager. Men hvorfor får du ikke kort? Har du snakket med Nordea om en løsning? De vil trolig strekke seg ganske langt for å beholde deg som kunde. Det er ganske høye gebyrer for å ta ut penger kontant i eks DnB hvis du har konto i Nordea.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Får du ikke et helt vanlig debetkort en gang? Vet en del ikke kan få visakort (som de fleste minibankkort i dag er) fordi de ikke består kredittsjekk som bankene noen ganger gjør. Hva med visa electron?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Det varierer vel fra filial til filial? Har DnBNor, men ikke fått beskjed om at de har sluttet med kontanter i kassen... (tror jeg... ) Vet dog at Postbanken her kun har dette utvalgte dager. Men hvorfor får du ikke kort? Har du snakket med Nordea om en løsning? De vil trolig strekke seg ganske langt for å beholde deg som kunde. Det er ganske høye gebyrer for å ta ut penger kontant i eks DnB hvis du har konto i Nordea. Kunder i Postbanken kan ta ut kontanter på postkontor og post i butikk. Den samme muligheten vil komme for kunder i DnB NOR i løpet av kort tid (mulig at det allerede er klart nå). Men hvorfor får du ikke kort? Har du snakket med Nordea om en løsning? De vil trolig strekke seg ganske langt for å beholde deg som kunde. Tja, er det nå så sikkert? En kunde som de sannsynligvis har hatt tap på er ikke en kunde de vil kjempe for å beholde.
Strix Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Hm, jeg har ikke hørt om kunder som ikke får et visa electron engang... Men du må kanskje prøve deg hos de mindre bankene for å få bruke skrankeutbetalinger.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Hm, jeg har ikke hørt om kunder som ikke får et visa electron engang... Men du må kanskje prøve deg hos de mindre bankene for å få bruke skrankeutbetalinger. Det er svært få, men i noen tilfeller kan ikke banken gi electronkort til kunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå