MissStiles Skrevet 17. februar 2010 #61 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå holdt jeg på å glemme at det er onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 19. februar 2010 #62 Del Skrevet 19. februar 2010 Har lastet ned første sesong og har begynt å se den,og jeg syns den er ok.Ikke så bra som True blood,men den er søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moongirl1595 Skrevet 6. mars 2010 #63 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei , vet dere når neste episode av vampire diaries , er på tv norge, den ble vist ikke vist på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #64 Del Skrevet 6. mars 2010 TVD hadde en laaang pause i USA. Er ikke tilbake før i slutten av mars der så da er det i hvertfall like lenge til de viser nye episoder her. Sannsynligvis enda lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #65 Del Skrevet 15. mars 2010 Takk! serien er tilbake til våren, nærmere bestemt 5 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 14. april 2010 #66 Del Skrevet 14. april 2010 Oioioi, oppdaget plutselig at episode 15, 16 og 17 var ute, så nå blir det minimaraton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 22. april 2010 #67 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Også irriterer jeg meg over måten de snakker til hverandre på, spesielt Elena. Ingen ungdommer snakker sånn!! Litt morsomt at du sier det, for urealistisk dialog var jo nettopp en stor del av kritikken mot Dawson's Creek, som er laget av samme fyren som har laget VD :-) Jeg mener VD er god serie i sin sjanger, men synes ikke det er noe poeng i å sammenligne den med True Blood, som er veldig annerledes, etter min mening. Det blir som å sammenligne .... eh ... Forbrytelsen med ... eh... Cold Case eller noe sånt ;-) Endret 22. april 2010 av Zess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 23. april 2010 #68 Del Skrevet 23. april 2010 Hvilke episode har de kommet til i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 28. april 2010 #69 Del Skrevet 28. april 2010 Oioioi, oppdaget plutselig at episode 15, 16 og 17 var ute, så nå blir det minimaraton! Samme her Love this show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. mai 2010 #70 Del Skrevet 15. mai 2010 Og nå har jeg sett sesongavslutningen, og må vente lengeee på neste episode. Grr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omega Skrevet 17. mai 2010 #71 Del Skrevet 17. mai 2010 Blir å savne å titte på Damon. Er noe helt eget ved det blikket hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 18. mai 2010 #72 Del Skrevet 18. mai 2010 Super sesongfinale! Herlig å oppdage at man fortsatt kan bli overrasket av twistene i en cheesy ungdomsserie. Etter at jeg ga Gossip Girl båten er dette definitivt min nye "guilty pleasure". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå