Gå til innhold

The Vampire Diaries

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest stillness

Har lastet ned første sesong og har begynt å se den,og jeg syns den er ok.Ikke så bra som True blood,men den er søt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Moongirl1595

Hei , vet dere når neste episode av vampire diaries , er på tv norge, den ble vist ikke vist på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TVD hadde en laaang pause i USA. Er ikke tilbake før i slutten av mars der så da er det i hvertfall like lenge til de viser nye episoder her. Sannsynligvis enda lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Oioioi, oppdaget plutselig at episode 15, 16 og 17 var ute, så nå blir det minimaraton! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også irriterer jeg meg over måten de snakker til hverandre på, spesielt Elena. Ingen ungdommer snakker sånn!!

Litt morsomt at du sier det, for urealistisk dialog var jo nettopp en stor del av kritikken mot Dawson's Creek, som er laget av samme fyren som har laget VD :-)

Jeg mener VD er god serie i sin sjanger, men synes ikke det er noe poeng i å sammenligne den med True Blood, som er veldig annerledes, etter min mening. Det blir som å sammenligne .... eh ... Forbrytelsen med ... eh... Cold Case eller noe sånt ;-)

Endret av Zess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, oppdaget plutselig at episode 15, 16 og 17 var ute, så nå blir det minimaraton! :)

Samme her ;)

Love this show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Og nå har jeg sett sesongavslutningen, og må vente lengeee på neste episode. Grr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super sesongfinale! Herlig å oppdage at man fortsatt kan bli overrasket av twistene i en cheesy ungdomsserie. Etter at jeg ga Gossip Girl båten er dette definitivt min nye "guilty pleasure".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...