Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #41 Del Skrevet 5. januar 2010 Har sett de tre første episodene nå, og kan ikke si at jeg er sånn kjempe-imponert. Det hele blir litt for klisjé og high school for min del. Også irriterer jeg meg over måten de snakker til hverandre på, spesielt Elena. Ingen ungdommer snakker sånn!! Men skal se litt mer for å gi serien en ny sjanse. Den var jo ikke elendig heller, bare litt for fjortis for min del. Dessuten har jeg sett begge sesongene av True Blood og har derfor litt høy standard nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. januar 2010 #42 Del Skrevet 5. januar 2010 Har sett de tre første episodene nå, og kan ikke si at jeg er sånn kjempe-imponert. Det hele blir litt for klisjé og high school for min del. Også irriterer jeg meg over måten de snakker til hverandre på, spesielt Elena. Ingen ungdommer snakker sånn!! Men skal se litt mer for å gi serien en ny sjanse. Den var jo ikke elendig heller, bare litt for fjortis for min del. Dessuten har jeg sett begge sesongene av True Blood og har derfor litt høy standard nå :gjeiper: Hehe, det er opp til en hver om man velger å se på det eller ikke. Jeg er enig i det med Elena, hun irriterer meg litt, men man bli "vant til det". Etter hvert blir det bare mer og mer spennende (synes jeg da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #43 Del Skrevet 5. januar 2010 Hehe, det er opp til en hver om man velger å se på det eller ikke. Jeg er enig i det med Elena, hun irriterer meg litt, men man bli "vant til det". Etter hvert blir det bare mer og mer spennende (synes jeg da) Ja, har lest her inne at fjerde episode blir bedre, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 5. januar 2010 #44 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes True Blood er mye mye bedre enn dette! Liker at det mer brutalt, grotesk, voksent etc. Har sett alle episodene og ble faktisk helt på gråten da jeg forstod at jeg ikke får se hva som skjer før i Juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 5. januar 2010 #45 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes True Blood er mye mye bedre enn dette! Liker at det mer brutalt, grotesk, voksent etc. Har sett alle episodene og ble faktisk helt på gråten da jeg forstod at jeg ikke får se hva som skjer før i Juni! Jøss... Du går ikke litt for mye inn i disse TV-seriene, da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 5. januar 2010 #46 Del Skrevet 5. januar 2010 hehe Tonje =) Man skulle kanskje tro det.. Men jeg vet ikke, så begge sesongene på 1 uke, så det er vel kanskje også det at det ble en vane å kose seg hver kveld i ferien med flere episoder og alltid ha noe som "ventet" etter at en episode var ferdig! Slutten på sesong 2 gjorde det jo heller ikke bedre ! Nå håper jeg hele halvåret bare går unna og at jeg ikke har tid til noe som helst bortsett fra skole så skal jeg vente i spenning på neste.. I mellomtiden kommer iallefall siste Lost, så det er jo også noe ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #47 Del Skrevet 5. januar 2010 hehe Tonje =) Man skulle kanskje tro det.. Men jeg vet ikke, så begge sesongene på 1 uke, så det er vel kanskje også det at det ble en vane å kose seg hver kveld i ferien med flere episoder og alltid ha noe som "ventet" etter at en episode var ferdig! Slutten på sesong 2 gjorde det jo heller ikke bedre ! Nå håper jeg hele halvåret bare går unna og at jeg ikke har tid til noe som helst bortsett fra skole så skal jeg vente i spenning på neste.. I mellomtiden kommer iallefall siste Lost, så det er jo også noe ! Da kan du jo begynne å lese bøkene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 5. januar 2010 #48 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Da kan du jo begynne å lese bøkene da! Artig du skulle si det, bestilte dem for noen dager siden! =) Gleder meg som en unge! Har lest 1,5 av dem.. så det blir spennende underholdning, greit at ikke alt er 100 % i serien som i boksen, så man kan lure på hva som skjer! Endret 5. januar 2010 av Mir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 5. januar 2010 #49 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som veit når neste episode av dette vampyrdrama-skoleballet fortsetter? Jeg begynner å bli litt lei av å onanere til minnet av han derre Stephen Salvatore. Har glemt hvordan han ser ut O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 6. januar 2010 #50 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som veit når neste episode av dette vampyrdrama-skoleballet fortsetter? Jeg begynner å bli litt lei av å onanere til minnet av han derre Stephen Salvatore. Har glemt hvordan han ser ut O_o Ifølge imdb skal neste episode vises 21. Januar i USA. Og enig med Tonje om måten Elena snakker på. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #51 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg lastet ned episode 1 av The Vampire Diaries, og jeg er alt annet enn imponert. For det første er klesstilen deres GRUSOM, skikkelig harry. Må være en elendig stylist de har ansatt. Og castingen er forferdelig. Skuespillet er elendig. Og hun hovedpersonen med svart eyeliner rundt øynene, er det meningen at hun skal være så pen? Det er hun ikke. Og hun ble "forelsket" i denne mystiske gutten (vampyren) som var SÅ hot? Hadde bare tenkt ÆSJ om jeg så ham på gaten. Nei, jeg foretrekker True Blood selv om hun Sookie har irriterende tryne og skuespill. Jeg synes Bill er rar på håret. Skikkelig fjernt for fuktighet. Ser fønsprayet ut. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 6. januar 2010 #52 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå har jeg sett episode 4 og 5 av Vampire Diaries, og den tok seg littegranne opp ja. Fortsatt litt "fjortisdrama" ute og går, men jeg tror nok jeg i hvert fall kommer til å se ut første sesong Men True Blood er fortsatt konge når det gjelder vampyrserier (av de jeg har sett hittil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 6. januar 2010 #53 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg liker Vampire Diaries og True Blood like godt, jeg. Men så er jeg egentlig litt glad i sånn fjortisdrama til tider. Og sesong 2 av True Blood var jo bare helt absurd. Hele greia med Maryann var utrolig teit. Men gleder meg til sesong 3, for da blir det muligens litt Eric/Sookie action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2010 #54 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal kose meg med de 2 episodene som TVNorge sender nå ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. januar 2010 #55 Del Skrevet 12. januar 2010 hakke snik tittet, men jeg har tatt det opp, og ser på når jeg har tid. Helt ok egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. januar 2010 #56 Del Skrevet 29. januar 2010 Nye episoder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #57 Del Skrevet 13. februar 2010 Har lasta ned den nyeste episoden nå, og må si det var den beste så langt!! Skal ikke røpe noe, siden dette ikke er vist i Norge ennå. Jeg har tidligere irritert meg over en del ting i denne serien, og sett på mest for Damons skyld. Men nå må jeg nok revurdere det; for en spennende, skummel og trist episode, og maken til cliffhanger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 13. februar 2010 #58 Del Skrevet 13. februar 2010 Denne serien er min og 13 åringen min sin serie. Jo da, den er veldig high school aktig. Men vi sitter med digg og koser oss sammen. Og den er faktisk helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. februar 2010 #59 Del Skrevet 13. februar 2010 Har lasta ned den nyeste episoden nå, og må si det var den beste så langt!! Skal ikke røpe noe, siden dette ikke er vist i Norge ennå. Jeg har tidligere irritert meg over en del ting i denne serien, og sett på mest for Damons skyld. Men nå må jeg nok revurdere det; for en spennende, skummel og trist episode, og maken til cliffhanger! Ooooh spennende! Gleder meg til senere i dag, da skal jeg kose meg med denne episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 14. februar 2010 #60 Del Skrevet 14. februar 2010 Håhåhå! Knall episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå