Gjest bare bea Skrevet 5. oktober 2009 #21 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Being human er SKAMBRA, det er en serie om en vampyr, et spøkelse å en varulv.. ja det hørres helt drøyt ut men det er en MUST SEE episode. Jeg lasta den ned, episode 1 til 6 er ute ivertfall, håper neste kommer snart! Helt fantastisk serie som er så irklig! Vel, i True Blood handler det om vampyrer, shapeshiftere og en annen type kreatur som hjernevasker folk, og jeg digger TB, så varulver og spøkelser høres helt topp ut! Laster ned 1. sesong nå Og Rekaa! Ikke si sånt, da! Man må sette pris på de få vampyrseriene som finnes! True Blood er unik på sin måte, og har masse rare ting å by på. Den er ikke dårlig, bare uvant og ikke så mainstream som TVD! Endret 5. oktober 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. oktober 2009 #22 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tråden er ryddet iht reglene Mrs Shorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudence_88 Skrevet 7. oktober 2009 #23 Del Skrevet 7. oktober 2009 nei, de har vel akkurat begynt å vise den i USA, så den er helt ny! jeg klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best! enig i at TB ikke er like high school-ish, men nå er jeg bare 20 så jeg synes ikke det gjør noe! og herregud, så heite de vampyrbrødrene er Må si meg veldig enig de :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudence_88 Skrevet 7. oktober 2009 #24 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg elsker den, og etter å ha sett de første 4 episodene av TVD, er True Blood bare blitt dårligere og dårligere! Håper bare at The Vampire Diaries ikke blir like dårlig som True Blood har blitt i løpet av sesong 2. www.surfthechannel.com er en veldig bra side, de oppdaterer daglig de seriene som kommer ut. De har god kvalitet på videoene blandt annet fra megavideo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. oktober 2009 #25 Del Skrevet 7. oktober 2009 www.surfthechannel.com er en veldig bra side, de oppdaterer daglig de seriene som kommer ut. De har god kvalitet på videoene blandt annet fra megavideo. brukte alltid surfthechannel før, men på den nye pc-en nekter virusprogrammet mitt meg adgang, så jeg har funnet tvduck istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. november 2009 #26 Del Skrevet 26. november 2009 Åå, nå er det spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. november 2009 #27 Del Skrevet 29. november 2009 Akkurat sett episode 10 - The turning point, men hva skjer nå??? Er sesongen ferdig?? Når kommer nye episoder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. november 2009 #28 Del Skrevet 29. november 2009 De har juleferie. Neste episode kommer i midten av januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. november 2009 #29 Del Skrevet 29. november 2009 http://www.tv.com/the-vampire-diaries/show...ev_episode;more Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. november 2009 #30 Del Skrevet 29. november 2009 De har juleferie. Neste episode kommer i midten av januar. Oh no! Må jeg klare meg en og en halv måned uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 16. desember 2009 #31 Del Skrevet 16. desember 2009 Ble også hekta på denne, og må nå vente til etter jul. Buu. Ikke mer VD, Ikke mer True Blood, og ikke mer Dexter. Hva i all verden skal jeg finne på nå da? Og JA, de brødrene er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. desember 2009 #32 Del Skrevet 26. desember 2009 Nettopp sett første episode av denne serien. Tror jeg skal følge med på den når den begynner på norsk TV 6.januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. desember 2009 #33 Del Skrevet 27. desember 2009 Vurderer å se på når den begynner på TVNorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. desember 2009 #34 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det januar 2010 det kommer til Norge? Jøss, det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 27. desember 2009 #35 Del Skrevet 27. desember 2009 Nettopp ferdig med å se de to første ssongene av true blood, så tenkte jeg skulle gi denne serien en sjanse. Blæh, Twilight møter one tree hill... :gjeiper: Liker godt Twilight, og elsker True Blood. Liker at det liksom kommer opp med en ny vri på ting, spesielt True Blood sin vinkel på vampyrverdenen synes jeg er veldig spennende. Men i vampire diaries, føler jeg at alt har blitt gjort før, og takler ikke rollefigurene. De blir litt vel typisk amerikanske highschool drama aktige for meg. Blonde bimboberter, alle ser alt for gamle ut til å gå på high school, og når jentene løper rundt og hyler får jeg egentlig bare assosiasjoner til dårlige skrekkfilmer. Blir det bedre etterhvert, eller er det ikke noe vits i å se mer hvis jeg egentlig ikke likte de to første episodene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 27. desember 2009 #36 Del Skrevet 27. desember 2009 Glemte en ting, han som spiller stefan, har han spilt i gode og onde dager eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. desember 2009 #37 Del Skrevet 28. desember 2009 Glemte en ting, han som spiller stefan, har han spilt i gode og onde dager eller?? Ser ikke slik ut: http://www.imdb.com/name/nm0913587/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. desember 2009 #38 Del Skrevet 28. desember 2009 Ble også hekta på denne, og må nå vente til etter jul. Buu. Ikke mer VD, Ikke mer True Blood, og ikke mer Dexter. Hva i all verden skal jeg finne på nå da? Og JA, de brødrene er nam! Jeg er i samme situasjon. Men for å få tiden til å gå så har jeg gått løs på Six Feet Under, for den har ikke jeg sett før. Der møter "Dexter" regissøren fra True Blood og det må jo bli bra. Har bare sett noen få episoder men det lover bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 28. desember 2009 #39 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er i samme situasjon. Men for å få tiden til å gå så har jeg gått løs på Six Feet Under, for den har ikke jeg sett før. Der møter "Dexter" regissøren fra True Blood og det må jo bli bra. Har bare sett noen få episoder men det lover bra! Har tenkt på det flere ganger, men har liksom aldri kommet så langt. Har sett noen episoder her og der, men det har ikke engasjert meg så mye. Men sånn var det jo med Dexter også, før jeg tok det fra begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isnonne Skrevet 29. desember 2009 #40 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg gir Vampire Diaries en sjanse og likte det ikke i begynnelsen selv om jeg mener det har tatt seg litt opp i de siste episodene. Det som irriterer meg er som nevnt tidligere at alt blir for High School og fjortis. Det er vel grunnen til at jeg foretrekker True Blood, men samtidig så ødela Mary-Anne greiene i sesong 2 av True blood en del. Det ble bare altfor teit. Holder meg til Supernatural jeg! flinke skuespillere og bra historie, alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå