Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #1 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen flere som har tatt en sniktitt på nettet? Tror kanskje jeg liker denne serien bedre enn True Blood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 2. oktober 2009 #2 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal se et par episoder ikveld, men mistenker at det er en litt sånn fjortis vampyr-serie (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #3 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal se et par episoder ikveld, men mistenker at det er en litt sånn fjortis vampyr-serie (?) synes først den hadde litt fjortistendenser, men ble bedre og bedre! liker du Twilight, er den ikke værre enn det! også ELSKER jeg soundtracket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. oktober 2009 #4 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har sett de tre(?) episodene som har kommet og synes den er helt grei. Litt for fjortisaktig for meg. Liker True Blood mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 2. oktober 2009 #5 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå har jeg sett tre episoder og laster ned den fjerde. Ser ikke ut til at det er kommet flere.. Vel, like greit. Den hadde litt for mye preg av high-school drama til at den kan sidestilles med True Blood. Men bedre enn hotel cæcar, det skal den ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #6 Del Skrevet 2. oktober 2009 nei, de har vel akkurat begynt å vise den i USA, så den er helt ny! jeg klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best! enig i at TB ikke er like high school-ish, men nå er jeg bare 20 så jeg synes ikke det gjør noe! og herregud, så heite de vampyrbrødrene er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 3. oktober 2009 #7 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg får ikke lenger hjertet i halsen av 18 åringer og synes han eldste broren er direkte stygg. Men skal innrømme at serien generelt tok seg opp i episode 4. Men det er ikke sendt flere episoder enn dette i USA ennå? Begynte å komme antydninger til uventede vendinger, og slikt kan man like. Skal nok følge med på denne serien, så takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. oktober 2009 #8 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg får ikke lenger hjertet i halsen av 18 åringer og synes han eldste broren er direkte stygg. Men skal innrømme at serien generelt tok seg opp i episode 4. Men det er ikke sendt flere episoder enn dette i USA ennå? Begynte å komme antydninger til uventede vendinger, og slikt kan man like. Skal nok følge med på denne serien, så takk for tipset Det er så langt de har kommet i USA ja. Kommer vel ny episode på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. oktober 2009 #9 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er så langt de har kommet i USA ja. Kommer vel ny episode på torsdag. ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #10 Del Skrevet 4. oktober 2009 Han eldste broren er Boone fra Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. oktober 2009 #11 Del Skrevet 4. oktober 2009 Han eldste broren er Boone fra Lost ja, også spilte han i Young Americans eller noe? gikk for mange år siden.. men jeg liker han best som vampyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 4. oktober 2009 #12 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå ble jeg nysgjerrig.. Hvor ser dere disse episodene hen? Den serien hørtes intr ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. oktober 2009 #13 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå ble jeg nysgjerrig.. Hvor ser dere disse episodene hen? Den serien hørtes intr ut. jeg ser på www.tvduck.com der er det ikke noe virus. også bruker jeg "megavideo", der er det veldig god kvalitet på videoene! du kommer til å bli hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 4. oktober 2009 #14 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg var også litt skeptisk i begynnelsen da det fort minnet meg om en typisk "teenage/high school kjærlighetsdrar greier).. har sett til episode 4 nå og synes det er litt spennende men litt i "highschool" hjørne egentli.. og det minnet egentlig ganske mye om Twilightsagaen... på en måte:p Ingenting slår True Blood & Being Human (SKAMBRA serie, men episodene har plutselig stoppet da:( ) Men er ganske bitt av vampyrbasillen så jeg kommer nok til å fortsette å se The Vampire Diaries *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bea bare Skrevet 4. oktober 2009 #15 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ingenting slår True Blood & Being Human (SKAMBRA serie, men episodene har plutselig stoppet da:( ) Being Human, hva slags serie er det? Hva handler det om? Hvor ser du den? Prøvde finne den på torrentsider men det var ingen som lastet det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 4. oktober 2009 #16 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg ser på www.tvduck.com der er det ikke noe virus. også bruker jeg "megavideo", der er det veldig god kvalitet på videoene! du kommer til å bli hekta! Akkurat sett 1 episode .. Veldig fin, minner veldig om Buffy, bare bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 4. oktober 2009 #17 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har sett de første episodene og liker de. Syns fremdeles at True Blood er bedre, men den er jo ferdig for i år desverre. Litt enig i at VD har litt fjortistendenser, men begynner å skje litt mer nå og tror den kan ta seg veldig opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 5. oktober 2009 #18 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har sett de første episodene og liker de. Syns fremdeles at True Blood er bedre, men den er jo ferdig for i år desverre. Litt enig i at VD har litt fjortistendenser, men begynner å skje litt mer nå og tror den kan ta seg veldig opp. Jess, etter episode fire er det noe konspirasjons-aktig "vi vet at vampyrene er tilbake i bygda vår og nå må vi legge en plan for å kverke dem"-opplegg av folk iallefall over 25 år. Og ikke disse 15-18-åringene som løper rundt på skolen sin og er frekke mot lærer'n. Så serien tar seg opp! Synd at man må vente en uke på hver episode. Eeeelsker å kunne benke meg i sofaen og se tre-fire episoder på rappen av en kul serie, slik jeg gjorde med True Blood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 5. oktober 2009 #19 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Being human er SKAMBRA, det er en serie om en vampyr, et spøkelse å en varulv.. ja det hørres helt drøyt ut men det er en MUST SEE episode. Jeg lasta den ned, episode 1 til 6 er ute ivertfall, håper neste kommer snart! Helt fantastisk serie som er så irklig! Endret 5. oktober 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. oktober 2009 #20 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg elsker den, og etter å ha sett de første 4 episodene av TVD, er True Blood bare blitt dårligere og dårligere! Håper bare at The Vampire Diaries ikke blir like dårlig som True Blood har blitt i løpet av sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå