Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ali Baba_*
Skrevet (endret)
Endret av Trampe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er det kanskje en idè å fortelle hva det er for noe? Så slipper folk å se noe de kanskje ragerer på å så komentere med ting du ikke vil.

Endret av Trampe
Skrevet

Det er fakta at europa vil bli muslimsk en gang i fremtiden. Men det er uenighet om det skjer om 30 år eller om 100 år.

Skrevet

Vår kultur er ikke bundet til kristendom.

Kristenfolket er i mindretall i Europa, og det samme gjelder islam. Majoriteten av europeere er ikke-troende og ikke-religiøse.

Hvorfor prøver kristne å få dette til å handle om kristendom vs islam, når det ikke er det det handler om?

For å spre frykt, dele ut absolutte "løsninger" og dermed rekrutere flere kristensauer til kirken og gjennopprette kirkens makt over Europa.

Islam kan være fienden, men kristendommen er forræderen.

Ingen ønsker seg tilbake til middelalderen. Verken gjennom islam, eller kristendom.

Gjest Nasjonalist
Skrevet

Folk kommer ikke til å handle før det er for sent. Welcome to Eurabia

Skrevet
Det er fakta at europa vil bli muslimsk en gang i fremtiden. Men det er uenighet om det skjer om 30 år eller om 100 år.

Lenge leve paranoia

Skrevet

Hvis der er så fordømt flinke til å spå i fremtiden, kan jeg få morgendages syv rette i Lotto og de tolv rette på tippingen?

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Sufisme is the shit, tror jeg drar til Tyrkia nå til vinter, fint TS minte meg på det.

Skrevet
Det er fakta at europa vil bli muslimsk en gang i fremtiden.

Hva er så problemet med det?

Gjest Likeit Ornot
Skrevet
Hva er så problemet med det?

Problemet er at Allah er Satan Djevelen, menneskenes største fiende.

Derfor vil Jehova Gud om kort tid la FN forby all religion. Også den frafalne kristenheten som også er styrt av Satan Djevelen - "DENNE VERDENS GUD".

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis fakta, nei. Det avhenger helt av hvordan innvandringenspolitikken blir i årene(og tiårene)fremover.

Og 30 år? Hvor lite realistisk kan en bli? Om 30 år er det eneste landet med muslimsk flertall(dersom de ikke endrer innvandringspolitikken sin-noe de ser ut til å gjøre, for øvrig)Frankrike.

Skrevet (endret)
Problemet er at Allah er Satan Djevelen, menneskenes største fiende.

Derfor vil Jehova Gud om kort tid la FN forby all religion. Også den frafalne kristenheten som også er styrt av Satan Djevelen - "DENNE VERDENS GUD".

:O:O:O aaa løp for livet!!

(jehovas vitner kommer!)

jeg er Satan, Djevelen! og jeg er på sporet av dere jehovas vitner! hvis dere slutter å plage folk og hjernevaske unger så skal jeg slutte å plage dere!

for en stund. deal?

Endret av tortilla
Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Merk godt denne første distinksjonen: den Hvite er neppe selv et fjernt søskenbarn av den Svarte Broren. Forskjellen mellom en sniktyv og en Hitler er ikke annet enn en dårlig også dårlig analogi.

Den Hvite kan være—virkelig han vanligvis er—en motarbeidet skuffet mann med et fullkomment naturlig mål. Ofte er nok, hans virkelige bryderi er ens egen ignoranse; og innen han har blitt «hot stuff» som Sort enser han at man ingen vei kommer, og finner seg på den Sanne Stien av det Vise. Deretter så kaster han vekk krigsapperatur som en snill liten gutt bør gjøre.

Den Venstre-Hånds Sti er en helt annen sak, de fleste husker mattematikken. La oss se naturen som pluss og minus. Hva skjer når en påkaller Diana, eller ringer opp Lilit? Han øker summen av hans erfaringer i disse spesielle områdene. Av og til har han en «forbindelse-erfaring», som forbinder to hovedledninger av tanken, og er så verd dusin av isolerte gevinster.

Nå hvis det er noe forskjell i det hele tatt mellom den Hvite og den Svarte i samme scenario så er det at den som arbeider ved «kjærlighet under vilje» oppnår et ekteskap med den nye idéen, mens det andre, bare griper og tilføyer en konkubine til hans harem av slaver.

Den snart-skal-bli-Svarte innskrenker seg bestandig; han er tilfredsstilt med et meget begrenset ideal ; han er engstelig for å tape hans individualitet.... noe som minner en om den Nordiske tullpraten om «rase-forurensning».

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke blir særlig imponert av kristne som prøver å få folk til å beskytte troen deres ved å late som den er kritisk for kulturen vår. Jeg bryr meg da ikke om folk som trenger trøst fra livets harde virkelighet ber en gang i uken eller fem ganger for dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...