Gå til innhold

Ikke alle burde hatt barn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har vandret en del på "NEWS" i det siste, og forleden dag så jeg et innlegg:

"Hvorfor får jeg bare stygge unger? Både jeg og min samboer er vakre mennesker, men våre barn er tilnærmet vanskapte og må bruke briller. Er det noen som vil ha gratis unger? Hilsen Mor-24!"

Hvis dette er sant, noe jeg er redd for at det er, så beviser det at ikke ALLE burde hatt unger!

Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Er enig i det at det er ikke alle som noengan kan bli så moden a<t de kan ta seg av et barn.

Mange er rett og slett for egosentriske for å ha barn...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Maria og Lottemor, noen foreldre skulle aldri hatt barn.

Når man skal adoptere så blir man sjekket for det ene og andre, kanskje det skulle vært sånn ellers og.

Man hadde kanskje fått luket ut en del uegnete foreldre.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars folk... hvis de ikke klarer å se hvor vakre sine egne unger er, har de vel strengt tatt et problem.

Men for all del: sånne mennesker bør ikke være foreldre. Det er tross alt barna det går utover...

Jeg trodde ikke det fantes sånne mennesker. Klarer ikke å forstå at folk kan mene at sine egne unger er stygge!

HUFF!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det er jo helt horibelt dette her,men det har jo faktisk blitt slik at barna vises frem

Og er ikke barna attraktive, (Hvordan går det egentlig an å vurdere barna etter utseendet?)så er det vel ikke så stas med dem..

"Stygge" barn kan jo godt bli vakre voksne.Det har vi mange eksempler på.

Sophia Loren var ikke akkurat noe "å vise frem som ungen".

Dere kjenner historien; Hun er jo den dag i dag annerkjent som forige århundre virkelige skjønnheter.

1212[ Dette Innlegg er endret av: sexysadie den 2002-04-23 19:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,man må ha utdannelse til alt i dag,bortsett fra å få barn,det kan hvem som helst få.....sprøtt spør du meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen skal si noe sånt er jeg bare nødt og tro er spøk.

For ellers er det noen barn der ute som ikke har det så godt.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...