Hinata Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg er på den evinnelige jakten etter en skikkelig bra volumshampo, de som jeg har prøvd til nå er Joico Body Luxe, Redken Body Full, MOP Lemongrass, Big Sexy Hair og L'oreal Professional Volume Expand. Ingen av disse har vært noen særlig suksess, den beste har kanskje vært Big Sexy Hair, men den begynner jeg å klø i hodebunnen av, så det er ikke så aktuelt å bruke den. Jeg har veldig fint hår som ofte blir fort fett nær røttene, og det er egentlig på grunn av dette at jeg er på leting etter den perfekte shampoen. Så jeg lurer på om det er noen andre der ute som sliter med de samme problemene som meg og som har lett forgjeves lenge og endelig funnet en shampo som gjør det den lover? I need help Endret 2. oktober 2009 av Hinata
Essie_ Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Har du prøvd KMS Add Volume shampo og balsam? Jeg fikk tips om denne egentlig fordi jeg ikke følte at håret mitt ble ordentlig rent etter vask, og at det derfor fort ble fett igjen. Med disse blir håret rent, luftig fra bunnen, og jeg syns jeg får mer volum enn av alle andre volumshampoer jeg har prøvd (og føler jeg har prøvd en del).
Hinata Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har ikke prøvd den, men skal notere det bak øret
Amanlis Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har også prøvd utallige volumshampooer, og ender alltid opp med KMS sin som er nevnt over her. Hårskummet deres fungerer også bra på mitt hår.
Kamelia83 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg syns ingen volumshampoer funker, så jeg sverger til volumskum og osis dust it
Stellia Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har også prøvd utallige volumshampooer, og selv om jeg ikke er 100% fornøyd med noen, er Sebastians Body Double den beste til nå.
Gjest Raptuza Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Har forsøkt nokre volumsjampoar. Den eg likte best var Light Volume frå BonaCure Schwarzkopf.
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bruker kms sin, og synes den fungerer utrolig bra! før vaska jeg håret hver dag pga fettete hodebunn, nå trenger jeg ikkke vaske det fær hver tredje! Eneste problemet mitt er at jeg har utrolig tørre tupper, og denne sjapoen tørker jo ut håret, så jeg må kansje ut på leiting igjen.. Noen som har prøvd kerastase sin? lurer litt på den jeg..
Hinata Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2009 Er det ikke en idé å bruke balsam i tuppene som er ment for tørt hår da Sandbekken? Blir vel til at jeg kjøper KMS når jeg får studielån neste gang tenker jeg, men vil gjerne høre flere anbefalinger
Sani Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Så på feelunique.com denne kms sjampoen. men er det denne dere snakker om http://www.feelunique.com/p/KMS-California...mpoo-300ml.html Har tenkt også å prøve kms sitt...
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Er det ikke en idé å bruke balsam i tuppene som er ment for tørt hår da Sandbekken? Blir vel til at jeg kjøper KMS når jeg får studielån neste gang tenker jeg, men vil gjerne høre flere anbefalinger Jo, jeg har lurt på om jeg skal koste på meg det, Nå har jeg bare hatt den Gule Herbal essenses, så kansje det var en god ide Anbefalinger?
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Så på feelunique.com denne kms sjampoen. men er det denne dere snakker om http://www.feelunique.com/p/KMS-California...mpoo-300ml.html Har tenkt også å prøve kms sitt... Jepp, det er denne Jeg har kunn prøvd sjampoen, og følte egentlig ikke at jeg trengte noe annet enn den og dustit Funker utrolig bra!
Rosenrød Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Mitt hår er langt og tykt, og KMS-shampoen passet ikke for meg. Har nå bestily Aveda sin, den er økologisk og har fått mye skryt. Venter i spenning!
Sani Skrevet 5. oktober 2009 #14 Skrevet 5. oktober 2009 takk sandbakken. så skal jeg bestille denne. vær ikke dyr heller. hva er prisen hos frisøren her i landet ?
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 takk sandbakken. så skal jeg bestille denne. vær ikke dyr heller. hva er prisen hos frisøren her i landet ? Jeg er ikke helt sikker, jeg husker jeg kjøpte et kit med sjampo og balsam på tilbud hos frisør, det kosta 300kr.. med det skal sies at det var et godt tilbud også da..
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #16 Skrevet 19. oktober 2009 Siden du sier at håret blir fett rundt røttene, kan det hende du bør prøve en shampoo for fet hodebunn Den jeg har best erfaringer med er Paul Mitchell's Shampoo Two
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. oktober 2009 #17 Skrevet 20. oktober 2009 Har du prøvd KMS Add Volume shampo og balsam? Jeg fikk tips om denne egentlig fordi jeg ikke følte at håret mitt ble ordentlig rent etter vask, og at det derfor fort ble fett igjen. Med disse blir håret rent, luftig fra bunnen, og jeg syns jeg får mer volum enn av alle andre volumshampoer jeg har prøvd (og føler jeg har prøvd en del). Uu, bestilte nett disse 2... Gleder meg! Blir jo blakk av å sitte på datan jeg.
Gjest Gjest_a Skrevet 20. oktober 2009 #18 Skrevet 20. oktober 2009 Prøv Bed Head Superstar. Den funka som fjell på meg i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå