Gå til innhold

Ja ang.hotal cæsar...best/verst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem synes dere er best/verst sånn skuespillermessig??

(nå tenker eg i "nåtid",ikke ninni og georg og alle de som var med for hundre år siden men aktuelle skuespillere som er på skjermen nå)

Personlig har eg ikke likt "andrea" noe særlig.synes det skinner for mye igjennom at det bare er skuespill,og det blir litt for stivt og mekanisk for min del,ikke troverdig nok.Er heller ikke så imonert over "storm" eller "bea".

Derimot synes eg "juni" er glimrende,det har hun vært lenge..er altid troverdig og med DE ansiktsuttrykkene så får hun som regel ting godt frem.

Ellers synes eg "pelle" gjør en god jobb,han er flink å spille litt sånn dum naiv klovn!

Lever meg godt inn i den klumsete rollen hans :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pannekaker
Skrevet

Andrea irriterer meg kraftig. Hun er ikke spesiellt flink til å spille. Men den som irriterer meg mest er Jenny Augusta. Ja, jeg veit hun er ei litta jente, men jeg blir kraftig irritert over hvor utrolig dårlig hun er til å spille, og hun virker overhode ikke 6 år gammel!!

Den beste er Juni. Hysteriske Juni Anker Hansen :fnise: Benedicte har alltid vært yndlingen min, men nå som hun er borte er det juni som er flinkest til å spille :) Jens August er på en god 2. plass :) Og pelle spiller jo nesten ikke, det ser du jo om du så 4 stjernes middag forje uke :ler:

Gjest Borghild
Skrevet

Andrea og Victoria irriterer meg skikkelig. Syns de er dårlige skuespillere og rollefiguren Victoria er til å få fnatt av! Elliot er også ekkel. Grusom type.

Best liker jeg Svein, Storm, Juni og Dronningen Astrid Anker Hansen! Hun er dødskul. Digger cæsar.

Skrevet

Bea er rett og slett ubehagelig å se på. Hun virker så utrolig utilpass at jeg blir stresset. Også må jeg si Pelle.. Han er så utrolig overdrevet, ikke troverdig i det hele tatt. Håper han forsvinner snart. Må si meg enig med den som nevnte Jenny Augusta, selvom det ikke føles helt bra og si det om et barn.. Men det finnes mange barneskuespillere som hadde taklet rollen bedre.

Jeg synes også at Juni er den beste, hun er jo faktisk dyktig! :fnise: Har også sansen for Liv.

Skrevet

må bare legge til at eg er sååååå lei av dette forbaska "runa" snakket til bea...få både bea og runa vekk spør du meg!!de må da klare å finne på en bedre story enn det der...

_TS_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...